''ooo ilk günden okulun en popiler çocuğunu buldun.''''Gerçekten o okulun en popiler çocuğumu ?'' tişortünün üstünden bile kasları belli oluyodu.
''Evet. ve bence kendini ona çok kaptırmasan iyi edersin.''
''O nası kızlardan hoşlanıyor ki ?''
''O yüzden değil. o şimdiye kadar hiç bir kızla sevgili olmadı.Olucanıda sanmam.''
''Neden hiç kimseyle sevgili olmadı?''
''Çünkü aşkın zayıflık olduğunu düşünüyor.'' Tam bir şey sorucaktım ki bir kadının sesiyle durdum.konuşan galiba müdürdü.
''Evet değerli öğrenciler yeni bir öğretim yılında yine birlikteyiz.bu yıl diğer yıllardan daha farklı olcak...''
diye devam eden uzunca bir konuşma yaptı. Her sene müdürler bu tür konuşmalar yapardı ve biz öğrenciler dinlemek zorundayız.Müdürün konuşması bitince yanımda ki kız sesiyle düşüncelerimden ayrıldım. Her kez ayaklanmış sınıflarrına doğru ilerliyorlardı.
''Hangi sınıftasın?'' diye sordu.
''10/B''
''Benim ki de'' bunu duyduğuma sevinmiştim. en azından sınıfta tek başıma kalmayacaktım.
''Kaçıncı katta?'' diye sorunca bana döndü.
''Bekle beraber gidelim'' diyence onu beklemeye başladım.onu beklerken ilk geldiğimde gözüme takılan oğlanla bir kaç saniyeliğine göz göze geldik. Gözleri mas maviydi. Onun gözlerine bakarken kendimi değiş hissettim. Ben bunları düşünürken arkadaşım hazırlanmışdı.Beraber sınıfa çıktık.Sınıfa girdiğimde ilk dikkatimi çeken şey o mavi gözlerdi.