hoofdstuk 8

34 0 2
                                    

pov liz ~

"ik word mama"

we lopen de parkeerplaats van het ziekenhuis af, ik ben zo gelukkig ik word mama van een tweeling! en dan is het ook nog eens een meisje en een jongetje, ik en daan zijn nou druk bezig met de namen te verzinnen maar we zijn het nog niet echt eens. ik wil het ook graag zo houden dat alleen daan en ik het weten. we logeren de komende maanden bij harry totdat ons nieuwe huis hellemaal baby proof is gemaakt. ik ben nou al zoon 4 maanden zwanger en met de maanden mee ook dikker. "daan!" roep ik door het huis heen. "ja liefje?" . "kun je even komen," een paar seconden later staat daan voor mij neus. "ik heb mischien een idee voor de namen,"zeg ik veel belovend. "wat dan?"vraagt daan ongeduldig."ik dacht voor het meisje aan evy." "omg liz die doen we"!, maar welke dan voor het jongetje?"vraagt daan vrolijk.  "ik dacht zelf aan tim" zeg ik een beetjee twijfelend naar het antwoord van daan. "tim, die vind ik echt heel mooi, maar kunnen we dan niet een bijpasenderen naam voor het meisje vinden, ik bedoel evy en tim kan niet echt vind ik.""je hebt gelijk daan." "mischien maud,"zegt daan glunderend. "ja! maud dat vind ik een mooie naam." dus het word tim en maud?"zeg ik vraagend. "ja tim en maud dat word het!". na een half uurtje gediscuseerd te hebben over de namen zijn we eruit we hebben besloten het geheim te houden omdat het anders natuurlijk niet leuk meer is. tim en maud is het uiteindelijk geworden, we hadden ook de namen: darcy, milan, evy, aivy, louise , sem, timo, cas en lorinde, in ons hoofd zitten maar we besloten tim en maud te doen. eerst wou ik zoiezo darcy wat ik eigenlijk nu nog wil maar ik heb harry belooft omdat niet te doen omdat hij later zijn dochtertje zo wil gaan noemen vandaar dat het maud geworden is. maud ik vind het ook echt een geweldige naam eigenlijk ook mooier als darcy. opeens voel ik een kei harde trap tegen de binnen kant van mijn buik aan. er schopt er een! schiet er door mijn hoofd heen. ik leg mijn hand er op en voel een van de twee kleintjes schoppen. ik loop de tijdelijke slaapkamer van mij en daan in en besluit even te gaan liggen. "liz ben je hier?"roept harry al klopend op de deur,"ja ik ben hier"antwoord ik terug.harry opend de deur en komt naast me op het bed zitten. "gaat alles wel goed? " vraagt hij bezorgt. "ja hoor ze zijn alleen een beetje actief vandaag" zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. "mag ik ?" vraagt harry wijzend naar mijn buik. ik knik. harry legt zijn hand op mijn buik en glimlacht als hij een van de kleintjes voelt schoppen. hij houd zijn hand er nog een paar minuten op en laat dan los. "ik wil ook zo graag  een kindje"zegt harry meteen pruillipje. "haha, hazz, daar moet je het niet met mij over hebben maar met emily." "weet ik, weet ik liz. maar dat durf ik dus niet, zou jij mischien met haar willen praten over kinderen?" vraagt harry nogal smekend. "tuurlijk hazz."zeg ik knikend. "dankje liz je bent het beste zusje dat iemand zich wensen kan" "no problem styles" zeg ik terwijl ik in de lach schiet en harry langzaamerhand mee begint te lachen. "dan ga ik maar eens met ems praten hé"zeg ik terwijl ik opsta en naar de woonkamer toe loop waar emily op de bank zit. "heey ems kan ik even met je praten?"vraag ik haar. " tuurlijk liz waar wil je het over hebben"zegt ze terwijl ze haar tijdschriften aan de kant legt . naar een half uurtje gepraat te hebben ben ik er achter dat emily ook heel graag kinderen wil maar bang is dat haryy het niet wil, toen zei ik dat ze mischien beter met hem kon gaan praten over of hij het wilden ze glimlachte lief naar me en stond meteen op om met harry te gaan praten.

heey mensen-

een wat langer hoofdstuk. ik kwam er namelijk achter dat iik voor mijn doen al lang niet meer geupdate had dus besloot ik het nu maar te doen ik ben zelf best wel trots op dit hoofdstuk omdat ik eerst geen inspiratie had maar nu toch een hoofdstukje gemaakt heb. veel lees plezier . iloveyou all! x

Xx liz

And all those little things,,Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu