Mediaya benim için sasusaku yu temsil eden bir şarkıyı koydum♡
Yorum yapmayı ve vote verirseniz mutlu olurum,iyi okumalar bebişler♡
-Yine mi sen?!
Karşımda gördüğüm sakuta ile normal halimden daha çok fazla sinirlerim bozulmuştu.
Sasuke-kun birde bana sinir bozucu derdi peh kendisi de öyle ama Sakuta'nın yanında sinir bozucunun S si olmuyorduk.
SAKUTA GERÇEKTEN ÇOK SINIR BOZUCU BIRIYDI VE KAFAYI BENİMLE BOZMUŞTU!
Aynı zamanda sevdiğim adam ve köyümle...
-agh~ Sakura-san.. sadece seni görmek istemiştimm keşke her zaman yanımda olsan~
-Daha fazla boş yapıcak mısın?
Şaşkınlıkla yüzüme bakarken en boş surat ifademle ona bakıyordum.
Sonrasında ağaç dalından atladı ve yakınıma yaklaştı.
YOK HAYIR KARNINA YUMRUK GECIRMEMELIYIM.. HAYIR SAKURA SAKİN OL.. BİŞİ YOK BİŞİ YOK..
Kafasını tatlı(olduğunu sanıyor yazık) bir sekilde eğerken kulağıma fısıldadı.
-hadi ama Sakura-san~ Keşke dediğim şeyin en yakın zamanda gerçekleşeceğini sende biliyorsun..
-böyle bir şey olmayacağını biliyorsun sakuta.
Bir anda kulağımdan ayrıldı ve karşıma geçti. Önce hafif kıkırdadı ardından sesli bir şekilde gülmeye başladı.
-Sa-Sakura-san ahaha... Peki sence başka bir seçeneğin varmı?
Yüzüm donmuş ona bakarken gene aklıma o diğer ihtimaller geldi...
Ben gerçekten diken üstündeydim.
-Şunu unutma Sakura-san, senin için her şeyi yapabilirim..
Bu laftan etkilenceğimi mi sanıyordu bu?
Tek kaşımı kaldırmış ona bakarken tekrar bana baktı ve gülmeye başladı
-Anlaşılan teklifimi hala düşünmemişsin Sakura-San.. Sorun değil seni bekleyeceğim:)
-Çok beklersin.
-Bende seni çok seviyorum Sakura-san~ Sonra görüşmek en yakın zamanda benim olman dileğiyle hoşçakal!!
Geride sadece baş ağrısı bırakarak defoldu..
-ORANGUTAN OS*RUĞU SENİ ÇOK BEKLERSİN!
Sakinliğimi topladım ve adımlarımı tekrar hastaneye yönlendirdim. Kimse birşey fark etmemeliydi.
Ardından Narutoyu gördüm
-SAKURA-CHAN IYISIN DEĞILMI DATTEBAYO! BAŞIN AĞRIYOMU KENDİNDEMISIN ENERJIN YERINDE MI NASILSIN?!
-Aptal Naruto sanki görüşmeyeli çok olmuş gibi davranmayi kes!
-A- şey EHE-
-Sen.. sende biseyler var. Neden bana bi anda böyle seyler sordun?
Hayır fark etmedi dimi.. fark etmedi.. değilmi..
-ş-sey yüzün fazla sol-
-yalana tokum doğruyu söyle!
Bi anda şaşırdı ve sarı saclarini karıştırmaya etrafına bakmaya başladı.
-Ş-şey sakura-chan.. arkamdaki sağ çapraza sakince bak..
Gerçekten yine mi..
Bütün kızlar Sasukenin yanına gitmiş ona birseyler hediye etmeye çalışıyorlardı.
BİZİMKİNİNDE NAZİK OLCAĞI TUTMUŞ HEPSİNİ İZLİYORDU.
Uğruna kendimden vazgeçeğim ve binlerce kes uğrunda cabaladığım kişinin yaptıği şeye bak ŞAKA GİBİYDİ
-Umrumda değil Naruto..
-ne- NASIL DATTEBAYO?!
-bildiğin umrumda değil.
Ordan uzaklaştım. Yanımda bir kız hızla koşuyordu.
Arada kötülük yapmak lazımdı değilmi?
Kız yanımdan geçerken çaktırmadan çembe takmıştım ve hediyeler dahil kız yere düşmüştü.
Ohh iyi oldu sana yeşil saçlı yelloz.
Kız bana öfke ile bakarken hiç birsey olmamış gibi:
-Oh pardon... İyisin değil mi?
Kız ayağa kalktı ve:
-Evet iyiyim! Hemde senden kat kat daha fazla!
Bune çeşit bir ego pardon şakaydı?
-komikmiş.
Kız öfke içinde bana bakmaya devam ederken bakışlarımı sasukeye yönlendirdim.
Bana bakıyordu.
Onu başından aşağıya suzdükten sonra tekrar gözlerimizi buluşturdum ve hayatımdaki en iyi göz devirişimi yaptım.
Hafif arkamdan tebessüm yaptı ama yüz ifadesini anında düzeltti.
Ordan uzaklaştım ve hastaneye adımlarımı yönlendirdim.
Hızla içeri giderken çalışan personellere selam verdim ve Tsunade-sama'nın odasına doğru giderken durduruldum.
İno beni durdurmuştu.
-Sakura tsunade-sama odasında değil boşuna gitme.. ve kötü bir haberim var..
-Problem ne Ino?
-Sakura hastalık.. artık..
-Ino söyleyecekmisin?
-3 doktorumuz hastalığa yakalandı. Artık hastalığın durdurulması daha zor. Çünkü bu hastalık kendi içinde.. evrimleşmiş.
Korktuğumuz başımıza gelmişti.
Bundan sonra artık herşey daha zor ve önemli olucak..
Üstünde olduğumuz dikene yavaş yavaş batıyorduk..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ι ωαιтє∂ fσя уσυ•ѕαѕυѕαкυ
Fanfiction🌸the last tan sonraki Haruno Sakura ve Uchiha Sasuke'yi anlatan bir hayran kurgu🌸