💫anlatamamak💫

222 24 58
                                    

Yorum yapar ve Vote verirseniz çok mutlu olurum.. İYİ OKUMALAR💞💞💞
🌸      🌸      🌸      🌸      🌸      🌸      🌸      🌸     
🌸      🌸      🌸      🌸      🌸      🌸      🌸      🌸
🌸      🌸      🌸      🌸      🌸      🌸      🌸      🌸
🌸      🌸      🌸      🌸      🌸      🌸      🌸      🌸
Günler,saatler,dakikalar,saniyeler artık sadece kalbime hüzün veriyordu..

Kafamı yastığıma koyduğum anda içimi kötü yapan bir his var her defasında. Bu ne zaman geçicek?

Peki ne zaman içimdeki stresler bitip rahat bir şekilde uyuyabilceğim?

Ne zaman ağlamadan onu,geçmişimi,olduğum durumu düşünmeden rahat bir uykuya dalacağım?

Şuan ki olduğum duruma bakarsam, hiç bir zaman..

Sabah güneşi yüzüme vururken aklımdan bunları geçiriyordum. Artık ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu. En dipte bir  bataklık vardı. Ve bende ona basmıştım. Aklımdaki karmaşıklık ile beraber her defasında bu bataklık beni çekiyor daha da batıyordum...

Hayatımdaki en değerli parçalardan birileri  ile ilgili seçim sunuldu bana..

Köyüm ve O.

Yıllardır göz yaşı döktüğüm,kalbimi çoğu zaman paramparça etsede kolayca vazgeçemediğim o kişi..

Uchiha Sasuke..

Sanırım yapacağım şey belliydi. Beni buna zorlayan sakutanın sunduğu teklifi kabul edip hem tüm dünyayı hem de köyümü hem de binlerce canı kurtarıcaktım.

Bir doktor ve bir köyünü,dünyanın mutluğunu düşünen kişi böyle yapardı dimi?

Eğer  bu teklifi kabul edersem şuanki görevimizde biticekti.  Bir çok insan mutlu olucaktı. Ve benim için bir diğer önemli durum ise Uchiha Sasuke'nin yaşayacak olmasıydı..

Kim bilir,belki ona göre hala belki bir yük,baş ağrısıydım.
Belkide gidersem en mutlu olcak kişidir.

Ancak henüz zamanım vardı. Bu duruma olan kararım yakın gelecekte olucak durumlarla kesinleşmeliydi. Anlık bir karar sadece şuan herseyi maffederdi. Bu konu hakkında daha fazla düşünmeliyim..

Ardından hızlı bir kapı açılış sesiyle kafamı kapıya doğru çevirdim.

-SAKURA UYANMAN İÇİN KAÇ DEFA BAĞIRIYORUM DUYMUYOMUSUN?!

-DOMUZ İNO DEMEKKİ DUYMAMIŞIM!

-AHAHAHA GÖRÜŞMEYELİ 12 SAAT OLDU DUYMAMAYADA BAŞLAMIŞSIN GENİŞ ALIN!

-Ino..

-Ne?

-Sen..

-Ben ne, haa evet çok güzelim biliyorum..

-Ino sen...

-SÖYLEYECEKMİSİN ARTIK?!

-Yha gercekten görüşmediğimiz saatlerimi saydınnn, canım ino'mmmmm😚

-Sakura.. sadece sallamıştım..

-...

-Her neyse naz yapma. Çabuk elini yüzünü yıka, üstünü giy, kahvaltını yap ve hastaneye gel maskeni takmayı unutma!

ι ωαιтє∂ fσя уσυ•ѕαѕυѕαкυHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin