Bölüm 4

87 5 4
                                    

Adının Eda olduğunu öğrendiğim sıra arkadaşımla bahçede gezmeye başladık. İkimizde hiç bir şey konuşmuyor sadece etrafa bakıyorduk.

Sessizliği ilk bozan o oldu.

''Ege'nin bize o sıraya oturmamız için izin verdiğine hala inanamıyorum.''

Niye bu kadar abartıyordu ki. Alt tarafı bir sıraydı işte.

''Neden inanamıyorsun ki ?''

''Ege geçen seneden beri o sıraya kimseyi oturturmuyor ama bu gün bizim oturmamıza izin verdi.Sencede inanılmaz değil mi?''

Neden oturmamıza izin vermişti ki. belkide benden hoşlanmıştı. Yok artık iç ses.Büyük ihtimal başka sıra kalmadığı için bize acıdı ve oturmamıza izin verdi.Evet evet, saten başka ne nedeni olabilirki.

Beni düşüncelerimden ayıran bu sefer Eda değildi.Zil sesiydi.

Sınıfa girdiğimizde gözlerim direk olarak Ege'yi aradı ama bulamadı.üzgün bir şekilde yerime geçtim.

Müdür yardımcısı çağırdıktan sonra bir daha hiç derse gelmedi.

***

Alarm sesiyle uyandım.Kısa bir duş alıp üstümü giyindim. Hafif bir makyaj yapıp odamdan çıktım.Dayım her zaman ki gibi  televiztona bakıyodu. Teyzem ise yemek yapıyordu.elif ise her halde hala uyuyordu.

Evet ben dayımgilde kalıyorum.Ailem hayatta değil. Bende tam olarak neden öldüklerini bilmiyorum. Yurt dışına çıkmışlardı ve polislerin söylediğine göre orda bir kaza geçirmişler. Daha fazla bir bilgi vermediler.Onlarsız yaşamak çok zor ama artık alışmaya başadım. ilk duyduğumda yıkılmış ve onların öldüklerine inanamıştım. Ne kadar inkar etsemde onlar ölmüştü artık.Saolsun dayımgil bana aratmaya çalıştı ama yinede çok zor.

Elif'in odasına doğru giderken dayımın sesiyle durdum.

''Okulda ki ilk günün nasıldı?''

''Güzeldi. Eda diye bir arkadaşım oldu.''

''İyi bari. Okulda bir sorun olursa bana haber ver tatlım.''

''Tamam haber veririm.''

Elifi uyandırmak için odasına gittiğimde onu ayakta buldum.

''Günaydın dünyanın en güzel yiyeni''

''Günaydın''

Elifle aramızda 5 yaş var. Benim hiç kardeşim olmadı. Her zaman bir kardeşim olsun istemişimdir. Elifi kardeşim olarak görüyor ve ona öyle davranıyorum.

Saate baktığım ve biraz daha oyalanırsam okula geç kalacağımı fark ettim.

''Ablacığım ben şimdi gidiyorum'' dedim ve onu öpüp odadan çıktım. Teyzem tost yapmıştı. Tostumu çantama koyup evden çıktım. Okula doğru giderken dün olanları düşünmeye başladım.

Gizemli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin