( m= misty en o= is onbekend)
m: hoi pap?
o: hallo spreek ik met de dochter van meneer Mulder?
m: ja dat ben ik wat is er wie bent u?
o: ik...
m: ik wat, waar is mijn vader??
o: je vader ligt in het ziekenhuis. een paar minuten gelden heeft hij een auto ongeluk gehad!de tranen sprongen in mijn ogen toen ik dat hoorde. ik wist niet wat ik moest doen ik was bang dat ik hem al verloren was, toen ik dat dacht brook me hart, en kreeg een brok in me keel.
o: ik kan je komen op halen?
m: graag weet u waar ik woon?
o: ja ik ben er zo!
m: maar wie bent u eigenlijk
o: een dokter assistent mijn naam is Ronald.
m: oh oké zie je zo?ik hing op en keek recht voor me uit. ik wist t even niet meer.
mijn vader had een ongeluk gehad. is hij oké? was hij nog wakker? moet ik wel naar hem toe?
zo veel vragen in me hoofd!
wat nou als het zelfde gebeurt met me moeder toen ik 6 was?flashback
ik had net mijn fiets voor de deur gezet, omdat ik van school kwam. ik liep naar de voordeur toe, en belde aan.
mijn moeder deed open en gaf me een knuffel. maar toch was ze bang ik voelde t.
" hoe was je dag schat?" vroeg ze en keek me ernstig aan?
" wel goed een beetje moe."
"ga anders even op bed liggen lieverd. ik breng je lunch zo wel" ze gaf me een kus op me wang en ik liep de trap op*paar uur later*
ik werd wakker omdat ik me moeder hoorde gillen. ik was bang maar ging toch maar naar beneden. ik zag me moeder op de grond vallen en me vader rende op r af me moeder had vaak dat ze flauwviel maar Dit is exstreem ik rende de trap veder af en begon te huilen ik hoorde dat ze niet meer ademde en me vader huilde ook ze is overleden!
einde flashback
pov misty
ik zit in de auto met een wild vreemde. ik was al niet zelfverzekerd, en dan moet dit gebeuren....
" dus hoe is mijn vader" vroeg ik na een lange stilte.
"hij is nog niet bijgekomen na het ongeluk" zei Ronaldik voelde tranen weer op komen, maar toch probeerde ik ze weg te stopen
" ik weet dat t moeilijk is maar der is een groote kans dat hij t overleeft"
" maar er is nog steeds kans dat hij t niet overleeft" huilde ik.
" zou ik muziek aan zetten?" vroeg Ronald.
" ja"op eens klonk t liedje good 4u
*ik zing iets te hard mee*
einde liedje
" woah jij kan goed zingen" zegt Ronald.
" ehm dankje." zei ik en keek uit t ram de zon ging onder echt heel mooizo zaten we 5 min in de auto
************
ja ja dat was me weer een hoofdstuk mis komt part 3 nog later online?!
JE LEEST
zusje van thomas
Fanfictionhet gaat over een meisje misty, ze is een groote thomas fan en een simp. ze houd van editen, zingen en muziek! ze woonde met haar vader in een huis haar moeder was overleden, het was een normale dag tot dat er iets gebeurde wat haar leven veranderde...