İlk Ders

89 6 5
                                    

Hala inanamıyorum. Onunla aynı sınıftaydım. Sınıfa girdiğimizde en arkada oturuyordu ve sınıfta sadece onun önündeki sıra boştu. Tam oraya oturacaktık ki arkadan gelen sesle durduk.

"Oraya oturamazsınız"

Bu da kimdi ve bize nasıl emir verebiliyordu. Bu okulda yeni olabilirim ama kimsenin bana emir vermesine izin vermem.

"Neden oturamazmışız? "

"Çünkü orası sadece" sözünü bitiremeden o adını bilmediğim ama okulun en popiler olan çocuk konuşmaya başladı.

"Bırak otursunlar"

"Ama"

"Sana bırak otursunlar dedim"

Bunu demesi üzerine diğer oğlan bize şaşkınca bakarak eski yerine döndü.

Öğretmen içeri girince her kez birden sustu. Doğal olarak bende sustum. Öğretmenimiz bayandı ve değişik bir giyim tarzı vardı. Acaba bıranşı neydi. Bunu sormadan her halde arkdaşımın adını öğrenmeliydim. Adını sormaya hiç fırsat olmamıştı.

"Pardon adını sormayı unutmuşum."diye fısıldadım.

"Bende seninkini" dediğinde ikimizde gülmeye başladık. Ta ki arkadan o ses gelene dek.

" Siz ikiniz sessiz olun yoksa olacaklara karışmam "diyince anında gülmeyi bıraktım. Çünkü onunla aramın kötü olmasını istemiyorum.

"Evet gençler sizin bu okulda ikinci yılınız. Hepiniz kuralları biliyorsunuz ama aranızda yeni gelenler var. Sizden ricam boş vakitlerinizde yeni gelen arkadaşlarınıza okul kurallarınızı anlatmanız..."sözüne devam edecekken içeri müdür yardımcısı girdi.

"Ege benimle müdürün odasına kadar geliyorsun"

Ege 'nin kim olduğunu merak ederken arkamdan haretlenme sesleri gelirken o adını öğrenmek istediğim çocuk çoktan müdür yardımcısıyla birlikte çıkmışlardı. Demek adı Egeydi. İsmi bile çok güzeldi. Daha tanımadığım bu çocuğa aşkmı oluyordum. Yok canım benim ki sadece hayranlıktı. Ben bunları düşünürken zil çaldı...

Gizemli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin