pov harry-
ik hoor geklop op de slaapkamer deur. "binnen?" zeg ik een beetje vraag achtend. "heey hazz," het is emily het mooiste meisje van de wereld, ze is zo knap, ik verdrink altijd in haar lieve blauwe ogen. "heey ems, wat is er?" vraag ik haar. "nou ik ehh wilde met je praten over ehh, kinderen" weet ze over haar lippen te krijgen. "tuurlijk, maar hoezo?" "nou hazz, ik wil het er eigenlijk al een tijdje met je over hebben, maar ik was bang voor je reactie." "maar ems, dat hoeft toch hellemaal niet je wil niet weten hoe graag ik kinderen wil schat," zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. "echt hazz, maar dat is geweldig," zeg ze vrolijk. en meteen verschijnd er weer een glimlach op mijn gezicht.
pov liz-
ik blijf maar glimlachen als als ik aan de namen van mijn kleintjes denk. daan maakt mij echt de gelukkigste meid op de wereld. ik baal nog steeds over dat gedoe met mam, ik weet niet of ik haar dit moet vertellen maar het is mischien wel het beste. dus ik besluit mam maar te bellen. ( l= liz, m= mam.)
l= heey mam,
m= liz, ik had je gevraagt me niet meer te bellen, waarom bel je toch.
l= ik heb belangrijk, en geweldig nieuws, en ik dacht dat je dat wel wou weten eerlijk gezegt.
m= wat liz? nog meer, je hebt me al gekwetst door met die eikel van een daan te date.
l= mam! daan is geen eikel! doe even normaal wil je!
m= het zal wel liz, nou vertel me het nieuws nou maar.
l= mam, ik ben zwanger, al zoon vier en een halve maand.van een tweeling.
m= godverdomme liz! ik was er al niet mee eens dat je met die daan date, en nu ook nog dit!
l= als je het er niet mee eens bent heb je pech! ik ben er hele maal klaar mee! was ik er blij mee dat je met die peter ging date? nee! nou dan rot je toch lekker op als je het er nie mee eens bent ! ik ben gelukkig met daan! en blij met mijn kleintjes!
m= liz ! dan had je dat moeten zeggen, neem een voorbeeld aan harry die is er teminste tevreden mee!
l= ow ja, dat denk je ja! nou nee dus! ik ken mijn broer langer dan vandaag! je keek nooit meer op of om naar mij en hazz de afgelopen 6 jaar! godverdomme 6 jaar mam! alleen omdat die peter belangrijker was. nou sorry hoor dat ik niet meer naar je luister of op of om kijk naar je ! maar leef je leven mam! ik heb het goed nu, en daar breng jij geen verandering in mam!
m= liz ik,
l= niks liz ! houdoe mam!
naar dat ik mijn moeder nog iets hoorde zeggen wat ik niet verstond hing ik op. ik trok mijn knieën tegen mijn borst omhoog. en legde mijn hoofd er tussen. zachtjes begon ik te huilen. wat is mam toch een verschrikkelijk mens. ik hoorde geklop op de deur, "binnen!" schreeuw ik. in de deur openning staat harry met betraand ogen. "hazz wat is er met jou gebeurt?" vraag ik terwijl ik geschrokken naar harry's betraande ogen kijken. "liz, ik,,,ik,,,,ik heb alles gehoort, het hele gesprek m-met mam" stotterd hij. ik loop naar de deur en sla mijn arme om harry heen voor zo ver dat gaat met mijn dikke buik. "hazz maak je niet druk, het is niks," "jawel liz dat is het wel. godverdomme! waarom heb je me niks gezegt dat het niet liep tussen jou en mam!" ik deins wat achter uit door harry zijn woede aanval. "s sorry liz h het was niet zo bedoeld"zegt harry geschrokken. "nee sorry dat ik het niet gezegt heb ik had het je moeten vertellen je bent mijn broer, het spijt me haz." "maakt ook niet uit liz, het liep ook niet echt tussen mij en ma daarom is ze nu ook niet hier. ik zei dat ze niet meer welkom was door die peter!" ik schiet in de lach, "wat heb jij nou weer?" zegt harry met een jij-spoort-niet-blik. "nou gewoon we mogen alebei die peter niet," nu schiet harry ook in de lach. "liz je bent het beste zusje die ik me had kunnen wensen. ik hou van je liz, "zegt harry terwijl hij me een kusje op mijn voorhoofd geeft. "ik hou ook van jou hazza,"
heeyy people!
weer een nieuw hoofdstukje! nou ja een hoofdstukje meer een hoofdstuk! ik weet niet waar ineens mijn inspiratie vandaan komt maar die is er weer hoor! ik hoop dat jullie het een leuk hoofstuk vinden! morgen weer naar school dus dat word minder update sorry,
xxliz
JE LEEST
And all those little things,,
Random"Hij kijkt me aan met zijn blauwe ogen ze staren verwarrend naar me, hij opent z'n mond "liz, ik...ik...ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken". "Hoezo niet?! Het is wel duidelijk denk ik hé! Jezus daan! Ik ben zwanger door jou! En het enigs...