part 10

45 1 5
                                    

" wacht hier maar wil je iets te drinken?" vraag ik.
"doe maar water!" zegt ze.
" Jij water we hebben ook cola?!" zeg ik verbaast en doordringend.
" doe maar cola dan" zegt ze een beetje verlegen. waarom doet ze zo! nou ik heb er natuurlijk nooit echt ontmoet maar op insta is ze echt anders! nou oké.
" KOM NAAR BENDEDEN" roep ik naar boven. " eef doe je ogen maar dicht " zeg ik. " oké?" zegt ze vragend
" kom naast me staan" zeg ik tegen thomas. " evelien  beloof me niet te gillen we hebben buren" zeg ik.
" beloofd: zegt ze! " oké doe je ogen maar open." zeg ik.
ze doet dr ogen open. "OMG IS THOMAS JE NIEUWE BROER!!!!!" schreeuwt ze.
" ik zei t " zeg ik tegen thomas.
en leg me arm op zijn schouders hij haat t dat ik langer ben! ff plaage mag wel! " maar hoe!" zegt ze verbaast.
"ja hoe moet ik dat weten!" zeg ik lachend " mag ik een foto?" vraagt ze aan thomas. " ofc!" zegt hij. ze maken een foto. We  gaan naar de stad in Rotterdam en shoppen. ze belt dr pa en die haalt dr op. Misty gaat naar huis.

*de volgende dag*

pov- misty

"pling" "oh dat zou Evelien wel zijn" zeg ik half slapend
" max??"

[ de chat ]

max❤: hey misty zullen we vandaag die pc en monitoren uit zoeken dan kunnen we je set up in elkaar zetten!
U: ja sure zie je vanmiddag!
max❤: oki tot vanmiddag.

pov- max

[de chat]

U: hey misty zullen we vandaag die pc en monitoren uit zoeken dan kunnen we je set up in elkaar zetten!
misty 🦋: ja sure zie je vanmiddag!
U: oki tot vanmiddag.

waarom heb ik zoveel zin om haar te zien?. misschien omdat haar lach! uhm.. ja editen daar was ik mee bezig!

pov- misty

ik heb zo veel zin om hem weer te zien!
ik loop naar me kast pak een setje kleding en een handdoek dan loop ik naar de badkamer er doe de deur op slot ik stap onder de douch. na t douchen kleed ik me aan.
Dit heb ik aan

snel doe ik me make-up en laat mijn  haar los  ik doe de ketting om van Joost

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

snel doe ik me make-up en laat mijn  haar los ik doe de ketting om van Joost. en loop maar beneden. ik eet me ontbijt en ga weer naar boven ik ga op pintrest om te kijken naar leuken studio ideeën.
hier zijn een paar iedeeën.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

woah als ik die set up heb ga ik beginnen streamen op twitch!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

woah als ik die set up heb ga ik beginnen streamen op twitch!

*later op de dag*
pov- thomas
(tringggg) " IK DOE WEL OPEN" roep ik naar boven. ik loop naar de deur
en doe open " jo,wat doe jij hier?" vraag ik aan max. " oh misty had t nog niet gezegt we gaan haar set up doen vandaag" zegt max. " oh oké ik roep misty ff" zeg ik. "MISTY MAX IS HIER" roep ik. " kom maar ff binnen" zeg ik

pov- misty

" OKE IK KOM ER AAN" roep ik terug.
en ik loop de trap af. en zie max op de bank zitten ik begin te blozen en hij ook?

*****************
dat was deel 10
ik maak deel 11 later!

zusje van thomasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu