part 14 rp!

56 1 8
                                    

Misty Word evil. "MISTY KALM OKE KALM!" Zegt Daphne's. "JOOST GEEF ME WATER IK MOET HAAR STOPPEN"zegt Daphne's. "MOOI NIET" zegt Joost. "JOOST ALS JE T NIET DOET IS DE HELE WERELD WEG! EN MISTY ZAL T NIET OVERLEVEN!!" Roept Daphne's. Joost geeft Daphne's water!

"MISTY DOE DIT NIET" roept Daphne's.
" JIJ KAN ME NIET STOPPEN! WIE DENK JE DAT JE BENT" roept misty
" JE BROER EN DOE NORMAAL ZO BEN JE NIET IK KEN JE!!" Roept Daphne's.

De hele smp Word wakker en komt kijken!

"BAH BROER LAAT ME NIET LACHEN JE BENT NIKS MEER DAN EEN VIS!" Roept misty. " IS DIT BETER DAN!" Zegt thomas! " Thomas kan vliegen?" Zegt Max!! " THOMAS JE WEET WAT JE DOET JE MAAKT JE KRACHT MINDER!" Zegt misty lachend!
" IK TREK JE KRACHT ZO MAKKELIJK UIT JE HAHAHAHA!" Roept misty lachend. " THOMAS DIT WORD JE DOOD!!" Roept Joost! " ALLES OM JE ZUSJE TE HELPEN!" Roept Thomas. " MISTY DIT BEN JIJ NIET" roept max van beneden " MISTY DIT BEN JE NIET" roept kenzhi! " MISTY DIT BEN JE NIET" roept de hele smp! " mijn.. mijn kracht... ze ze trekt t... uit me...." zegt Thomas duizelig. " IK KAN NIET MEER!" Roept Thomas. " HIJ KAN NIET MEER VLIEGEN" roept link! "HIJ GAAT VALLEN" roept natvlees.

Fems gaat naar Max. " max je weet wat je moet doen om de smp te redden pak dit fems geeft een emer water aan Max! " ik ga me best doen" zegt Max.

" JOOST PAK JE TRIDENT EN RICHT OP MISTY" roept max
" MAX DAT KAN IK NIET DOEN" roept Joost.
" DOE T NUUU!!" Roept Thomas

Joost raakt misty bij de schouder met de trident.

" AUW WAT GEBEURT HIER" roept misty
" IK ZUIG JE KRACHTEN OP MISTY!!" Roept Daphne's.

" THOMAS DIT WAS JE KANS........" zegt misty. misty valt. Max vangt misty op en kust haar.

De oorlog is afgezegd
Daphne's heeft een lichaam
Thomas heeft t overleeft

Misty en Max worden een stel

Ze leven nog lang en gelukkig!
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

******************
No worries nog niet einde boek!
Morgen weer meer!


zusje van thomasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu