part 13 de rp!

47 2 1
                                    

Fems Thomas en misty zijn online Thomas heeft misty een clan invite gestuurd en misty zit bij damsko (misty heet mistythesapling op alles) "Thomas wie is misty??" Vraagt fems.
" oh ja, fems dit is me zusje!" Zegt Thomas. " hallo ik ben misty!" Zeg ik.
" leuk je te ontmoeten" zegt fems. " ik ben blij dat jullie elkaar mogen!" Zegt thomas. " je hebt wel wat met vrouwen Thomas" zegt misty lachend. "Iemand wil wat tegen jullie zeggen" zegt Thomas. En Thomas springt in t water. " welkom misty! Je hebt natuurlijk t bloed net als ik dus ik hoef niks uit te leggen. Maar pas op voor de botgod! en er komt een oorlog tussen ons Daphne's en Friesland! Trouwens Thomas haat nieuw Rusland en Noorwegen! Geen vragen" zegt Daphne's. Thomas staat weer op land " Heyy jongens!!" Zegt thomas. "Ik ga de nether in ik moet Joost nog spreken!" Zegt misty " oké wees voorzichtig" zegt fems. Misty gaat de nether in en ziet Max lopen "hey ma-" zegt misty. " Hoi mist-" zegt Max. " je zit bij Noorwegen" zegt misty teleurgesteld. " ja en jij bij damsko?" Zegt Max teleurgesteld. " nou ik zie je later!" Zegt misty en loopt verdrietig weg naar Netherland. " ja zie je later?" Zegt Max en loopt verdrietig weg naar Noorwegen. misty komt aan in Netherland met tranen in r ogen. "Hey misty oh wat is er" vraagt Joost. " nee niks, waar wou je t over hebben? " vraagt misty. " ja uhm over de oorlog je bent nog wel jong weet je zeker dat je mee doet?" Vraagt Joost. " Joost ik ben 17 ik ben ook niet zo jong en ja ik weet t 100% zeker." Oké nou weet dat de botgod achter je staat." Zegt Joost. " ja wacht botgod.. botgod.. uhm ik voel me niet goed Joost, ik moet hier we-" " MISTY!!" Schreeuwt Joost!! Misty is flauwgevallen. "IK... BOTGOD HELP!! IK.. BOTDUIVEL!!" Roept Joost. " hoorde ik me naam?" Zegt Daphne's. "MISTY!! WAT HEB JE GEDAAN BOTGOD!" roept Daphne's. " help.. me. Ik... moet ... weg hier" stottert misty. Daphne's huilt? En Word weer Thomas?? " misty!! F*CK JOU BOTGOD! MISTY MOET WEG HIER!!" Schreeuwt Thomas. " ik breng haar naar Noorwegen!!" Zegt Joost. " als t goed is voor haar doe t maar!" Zegt thomas.

*Ondertussen in noorwegen*

Max loopt met tranen in zijn ogen noorwegen in. " wat is er Max?" Vraagt Teun. " oh nee niks!" Zegt Max
" kom op man ik zie je huilen" zegt Teun. " oké, misty zit bij bij.. damsko!" Zegt Max. " oké wie is misty??" Vraagt Teun. " t mooiste en liefste meisje ehh.. Thomas z'n zusje" zegt Max. "das kut man!" Zegt Teun. " zij iets slechts in der hebben kan gewoon niet!" Stoppelt Max.

"MAX!!" Roept Joost. "Wa?" Zegt Max.
" MAX HELP PLEASE" smeekt Thomas? " tho- MISTY!!" Roept Max.
Max rent op misty af en neemt der in zijn arme. " wat is er gebeurd!" Vraagt Max. " die KLOTE BOTGOD heeft iets gedaan met haar" zegt Thomas. Max legt misty op een bed hij huilt een traan valt op misty " MAX WATER!!" Roept Joost. " oh shit" zegt Max. " ZE HEEFT HAAR KRACHT NIET ONDER CONTROLE" roept Daphne's ineens. " MAAK HAAR SNEL DROOG!" Roept Joost. Maar t is te laat!

********************
Oehhh wat veder
Ik vind dit echt top om te schrijven!

zusje van thomasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu