Ege 'nin ağzından
Bazen gerçekten Can'ı hiç tanımasaydım diyorum. Arada Can'a geliyorlar. Ne zaman karı gibi soru sormayı kesecek diye merak ediyorum.
''Sanane Can. Zamanı geldiğinde sende her kez gibi öğrenirsin.''
''Bir kerede şu planlarından bizede bahsetsen?''
Al işte aynı ergen kızlar gibi davranıyor. Onu takmadan yürümeye başladım.Bu günde derslere girmeyecektim. Saten umrumda da değil. Bir an önce şu işi halletmek istiyorum.
Esra'nın ağzından
Can'ı düşünmeyi bırakıp okula gitmeye devam ettim. okula girmeden önce Edayı gördüm. O yanında ki de kim? O oğlanı daha önce hiç görmedim. Eda sevgilisi olduğunda hiç bahsetmedi. Bahsetmemiş olmasıda normal. Daha yeni tanıştık. Yanlarına gittim.
''Günaydın '' Bunu diyince ikiside bana baktı. Eda yanıma geldi.
''Günaydın. Seni Canla konuşurken gördüm. Bunu sınıfta konuşucaz.''
Canla konuştuğumuzu nasıl gördü ki ? Anlamadım ama üstünde de durmadım.
''Ben sınıfa çıkıyorum''
''Tamam''
Sınıfa girene dek kimseyle karşılaşmadım. Sınıfa girincede kimseylede göz teması kurmadan yerime oturdum.Saten bir kaç dakika sonra da Eda geldi.
İlk ders matematikti.Ege yine gelmemişiti. Bizde Edaya Canla konuşmamızı anlattım. Oda kuzenini anlattı. O yanında ki oğlan kuzeniymiş ve bu okula yeni gelmiş.
İkinci ders Edebiyattı. Dersin ortalarında kapı açıldı ve Ege sınıfa girdi. Kimseye bir şey demeden direk yerine oturdu. İnsan bir hocadan özür diler. Ama hocada onu takmadan derse devam etti saten. Bir kaç dakika sonra kapı tekrar açıldı.Bu sefer tanımadığım bir oğlan girdi içeri.
''Dersinizi böldüğüm için özür dilerim. Ben yeni öğrenciyim.Adım Aras.''
''Önemli değil evladım.Hadi geç bir yere otur.''
Aras Ege'nin yanına oturdu. Tüm gözler onlardaydı. Çünkü Ege'nin burdumdan memnun olmadığı çok belliydi.