Ev mi? Annem peki ne olacak ailem ne olacak ben ne yapacağım.Ne kadar güçlü gözüksemde annemin yanından hayatım boyunca hiç ayrılmadım.
Tam konuşacakken Mark atladı"Luna ben ayarlarım bir şeyler sen merak etme bizim burada kalmamız gerekiyor"
Ben gideyim ne olacak yani zaten güçlerini kontrol edemeyen aptalın tekiyim.
"Hadi Luna gelsene gidelim"dedi Elena,ben çok utanmıştım bilmediğim bir evde bilmediğim bir yerdeydim.Bahçeye çıkıp bir şeyler atıştırdıktan sonra Evan bizim yanımıza geldi "iyi misin?"
Başımı yerden kaldırmadan kafamı salladım donuk bir ifadeyle,aklıma sürekli ama sürekli o gün geliyordu ben güçlerini kontrol edemeyen bir aptaldım evet öyleydim.Evan çenemi tutup yavaşça kafamı kendine çevirdi ve "burayı sevmedin her halde"
O da mı düşünce okuyordu yoksa ben huzursuz olduğumu fazla mı belli ediyordum?."Yani bilmiyorum...şu an bilmediğim bir eve baygın bir şekilde getirildim baygın olmamın sebebi arkadaşlarıma zarar verirken bay-"
"Hayırrrr Luna hayır sen bize zarar vermedin güçlerin bize zarar verdi"dedi Elena
"Hayır sonuçta onlar benim parçam benim suçum"dedim, gözlerim doldu."Peki Luna sen bunu bilerek mi yaptın"dedi Evan
"H-hayır"dedim ağlamaklı zor çıkan sesimle.
"Eee yani sen bilerek yapmadın sadece güçlerinin kontrolünü kaybettin"
"Sarhoş biri birini öldürse suçlu olur mu olmaz mı?"dedim Evan'a
"Yani bilmiyorum sanırım olur ama...ama sen güçlerini kontrol etmeye başladığında bunların hepsi geçecek"dedi gülümsemeye çalışarak.Valery ve Mark bahçeye geldiler "iyi misiniz?"dedi Valery Elena'ya bakarak Elena"evet cicim iyiyimde ben sıkıldım hadi dışarı çıkalım"
Mark"hayır olmaz çalışmamız lazım"dediğinde başımı hemen yerden kaldırdım o da bana bakıyordu "ne çalışması"dedim
"Kontrol çalışması Luna"Hayır şunu anlamıyordum beşimizde güçlerimiz kontrol edemiyorduk kim kime neyi öğretecekti.
"Beşimizde hiç bir şey bilmiyoruz kim kime neyi öğretecek"dediğimde Mark elini uzattı bahçeden evin içerisine girdik, içeri girdiğimizde koltukta bir adam oturuyordu saçları kahverengi gür saçları vardı kırk yaş civarında gibi gözüküyordu Mark adamı gösterip tanıttı"evet arkadaşlar sizi Charles amcamla tanıştırayım"Ben adama bakıyordum yeşil gözleri vardı aynı Mark'ın gözleri gibi yeşildi.
"Merhaba çocuklar ben Charles sizinle tanıştığıma memnun oldum"
Ben hala adama bakıyordum biraz korkmuştum bu adam niye buradaydı acaba Mark'ın ailesi amcasını buraya yollayıp ne olup ne bittiğini gözetlemesini mi istemişti?Charles amca bana baktı ve "ne kadar güzel gözlerin var senin"dedi.
"Teşekürler"dedim varla yok arasındaki sesimle.
Charles amca diğerleriyle selamlaşırken Mark kulağıma eğilip"sen iyi olduğundan emin misin?"
"Niye öyle dedin ki şimdi?"
"Gözlerin mor Luna koyu mor korktun mu?"
"Bu adam amcan biliyorum ama niye geldi,ya yanlışlıkla bir şey yaparsam güçlerimi kullanırsam ne olacak"Mark gülümsedi"bize güçlerimiz nasıl kontrol edeceğimiz gösterecek kişi o Luna"
"N-nasıl yani o biliyor mu?"
"Evet biliyor,bana herşeyi o öğretti hala kendimi bazen kaybedebiliyorum ve ondan yardım alıyorum bize yardımı dokunacağını düşündüm"
"Peki onun güçleri var mı?"
"Hayır yok ama güçleri olmamasına rağmen benimle çok güzel başa çıkıyor"diyip güldü."Ya ona zarar verirsek"
"Emin ol öyle teknikleri var ki ona hiç bir şey olmaz"
"Öyle diyorsan öyledir"dedim ve Charles amca bize döndü ve "Evet çocuklar Mark bana isimlerinizi,güçlerinizi, zaaflarınızı az çok anlattı ama ben yinede deneyerek görmek isterim güçlerinizi"
Boş bakan gözleri gördüğünde konuştu
"Mark size benden bahsetti değil mi?"Hala boş boş bakıyorduk
"Unutmuşum olmaz mıyım?"dedi Mark
"Ahhh tamam ben kendimi tanıtayım ben Charles Mark'ın amcasıyım Mark on yaşlarına geldiğinde güçlerinin olduğunu fark ettim ve onları nasıl kontrol edeceğini öğrettim tabi o zaman bu olayı hiç normal karşılamamıştım çünkü yani düşünsenize süper güçleri olan bir insan hatta bir çocuk onu doktora götürmeyi düşündüm ama Mark'ı incelemek araştırmak isteyebilirlerdi bu yüzden bu riski almadan onu kendimce bir şeyler öğretmeye çalıştım ee tabi bu yedi yılda onu nasıl sakinleştireceğimi nasıl dikkatini çekeceğimi öğrendim bence sizinle de iyi anlaşacağız""Hadi gelin bahçeye,güçlerinizi test etmek istiyorum"dedi ben ise donup kalmıştım ama Elena beni bahçeye sürüklemeye başlamıştı gerçekten onlara çok yük olduğumu düşünüyordum bazen.
Bahçeye çıktık,bahçeleri bir orman gibi çok büyüktü ve her yerde ağaçlar vardı."Evet kiminle başlayalım...Evan gelmek ister misin?"
Evan bizim yanımızdan ayrılıp Charles amcanın yanına gitti Charles amca sanki onun güçlerini biliyormuş gibi dövüş pozisyonu aldı Evan'da ona ayak uydurdu.
Charles amca öndeki elini açıp kapatıp onu dövüşe davet etti ve "sakın yaşlıyım diye kibar davranmaya çalışma genç adam"dedi.Evan öne atıldı çok hızlıydı Charles amca ona ayak uydurmaya çalışıyordu ama en sonunda Evan onu yere indirdi tam arkasını dönüp gidecekken Charles amca onu arkasından tuttup yere devirdi ve kulağına fısıldadı"sakın düşmanına arkanı dönme."
Bu adam sanki hep böyle insanlarla uğraşıyormuş gibiydi baya yetenekli ve işini biliyordu.
"Sen Elena canım gelmek ister misin?"
Elena yanımızdan ayrılıp Charles amcanın yanına gitti ama Charles amca bu sever cebinden bir kalem çıkardı sanırım onun hangi güce sahip olduğunu karıştırmıştı.Elena Charles amcaya şaşırmış bir biçimde bakıyordu Elena şaşkınca ona bakarken Charles amca kalemi kırdı ve dediki"bunu eski haline döndür"
Elena hala şaşkınca ve anlamamışça Charles amcaya bakıyordu "zaman sadece geri ve ileri alınacak veya durdurulacak bir şey değil Elena şu anki zamanı geri almadan da saniyelerle yavaşça bu kalemi eski haline geri getirebilirsin"Elena anlamaya başlamıştı gözlerini ve ellerini kaleme doğru yöneltti ama Charles amaca onun havada duran ellerinin içine kalemi koydu ve "kalemin yapısını hissetmen lazım"dedi
Elena odaklandı odaklandı ve sonunda kalem hareket etmeye başlamıştı birleşti ve tuttuğu nefesini boşaltmasıyla beraber kalem eski kırık haline geri döndü."Öğreneceksin Elena sende o potansiyel var"dedi Charles amca
Elena yerine geçerken Valery'e seslendi "Valery gelmek ister misin?"
Valery'de bizim yanımızdan ayrılıp Charles amcanın yanına gitti "Valery bana bir taş getirir misin?" Valery yürüyerek bir taş aramaya başladı ama Charles amca "güçlerinle"dediğinde Valery bir saniye bile geçmeden elinde bir taşla Charles amcanın önünde duruyordu sonra Charles amca yanına Elena'yı çağırdı Elena Charles amcanın biraz uzağında durdu Charles amca taşı alır almaz Elena'ya taşı çok hızlı bir biçimde fırlattı ama ona değmeden Valery o taşı sanki yerinden hiç kıpırdamamışçasına elinde tuttu."Aferin Valery ama bu başlangıç daha zora geçmedik"dedi
Valery ve Elena yerlerine geçerken Valery Elena'nın kulağına eğilip "şekerliğin intikamı acı olur Elenacımmmm"deyip güldü Elena onun omzuna sert bir biçimde vurdu Valery'nin canı acımıştı ama çaktırmadan yerine geçti.Mark'ı çağırdı Mark hemen amcasının yanına gitti ve aynı zamanda beni de çağırdı umarım üstüme taş falan attırmazdı.
"Mark senden Luna'yı kendine yaklaştırmanı istiyorum"değinde mutlu olmuştum çünkü eğer düşüncelerini oku falan derse ben bitmiştim.
Mark'a doğru yürüyordum ama istem dışı,Mark o kadar iyi kontrol edemiyordu güçlerini çünkü beni yürütürken ayaklarımı titretiyordu yavaş yavaş aramızdaki mesafe azaldı azaldı ve artık Mark'ın nefesini yüzümde hissediyordum ama bir anda durdu ve yüzüme şaşkın bir biçimde bakmaya başladı baya şaşkındı ne olduğunu anlamamıştım sonra konuşmaya başladı"L-Luna sen..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞ YENİLMEZ
FantasyLuna gördüğü rüya ile kendisi gibi olanların varolduğunu anlar ve onları bulmak için bir arayışa başlar.