Yeni Okul

215 6 4
                                    

Bu gün yeni okuluma başlıycam. Aslında pek heycanlıyım diyemiycem çünkü daha önce çok değiştirdim. O yüzden artık pek heycanlanmıyorum.

Hazırlanıp evden cıktım. Okula vardığımda beni müdür yardımcısı karşıladı. Biraz ilginç bir adama benziyordu.

"Okulumuza hoşgeldin. Adın Esra' dı dimi? "

" Evet adım Esra "

"Sınıfın 10/B 3. Katta ama sınıfana gitmeden toplantı solonuna inmelisin. Müdür konuşma yapıcak."dedi.  Ben oranın nerde olduğunu bilmiyorum. 

" Tamam. Peki toplantı solonu nerde? " diye sordum.

" En alt katta sağda. "

"Teşekkürler " diyip odadan çıktım.  Ortalarda kimseler yoktu. Her halde her kez toplantı odansındadır diye düşünerek içeri girdim. Burası büyük ve güzeldi.  Önler dolu olduğu için arkalarda bir yerlere oturdum. Her kez kendi arasında konuşuyordu. Bir kız hariç o tek başına oturuyordu. Onun yanına gittim.

"Merhaba"

İlk baş cevap vermedi.

"Merhaba sen yeni kızsın herhalde"

" evet"

" keşke hiç gelmeseydin " diyince saşırdım. Bence gayet güzel bir okula benziyordu.

" Neden ki?  "

" Bu okulda sadece belli kişilerin sözü geçer. 

Tam o sırada gözüme bir oğlan takıldı. Önlerde oturduğu için çok net göremiyordum ama çok yakışıklı duruyordu. Ona bakarken yanımda ki kızın seslendiğini duymadım. Sonra o da benim baktığım yere baktı .

Gizemli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin