6 vote 15yorumda yeni bölüm gelicek"Medical olan kiraz çiçeğini istiyorum"
Yüzümde kuruyan göz yaşlarımla şok olurken beynimin içinde bir sürü soru vardı.
Beni istiyordu demek
Evet beceriksiz sinir bozucu olan beni..Neden istiyorduki?
Bence bu zamana kadar beni tek isteyen kişi kardelik gözleri olan uchiha olmalıydı imkansız bile olsaLakin..
Ben kimimki?
Onun gözünde işe yaramaz sulu gözün tekiyim.
Onun için sadece takım arkadaşıyım.
Sadece çıkar için...-ne diyorsun kiraz çiçeği?
-SEN NE DİYORSUN DATTEBAYO!!!??karşımızdaki kişi bakışlarını narutoya yöneltti ve naruto bi anda ağrılar içerisinde yere çöktü.
-N-NARUTO-KUN! !
Hinata onun yanına koşarken ben kaşlarımı çatmış çocuğa tip tip bakıyordum.
Ardından sasuke ye baktım elini yumruk yapmış umursamaz shiaringan gözlerliyle çocuğa bakıyordu
-sen kimsin!!
-(Tamam tamam ciddiyim wpxplxpwöxlwlxe)
-cidden anlayamadınmı sakura..
-n-ne?
-ben sakuta..Gözlerimi büyüttüm o bana tüm cazibesiyle bakarken tam sırası olduğunu düşündüm ve yere yumruğumu attım
Herkez etrafa saçılırken ona hiç birşey olmamış bana bakıyordu.
-kiraz çiçeği özellikle gücüne aşığım..
(Ay hoşt ulan)
Ve bir anda sasuke sakutanın yüzüne tekme attı.
-sasuke-kun..
-SAKURA ARKANDA KARADELİK VAR!(karadelik ten kastım başka bir yere geçiş sağlayan geçiş)tsunade sama nın dediği yle arkama dönerken bir anda her şey karardı.
-benim olucaksın demiştim kiraz çiçeği..
-ne-nerdeyiz
-ototsuki deliği
-n-ne
-şşş burda sadece biz varız sevgilim..
-SENİNLE SEVGİLİ OLDUĞUMU NERDEN ÇIKARDIN TAKIM ARKADAŞLARIM NERDE?!
-onlarmı ahh pek umurlarında değilsin dir.. hele o aşık olduğun çocuğun umrunda değildi bile.. ama merak etme bundan sonra sadece bana aşık olucaksın..Duyduklarımla kalbim kırılırken sevgili uchiha nın sözlerini hatırladım.
-Duygular sadece başarısızlığı getirir..
Evet duygusuz olmalıydım
İlk başta genjutsu olup olmadığını test ettim Hayır değildi.
Burdan tek kurtulma yolum rakibimi etkisiz hale getirmekti.
Ama nasıl..
Aklıma bir fikir dank etti ve yalandan ağlamaya başladım.
-kiraz çiçeğim lütfen ağlama..
-s-s-sana s-sarılabilirmiyim?
-Ha?! Ta-tabi kiOna hızla koşup sarıldım ardından biraz daha ağlayıp elimde çakramı bol miktarda biriktirdim ve ağlarken
-Sa-sakuta-kun
-efendim kiraz çiçeğiVe yumruğumu tüm gücümle atmıştım.
Sakuta etkisiz hale gelirken çakramın büyük ölçüde azaldığını hissettim çünkü böyle olaylarda rakipe ne kadar hasar verdiysek o kadar çakra kaybediyorduk.
Yavaş yavaş başım dönmeye başladı.
Dudaklarım morardı ve gözlerim yanmaya başladı.Etrafıma bulanık sesler gelmeye başladı. Sanırım bu karadelikten çıkıyordum ama çıkarken çakram dan büyük bir parça kaybediyordum nasıl bir jutsuysa artık..
Sesler netleşmeye başladı
-SAKURA!!
-GENİŞ ALIN!!Sesler tam olarak netleşirken karşımda endişelenen gözleri olan sasuke yi gördüm.
-Ş-şimdimi takım arkadaşından daha değerli oldum..
-N-ne?
-BEN SENİN İÇİN SADECE EZİK BİR TAKIM ARKADAŞIMIYIM UCHİHA!? SENİ TÜM KALBİMLE SEVDİM SEVİYORUM AMA SENİN GÖZÜNDE HALA SADECE TAKIM ARKADAŞIMIYIM!??
-Sakura kendinde-Görüş açım bulanıklaşırken sesler kesildi kulağımda ve kendimi serbest bıraktım, yere yığıldım..
Çok yorulmuştum..
Ama
Kalbim bedenimden daha fazla yorgundu.
Gerçekten Değersiz bir varlıkmıydım.
İşe yaramaz salağın tekimiydim?
Sevgili uchiha;Senin için bir hiç'emi hitap ediyorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ι ωαιтє∂ fσя уσυ•ѕαѕυѕαкυ
Fanfiction🌸the last tan sonraki Haruno Sakura ve Uchiha Sasuke'yi anlatan bir hayran kurgu🌸