part 15 (irl)

49 3 1
                                    

Pov- misty
"Zo hé jeetje wat intens" zeg ik
Ik leave de server en loop naar beneden. Ik hoor Thomas ook afsluiten. Ik zet de tv aan en ga jojo kijken, ik hoor thomas van de trap rennen en op de bank neer ploffen.
" jojo!" Zegt thomas. " ja" zeg ik lachend. we kijken een paar afleveringen en dan gaan we eten. " die rp was echt intens " zegt Thomas.
" ja idd " zeg ik een beetje verdrietig. " wat is?" Vraagt Thomas. " oh nee in de rp krijgen Max en misty een relatie sadly niet in t echt" zeg ik. " oh jo hij heeft je toch uitgevraagt?" Zegt thomas. " ja das waar!" Zeg ik. Ik help met afruimen. " thomas zullen we een video op nemen?" Vraag ik. " ja mijn kijkers wachten der al heel op!" Zegt thomas blij. Thomas zet alles klaar en begint met op nemen. " Hoi sappige sapling leuk dat jullie kijken naar een nieuw filmpie, veel mensen willen dit dus hier is ze, mijn zusje" zegt Thomas. Ik ga naast hem zitten. " Hoi allemaal! Ik ben misty, ben 17 jaar, en heb een YouTube en twitch kanaal. Mistythesapling!" Zeg ik. " nou t staat allemaal in de beschrijving!" Zegt thomas. " het is een beetje een korte video maar hopelijk vinden jullie t wel leuk" zegt Thomas. " HEY!!" Thomas zet de opnamen uit en gaat editen. Ik loop naar me kamer en begin ook te editen. Ik zet wat muziek op.
In eens komt: sombody to you

*je zingt mee*

Pov- thomas

" ff chips paken" zeg ik.
Ik loop naar misty en hoor haar zingen? Ik weet dat haar hobby zingen is maar sinds Ze hier woont heb ik haar nooit horen zingen.
(Klop)

Pov - misty

(Klop) " kom binnen" zeg ik. Ik pauzeer m'n muziek. "Wow misty is wist niet dat je zo goed kon zingen" zegt Thomas. " t is maar wat je goed vind" zeg ik. " het is goed misty echt heel goed! Maar goed wil je chips?" Vraagt Thomas. " sure!" Zeg ik. Ik besluit om een Engels Minecraft YouTube kanaal te beginnen. " hier zijn je chips!" Zegt thomas als hij weer terug is. " thx Thomas potje bedwars wel Engels?" Vraag ik. " Engels? Sure!" Zegt hij. " ja idk why!" Zeg ik. Ik begin de opname. " hi guys so today I'm playing bedwars with thomasthesapling!" Zeg Ik. " hello guys I'm thomas!" Zegt thomas. " I just wanna say I suck at this game!" Zeg Ik. " come on misty it wouldn't be that bad!" Zegt thomas. " ig I'll will protect the bed" zeg Ik. " I will get diamonds and Emeralds" zegt thomas. We spelen gwn een potie. " I'm making the last kill" zeg ik. " you can do this misty" zegt thomas. "VICTORY NO FACKING WAY" schreew ik.

Ik de opnamens uit begin meteen met editen! Ik ben een grote fan van Georgenotfound daarom heb ik dit kanaal gemaakt. Mijn droom is om 2de Nederlandse YouTuber te worden op de dsmp

" Wow misty jou Engels damm" zegt Thomas verbaast. " uhm ja ig" zeg ik. " je maakt veel kans om groot te worden" zegt Thomas. " idk misschien flopt t?" Zeg ik. " Hey misty wees altijd positief wees nooit negatief" zegt Thomas. Dit is de reden waarom ik tegen hem op kijk vroeger als idool en nu als broer! " thx Thomas" zeg ik met een glimlach.

De video is af en ik plaats hem

************************
Jongens! Ik ben al sind 9uur in de ochtend bezig heb hem nu pas af! Morgen meer delen beloofd!

zusje van thomasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu