5 | Yeni Kırılan Rekorlar

77 13 85
                                    

Medya Eleta Garen.

YURİNA'NIN BAKIŞ AÇISIYLA:

Eve ilk geldiğim de sanki herkesin davranışları değişmiş gibiydi. Üvey annemin yönetimin de olan bütün çalışanlar bana gülümsüyor ve bana özenle davranıyordu. Ne olduğunu anlamak için bütün hizmetçilere sırayla bakarken, baş hizmetçi yanıma gelerek konuşmaya başlayınca her şeyi anladım.

"Akşam yemeği olarak, dünkü menünün aynısını mı yoksa başka bir menüyü mü yapalım?"

Gözlerimi kısarak baktığım kişilere olan bakışlarım tamamıyla açıldı. Babam ne oldu da bana hizmetçileri ve uşakları yönetme yetkisini vermişti?

"2 gün önce yediğimiz yemek çok güzeldi. Onu yapın, lütfen."

Odadan ayrılmadan önce, son kez konuştum.

"Ayrıca, babam nerede?"

"Çalışma odasında hanımefendi."

Odadan ayrılan hizmetçinin arkasından gittim. Babamı bir an önce görmem ve bu kararı neye göre verdiğini öğrenmem lazımdı. Belki de Violet ile kavga etmişti? Nihayet çalışma odasına geldiğimde, babamı işleri ile uğraşmakla meşgulken gördüm. 

"Baba?"

İş kağıtlarından gözünü ayırıp kırmızı gözleriyle bana baktı.

"Prensesim? Nasılsın?"

Sanki zaman geriye sarılmış gibiydi.  "İyiyim. Ama-"

"Dur, tahmin edeyim? Neden sana yetki verdim ve Violet'den yetkileri aldım?"

Ona ışıldayan gözlerle "Evet." dedim. Kağıtları karıştırmaya devam ederken aniden bana bakıp oturmamı işaret etti.

"Başından beri hata yaptım. O kadın bu eve sonradan gelmiş birinden başkası değildi. Ama buna rağmen sana ait olan yere elini sürdü. Annenden sonra o yeri hak eden tek kişi sensin. Bu yüzden beni şaşırtma ve işini en uygun şekilde yerine getir."

"Öyle yapacağım."

Odadan ayrılırken farkında olduğum 2 şey vardı. İlki, babamın Violet'le arasında kesinlikle bir şey olduğuydu ya da artık ondan sıkıldığından yavaşça kurtulmaya çalışacaktı. İkincisi ise, çocukken tanıdığım babamı geri almış olmamdı. Odama giderek zamanın geçmesini bekledim.

~ ~ ~

Hope: 

[ "Merhaba?" ]

Aoi: 

[ "Gruba, bugün sınıfımıza yeni gelen Yurina'yı aldım!" ]

?: 

[ "Hemen kaydedeyim." ]

?: 

[ "Bende bende! O kadar birlikte takıldık, numaramı almadın?" ]

Hope:

[ "Üzgünüm adın neydi? Kaydedeyim." ]

?:

[ "Bana adımı sordun? Birazdan ağlayacağım." ]

Hope:

[ "Dur tahmin edeyim? Hector?" ]

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Red Rope Of Fate | Diabolik LoversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin