-Tsukki amióta rátalált erre az új énekesre csak az ő dalait hallgatja!- mesélte Yamaguchi.
-Milyen énekes?- kérdezte Nishinoya.
-Valami Heruzuenjer vagy A Pokol Angyala.- mondta Yamaguchi.
-ŐT ISMEREM! A HANGJA OLYAN, MINT EGY ANGYALNAK DE A DALOK AMIKET ÉNEKEL OLYAN VADAK, MINT A POKOL TÜZE! INNEN KAPTA A NEVÉT!- kiabált Hinata izgatottan.
-Ha jól tudom ő egy 16 éves lány.- mondta Sugawara.
-Én azt hallottam 1.éves, mint mi.- mondta Yachi.
-Tsukki! Yamaguchi! Hozzátok hétfőn fog kerülni egy új lány, nem?
-Elvileg.- mondta Tsukishima vállat vonva.
-Igen! Ha jól tudom a neve Suzumi Akita.- mondta Yamaguchi egy nagy mosollyal.
-Menő!- mondták többen.
-Akkor majd hétfőn látjuk egymást.- mondta Nishinoya.*Te szemszöged*
-Miért kell publikus iskolába mennem?
-Mert a szociális képességeidet fejleszteni kell ha VIP találkozásokat rendezünk a rajongóiddal.
-Nem lenne egyszerű ha nem rendeznénk VIP találkozásokat?
-[Név]! Ezt azonnal vond vissza!
-Miért? Egyszerűen csak már élni nincs kedvem ezektől a fellépésektől, nem, hogy még mosolyt fenttartva rajangókkal beszélni!
-[Név]!
-Nem érdekel! Hadj magamra!- mentem szobámba.Hétfőn mentem az iskolába de nagyon nem akartam ott lenni.
Minden amit tanítottak én már tanultam és konkrétan csak azért vagyok ott, hogy beszélgessek.Mikor a terembe besétáltam az ajtó mellett megálltam és senki nem vett észre.
"Hamár suliba raknak akkor egy olyan osztályba raktak volna ahol velem egy szinten lévők vanna."
-Te lennél Suzumi Akita?
-Igen.- mondtam.
-Üdvözöllek a Karasunoban.
-Ön lesz az osztályfőnököm?
-Igen. Esetleg megkérjem az egyik osztálytársad, hogy legyen melletted és segítsen téged?Az őszinte válaszomra kíváncsi vagy arra amit rám erőltetett a rohadt menedzserem?
-Még átgondolom az ajánlatot.
-Rendben.Becsengettek és a tanár kitalálta, hogy egész kicseszett órán memória játékot játszom, mint valami óvodás kisgyerek.
Esküszöm imádtam, mint hal a szárazságot.-Ő pedig Yamaguchi.
-Oké! Mindenkinek tudod a nevét.
-Leülhetek végre?- néztem a tanárra.
-Persze.
-Atyám! Mint a dedóban!- morogtam magamnak.Óra után mindenki nyaggatni kezdett így nem tudtam enni.
Aztán a következő szünetben ugyan ez.-Nem lehetne békén hagyni? Enni sem tud tőletek.- mondta Tsukishima.
-Jaj fogd be! Csak azért mert neked nála nincs esélyed még nem kéne a miénkre féltékeny lenni.- mondta Koa.
-Igazából most szóltad le a pasimat.
-MIVAN!?- riadt meg az egész osztály.
-Akkor ezért tudta az ő nevét!- mondta az egyik lány.
-Istenem! Lehet azért jött át, hogy közelebb legyen a szerelméhez!
-De romantikus!
-Valami olyasmi de Tsukishimának igaza van. Nem tudok enni tőletek.
-Jaj! Nagyon sajnáljuk!- mondták majd mind a helyükre mentek.
-A pasid?- kérdezte halkan.
-Bocs, jobb nem jutott eszembe!- mondtam majd végre elkezdtem enni.Suli közben elkezdtem Tsukishimával beszélgetni egyre többet, és jól éreztem mellette magam.
Azt mondta nem nagyon van kedvére, hogy el kell játszania a kapcsolatot de ígértem neki két Heruzuenjer VIP jegyet ha valakit még el akarna hozni magával.-Gyere, a csapatnak bemutatlak.
-Mi? Miért?
-Mivel mostmár idejász és a barátnőm vagy?
-Jogos... de akkor is... mi lesz ha elítélnek vagy kinevetnek?
-Kicsit nézz körbe.
-Miért?
-Eddig hány ember szólt le?
-Nulla...
-Akkor meg minek parázol?- fogta meg kezem mire egy pír kúszott arcomra.
-Istenem de cukik!- mondta néhány lány osztálytársunk.
-Gyere.- mondta egy kissebb mosollyal mire bólintottam majd felkapva táskámat követtem.