Nerdeyse tüm dünyada kahraman edildiğimiz günden 2 gün sonraydı...
Tsunade-sama benle ve ekip arkadaşlarımla gurur duyuyor hokage kakashi-Sensei (evet sama demiyorum çünkü gözümde çok değerli bir öğretmenim) bizi tebrik ediyordu..
Gerçekten o gün çok gururlanmıştım ama tek o değildi HİNATA VE NARUTO SEVGİLİ OLMUŞLARDI ODUN NARUTO EN SONUNDA HİNATA YA AŞIK OLMUŞTUUU*-*Herşey güzeldi ama tek eksiklik vardı o da aşık olduğum çocuktu...
Gitmesinden 2 yıl geçmişti bana hatıra kalan tek şey o haraket (anıla vurma)ti.
Ama dönse bile eskisi gibi olamazdık bana karşı duygu beslemiyordu..
Ne zaman beraber olmuştukki zaten?
Gene aynı yere gelmiştim köyü terk ettiği ve bana teşekkür ettiği yere
Beni değiştiren yereBeni değiştiren uchiha aşık olduğum çocuk nerdesin..?
Ardından kalktım ve hastaneye gittim..
Hastanede..
-SAKURA-SAN BAKARMISINIZ
Duyduğum sesle hemşireye baktım.
-şu an bir çok doktor mesai den dolayı meşgul bazı acil hastalar var naruto- sama nın hastasına bakabilirmisiniz?
-Hinata mı hasta!? Haber verdiğin için Teşekkür ederimDedim ve bahsedilen odaya hızlı adımlarla ilerledim...
-napabilirim Dattebayo! Bi an arkama öyle geçince düşman zannedip kunai batırdım köy sınırındaydım dikkatli olmam lazımdı!
-...
-usuratonkachi??sıkıldım bu lakaptan dattebayo!Gerçekten hinata yı mı yaraladın baka naruto!
Kapıyı tıkladım ve içeri hemen içeri girdim
Önce naruto yu gördüm kaşlarımı çattım(Naruto yüz ifadesi temsili*küçükken çok tatlıydı yaa'~'*)
-sakura-chan yumruk yemek istemiyorum Özür dilerim ama haklıyım dattebayo!
-bakaaa narutoo
Sonra hasta perdesini açtım ve gördüğüm kişiyle şok oldum-sasuke-kun?
Uzun süre bakıştık (aslında sadece 5 saniyecik)
-kan kaybediyorum yardım etsen?SHANNNAROO GENE BERBAT ETMİŞTİM
Ayrıca benim soğuk olmam lazımdı?
3 yıl onu bekledikten sonra 2 yıl daha onu beklemiştim?
Onu affetsem bile belirli tavrımı koymam lazımdı
Çünkü
Sonum genjutsu ve bir chidori den ağır olabilirdi
Kalbim paramparça olabilirdiOnun yarasını tedavi etmeye başladım. Gerçekten naruto nasıl bu kunai yi tam çakra noktasına saplamıştı şu an ciddi manada kan kaybı vardı ve çakram bi önceki hastalar yüzünden fazla değildi.
Shannaro bu uzun sürebilirdi!Yaklaşık 15 dakika olmuştu çakram ciddi manada azalmıştı. Her an bayılırsam şaşırmazdım ama onun karşısında bayılamazdım o zman işe yaramazın teki olduğumu düşüncekti KENDİNE GEL SEN EN İYİ MEDİKAL NİNJASIN SHANNAROOOO!!!
sonunda bitmişti okadar yorulmuştumki ayakta duramıyodum-taburcu olabilirsin ancak 2 saat boyunca çakranı harcıyacak şeyler yapmamalısın aksi takdirde çakra sistemin 1 hafta içinde kendine çok zor gelir
-hm
-İNSAN TEŞEKKÜRLER DER DATTEBAYO!
-tıchGerçekten ne bekliyordumki bana teşekkür etmesinimi?
Gözlerimin dolduğunu hissettiğim de arkama döndüm-geçmiş olsun..
-Sakura-channnn nereye datte-
Ve sesim titrediği için kapıyı kapattım..Odama geçtiğimde çok yorgundum ama uyuyamazdım hastanede bir çok hasta vardı!
Hastanenin yönetimini ilk ele aldığım zamanı hatırladım pain köye saldırmıştı ancak hastane benim yönetimime verilmişti ve binlerce hasta vardı ve maalesef tıbbi ninjaların savaş alanına çıkması yasaklanmıştı
Şimdi tekrar yönetim bendeydi çünkü tsunade-sama emekli olmuştu
Tsunade-sama olmasaydın hiç birşeyi başaramazdım..-sakura-san hastalar ve muaniye bekliyenler var
Ağzıma çakra biriktirici bir ilaç attım birazdaha iyi hissediyordum ama bu ilacı içtiğim için günün sonunda daha yorgun düşecektim.
5 saat sonra
Aralıksız çalışmıştım ve çok fazla yorulmuştum iş çıkışı zamanıydı hastanede tek ben ve o gece için nöbetçi doktorlar vardıSürekli gözüm kararıyordu o ilaç beni ciddi manada daha fazla yoruyordu başım çok fazla ağrıyordu ve sasuke nin köyde olduğunu hatırladım baş ağrım kat kat daha arttı.
Artık gözümden yaş geliyordu ancak karşımda birini gördüm
-Sakura?
Ona baktım göz Yaşlarım durmuştu ama bu gözlerimin kararmasına engel değildi daha fazla duramadım ve sıfırlanan çakram la yere mi?
Hayır
Onun üzerine yığıldım
Gözümü kapatmadan ona son birşey sordum-nerdeydin?
(İlk bölümü umarım beğenmişsinizdirrrr bu hikayemin diğer hikayeye kıyasla daha iyi olacağını düşünüyorum ama diğer hikayeye bölüm le kıyasla daha iyi olacağını düşünüyorum ama diğer hikayeye bölümler gelmeye devam edicek :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ι ωαιтє∂ fσя уσυ•ѕαѕυѕαкυ
Fanfiction🌸the last tan sonraki Haruno Sakura ve Uchiha Sasuke'yi anlatan bir hayran kurgu🌸