-Osamu vagy Atsumu?- kérdezte Humi-chan.
-Egyik se! Mindkét Miya idegesítő!- mondtam mire valami elvakított és nagyon fájt.- ÁÁÁHHH!- kezdtem sírni.
-NÉZD MEG MIT CSINÁLTÁL OSAMU!
-FOGD BE! TE LÖKTÉL MEG!
-ANYAAA!- kiabáltam mire anya rohant is hozzám.
-Mi történt?! Mi fáj?!
-Az ikrek homokot dobtak a szemébe!- mondta Humi-chan.Sírva öleltem át anyukámat. Egyszer egy kezet éreztem a vállamon.
-[Név]....- hallottam meg az egyik iker hangját.
-HAGYJ BÉKÉN!- löktem el magamtól a srácot.
-Hiumiri, gyere, hazamegyünk.- mondta anya felvéve engem oldalára.
-Rendben!- mondta barátom vidáman majd hallottam, hogy valami puffan és Humi-chan hozzánk rohant.Aztán jött az általános iskola.
-NÉZD OSAMU! OTT A CSAJ AKIT MEGDOBTÁL HOMOKKAL!
-[Név]-san, gyere, a tanár nő akar kérdezni valamit.- mondta Humi-chan.
-Rendben!- mosolyogtam majd kda mentem.Atsumu folyton próbált a nyakamon lógni és nagyon nem tetszett.
-[N]-chan! [N]-chan! [N]-chan! [N]-chan! [N]-chan! [N]-chan! [N]-chan! [N]-chan!
-TANÁRNŐ! ATSUMU NEM HAGY ENGEM BÉKÉN PEDIG TÖBBSZÖR IS MEGKÉRTEM RÁ!
-Atsumu, hagyd békén [Nevet].
-Csak kérdezni akarok tőle valamit!
-[Név], csak válaszolj neki és békén hagy.
-Nem fog!
-[Név]-san! Gyere! A lányok találtak valami érdekeset!- mondta Humi-chan.
-Megyek!- rohantam barátnőmhöz.Aztán jött a tél.
Gyúrtam egy hógolyót és fejbedobtam Osamut.
-Hé!
-Én legalább nem a szemedbe dobtam!
-Ezért most megkapod!- mondta és elkezdett egy hógolyót gyúrni de nálam pont volt egy így megdobtam.Mindketten megfáztunk a suli utáni hógolyócsata miatt.
Aztán jött az alsóközép első.
-Humi-chan! Humi-chan!- nevettek barátnőmön.
-Sajnálom...- néztem oldalra.
-Ne is figyelj oda rájuk! Engem egyátalán nem zavar!- mosolygott.Elkezdtem abba hagyni a Humi-chan becenevet és normális nevén szólítottam őt amit furcsállt de egy idő után megszokta.
Aztán jött a gimi.-EZ NEM LEHET IGAZ!- kiálltottam ahogy megláttam az ismerős arcot.
-Pont veled?!
-Mintha én örülnék!- mondtam majd leültem egy tőle távol lévő helyre.Folyton valahogy egy csapatba kerültünk de nem kedveltük ennek az ötletét sem.
Mindig mikor volt nálam apró radírdarabka azzal meglőttem Osamu fejét és ő csak nzelődött mire a tanár leszidta.
Aztán volt egy ottalvós osztálykirándulásunk ahol a lányok kitalálták, hogy felelsz vagy merszezzünk és mindenki benne volt.
-[Név]! Felelsz vagy mersz?
-Mivel nem vagyok gyáva, mint a szürke Miya így merek!
-Remek! Akkor csókold meg az említett személyt.
-UUUUUU!
-MIVAN?!- néztünk egymásra.
-Azt hittem nem vagy gyáva.
-NEM FOGOM MEGCSÓKOLNI!
-Vagy az vagy... mond el nekünk, hogy mi volt a legségyenre méltóbb dolog amit valaha tettél.
-Utállak néha, remélem tudod.
-Tudom, hogy szeretsz.Tehát életem első csókja Miya Osamu volt de itt az osztály nem állt meg.
Lehet másik suliban jobb lett volna.-[Név], felelsz vagy mersz?
-Merek.
-7 perc a mennyben Osamuval!
-HAGYJATOK MÁR BÉKÉN VELE!
-GYERÜNK!- rángattak fel mindkettőnket és bezártak a szekrénybe ami üres volt mert ha lett volna benne valami akkor nem tudtuk volna az ajtót becsukni.Szóval ott voltunk a csendben és a többiek folytatták a játékot.
-Ez rohadtul- ekkor valami betapasztotta számat.
Visszacsókoltam és elmélyítettük a csókot. Már majdnem vetkőzni kezdtünk mikor az ajtó kinyílt.
-MEGMONDTAM! FIZESS!
-KOMOLYAN AZON VANNAK?!
-IGEN!Innestől kínos volt a helyzet.
Az osztály elintézte, hogy közeledjünk egymáshoz de ekkor már én találtam magamnak valamit ami ráveszi Osamut, hogy bevallja mit érez és a testvére volt az én kis bábom, persze tudott a tervről.Atsumuval elmentem randikra és vele lógtam szünetekben amire Rintarou felfigyelt és ezt elmondta Osamunak de ő nem tett semmit ezért Rintarou az osztályhoz fordult akik majdnem leszedték a fejem de elmagyaráztam nekik és ők is belementek a játékba.
Az egész osztály arról beszélt, hogy én és Atsumu milyen cuki páros vagyunk és látszódott Osamun, hogy már nem igazán bírja, ám a reakciójára nem számítottam.Az egyik szünetben a folyosón sétáltam mikor megláttam, hogy az ikrek kint vannak ezért gyorsan kimentem.
-TE ROHADÉK! TUDTAD, HOGY NEKEM TETSZIK ÉS TE MÉGIS ÖSSZEJÖTTÉL VELE!
-TEHETEK ÉN RÓLA, HOGY TE LASSÚ VAGY?! AMÚGY IS MEGMONDTAM NEKED! HA NEM VALLOD BE NEKI AKKOR ÉN FOGOK VELE JÁRNI SZÓVAL NE ENGEM OKOLJ MOST!
-MEG FOGLAK ÖLNI!
-AZÉRT MERT MEGKÉRTEM, HOGY SEGÍTSEN?- kiáltottam oda mire rémülettel nézett rám.- Én kértem meg, hogy játsza el, hogy a pasim mert te magadtól nem vagy képes bevallani, hogy mit érzel!
-És neked mi a kifogásod?
-Tőled akarom először hallani.
-Mit?!
-Tudod te azt jól!
-CSAK VALD BE NEKI HOGY SZERETED!
-RENDBEN! [NÉV] SZERELMES VAGYOK BELÉD MÁR EGY JÓ IDEJE! EZT AKARTÁTOK HALLANI?!
-IGEN!- kiáltotta vagy 40 személy, akik én és Atsumu voltunk meg a többiek akik az ablakból figyeltek.
-AKKOR MOST BE VALLOTTAM!
-Tudod Atsumu, lehet azt a hamis járást valódivá tehetnénk.- mondtam egy mosollyal mire Osamu egyszerűen megcsókolt.
-Ki van zárva, hogy a tesómmal randizz. Nem normális és még a mai napig ágyba pisil.- mondta Osamu mire nevetni kezdtem.
-EZ NEM IS IGAZ!
-DE IGEN AZ! NA FOGD BE A SZÁD ÉS SZEREZZ MAGADNAK BARÁTNŐT!
-SIKE! Meleg vagyok!
-Akkor igaz volt a pletykám.- mondta kicsit maga is döbbenten.
-MILYEN PLETYKA?!
-Semmilyen.- mondtam majd megcsókoltam Osamut.
-Menjetek végre szobára! Az orvostól szerzek nektek kikérőt.
-Király vagy Atsumu.- kacsintottam a szőkre majd fogva Osamu kezét elsiettünk.Mire harmadévesek voltunk mi voltunk a suli rémes párosa.
-Már megint?!
-Tehetek én róla, hogy van egy hülye ikrem?!
-Okosabb, mint te!
-Akkor miért nem vele vagy együtt?!
-1 ő meleg! 2 van pasia! 3 én téged szeretlek!
-Jó érvek de a 3. tetszik a legjobban.- húzott magához közelebb mire leültem az ölébe.
-Nekem viszont egyik sem tetszik.
-Valóban? És miért nem?
-Mert nekem ez a homok dobáló tetszik.- adtam egy puszit szájára.
-Az oviban volt! Felejtsd már el végre!
-Majd ha vénasszony leszek!
-Nemár!- nyavajgott mire én nevetni kezdtem.
-Esik a hó!
-[Név]! Osamu! Ha megint olyan hó csatát rendeztek akár egyszer is hogy betegek lesztek akkor senki nem küldi el nektek a házit és az órai munkát!
-MI?!
-Ja! Idén nem lesz az, hogy Hócsatáztok, betegek lesztek, néhány napot jöttök, hócsatáztok, betegek lesztek és így tovább amég tavasz nem lesz!
-Szemetek vagytok.
-Az EGÉSZ TELET OTTHON TÖLTITEK BETEGEN!
-Jogos, legalább az utolsó évünkben ne legyünk betegek.
-Rendben, idén nincs hó csata.
-EZAZ!
-De akkor a kapcsolatunk is lefagy amég tart a tél.- álltam fel őléből.
-NEMÁR!
-Most nem engedem.- húzott vissza és csókolta meg nyakam.
-Hé!
-Tudom, hogy ezt szereted.- mondta bőrömre majd kiszívta nyakam.
-Dögölj meg!
-Csak veled együtt.- adott egy puszit arcomra.
-Ez mi volt?
-Mire célzol?
-Arra amit az előbb csináltál.
-Egy puszi.
-Nem, ilyen egy puszi.- adtam egy puszit ajkára.
-Akkor ilyen egy csók.- csókolt meg amit én elmélyítettem.
-Oké, ez aranyos a maga módján.
-Menjetek szobára, falazunk nektek.- mondta Rintarou mire elváltunk egymástól és lemásztam róla majd mentünk.
-Ezek aztán nem bírják egymást, de egymás nélkül még annyira se!
-És ezek úgy találtak egymásra, hogy Osamu szemen dobta [Nevet] homokkal.
-Istenem, mi lesz ezekkel ballagás után.
-Gyerek, nagy család.
-Tuti.