#thelastchapter#
Pov Harry ~
Vloekend loop ik rondjes in de keuken. "Godver Harry, wat heb jij nou weer?" Zegt Emily met een chagrijnige blik. "Niks" zeg ik bot. " je loopt al de hele dag te vloeken, zoiets noem jij niks?!" "Emily! We zijn zowat alles kwijt!!!" " dat heb ik toch niet veroorzaakt!" "Onze jongste dochter, mijn moeder, de band! Emily we hebben alleen me kaar en de rest van de kinderen nog, maar die zijn uit huis!" Langzaam zie ik de tranen in emilys ogen schieten. Shit Harry wat doe je. "Ems, het spijt me zo bedoelde ik het niet" zeg ik zacht. " het komt niet door jou Harry ,, je weet dat het onze laatste dag samen is toch?" .Pov Emily ~
Ik zie de angstige blik van Harry, zijn tranen stromen binnen nog minder dan een seconde uit zijn ogen. Hij zakt neer op de grond. " ik raak alles kwijt zegt die, eerst mijn moeder toen mijn dochtertje en nu mijn vrouw allemaal door die kanker!" Harry's tranen stromen over zijn wangen. "Emily je mag niet weg" snikt die. Ik zak naast Harry op de grond neer. " het is niet anders lieverd, als het anders kon had ik een andere weg genomen" "ik heb straks niemand meer, wat moet ik dan!" Schreeuwt Harry met dikke tranen over zijn wangen. Shit,,, ik wil niet dood. " H-aarr-yy, i-lo-vve-yyouu," k slaak mijn laatste adem, en voel dat ik langzaam weg zak in een diep zwart gat.Pov Harry ~
"Emily!!! Emily neeee!!" De tranen stromen als maar harder over mijn wangen. Ik pak mijn meisje in mijn armen, mijn bloed mooie vrouw. Ik kan dit niet mijn kinderen nog zien , ze lijken zoveel op haar. Er borrelt iets in mij op. Ik ben zo licht in mijn hoofd dat ik niks anders wil als dat. Ik sta op en loop naar de grote keuken la, ik zoek het scherpe mes en pak het op. "Oke Harry hier gaat het dan," tsjak, is het laatste wat ik hoor, de pijn zakt langzaam weg, ik val in mijn grote bloedbad en mijn ogen sluiten voor eeuwig.Not Evert story has a perfect end.
Harry and Emily 7-11-15 ♡ ✞Heeeyy!!
Een half jaartje later maar het einde is er dan eindelijk, kort maar krachtig ! Dit was het dan. Mijn laatste woorden in wattpad, thankyou all Iloveyou. Allemaal een heel fijn wattpad plezier
Byeebyeee👋🏾❤️ xx liz
JE LEEST
And all those little things,,
Random"Hij kijkt me aan met zijn blauwe ogen ze staren verwarrend naar me, hij opent z'n mond "liz, ik...ik...ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken". "Hoezo niet?! Het is wel duidelijk denk ik hé! Jezus daan! Ik ben zwanger door jou! En het enigs...