Pov harry~
Ik word wakker met een slapende darcy tussen mij en ems in, ik aai over haar hoofdje tussen haar mooie blonde krulletjes door. "Pappie?" " jaa prinsesje?" "Goetemorge daddiee!" Zegt darc haar felle ochtendstemetje. "Haha, goedemorgen krullenbol" ik kus darcy haar hoofdje en til haar op mijn borst, ik geef emily een kus en ze opent voorzichtig haar ogen. Ik sla mijn arm om haar middel en darc roept vrolijk "tortelduifies" we schieten in de lach, en ik begin darcy te kietelen. " weet je wat jij ik en mama gaan doen vandaag?" "Wat dan papie?" "Wij gaan de film frozen kijken!" "Ooolaaaaaafff!" Roept ze blij, ze springt van het bed af en rent haar kamer in. Even later komt ze terug met haar olaf knuffeltje, ze trekt een pruillipje en kijkt me aan. "Wat is er mopje?" Vraag ik zachtjes, "olafs wortel neusje is kapot," snikt ze. "Maar die kan mama wel maken" probeer ik haar gerust te stellen. Emily lacht. Ik sta op en loop samen met darcy naar haar kamertje toe, ik loop haar kast in en pak haar: frozen t-shirt, een skinny jeans, sokken, ondergoed en haar schoentjes eruit. Ik loop haar kamertje weer in en loop naar darcy die op haar bedje zit. "Kleetjes aan dadie?" Roept ze. "Jaa prinses" ik doe haar kleertjes aan en loop mijn en ems kamer weer in, emily staat in de kast en ik loop naar haar toe, ik sla mijn arme om haar middel en geef haar kleine kusjes in haar nek, ze draait zich om en geeft me een lange kus op mijn lippen. Ik zie dat ze een zwart t-shirt, een soort kapotte spijkerbroek, spijkerjasje met stuts en haar witte nike's vast heeft. Ik pak mijn zwarte baggy broek, wit t-shirt, en mijn donker rode all- stars uit de kast en loop de kamer weer in. Ik leg mijn kleren op mijn bed en kleed me snel om. Ik loop naar beneden de keuken in richting emily, ik sla mijn arm om haar heen en zoen haar. "Ieuwww pappie en mammie!" Roept darcy terrwijl ze haar handjes voor haar ogen houd. Ik en emily grinneken en gaan door. "Daddiee! Stop, niet met mama kussies doen in keuken" giechelt ze. "Sorry madam" zegt emily terwijl ze haar neusje aan tikt. Nadat we gegeten hebben loop ik naar de bank toe en zet de film frozen aan, darcy straalt. De deurbel gaat en ik sta op om open te doen. Louis, liam, niall, en zayn, staan aan de deur. "Heeyy jongens" "heeyy hazz, kun je even gaan zitten alstjeblieft" ik loop met de jongens de keuken in, en sein naar emily dat zei alvast met darcy film moet gaan kijken. "Zo jongens wat is er aan de hand?" "Louis moet je wat vertellen," zegt zayn, "ohh, en dan komen jullie allemaal mee?" "Ja , het blijft geweldig om te horen," lacht zayn. Louis begint te vertellen" nou hazz, uhm, eleanor en ik verwachten een kindje" zegt louis trots. "Oh god? Serieus lou? Gefeliciteerd man!" Ik sta op en geef louis een knuffel, "maar mijn vraag was, of jij de peetoom wil worden?" " oh mijn god louis, meen je dit?, ja tuurlijk wil ik dat" ik sta op en geef louis al weer een knuffel. Ze zagen dat ik ems en darcy een film aant kijken waren dus ze gaan meteen door. Ik loop de woonkamer in en ga weer zitten. "Pappie? Wat deden, nii , lii, lou en ome zayn hier?" " nou prinsesje, ome lou, krijgt een baby, en papa word peetoom." Darcy lacht en ems geeft me een kus, "iloveyou schat," " ik hou ook van jou babe".-heeyy mensen nieuw hoofdstuk! Hope you like it! Xx💁liz, alvast een gelukkig nieuw jaar allemaal!🎆🎆🎇, xlizz.
JE LEEST
And all those little things,,
Random"Hij kijkt me aan met zijn blauwe ogen ze staren verwarrend naar me, hij opent z'n mond "liz, ik...ik...ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken". "Hoezo niet?! Het is wel duidelijk denk ik hé! Jezus daan! Ik ben zwanger door jou! En het enigs...