Hande Erçel: mafya 26yaşında beyin cerrahı hastane sahibi, çapkın,zeki,sert biri,dediğim dedik,korkusuz ablası var ama o mafya işlerine bulaşmıyor Bürsinlerle düşmanlar.
Kerem Bürsin: mafya 28 yaşında göstermelik şirketleri var sert biri,çapkın,korkusuz,zeki tek çocuk Erçellerle düşman.
Kara Erçel:gerçel adını bir kişi bilir oda kemal Bürsin 56 yaşında sert biri iki kızı var hande ve gamze ikisinide çok sever hande'nin bu işlere girmesini istemez ama hande de işlerin içinde'dir göstermelik şirketi var masanın iki başkanından biri.
Kemal Bürsin:sert biri tek bir oğlu var 56 yaşında kara'nın çocukluk arkadaşı göstermelik şirketi var masanın iki başkanından biri.
Gamze Erçel:kalp cerrahı handeyle aynı yerde çalışıyor mafya işlerine bulaşmaz sevmezde handeyi çok uyarıyor ama hande dinlemiyor
Anıl İlter:mafya babası masadan kerem'in çok yakın arkadaşı 28 yaşında kafa bi tip sevgilisi başak
Stare Yılmaz:mafya sert biri handeye çok benzer çok iyi anlaşırlar babası masadan biridir.
Başak Gümüş(soyadı çok uzundu kısalttım):hande'nin arkadaşı mafya zeki biridir biraz çapkındır.
Çiğdem Bürsin: katı biri handeyi çok sever aslında erçellerle araları kötü olsada onun iyidir bu yüzden handeyi çok sever onda kendi gençliğini görür şirketin ortağıdır iş koliktir oğlunu kadınlara saygılı biri olarak büyütmeye çalışmıtır.
Serenay Sarıkaya: babası masanın ortağı kerem'e birşeyler hissediyor ama kerem ona yüz vermiyor handeyle şahsi düşman(keremle alakalı değil).
Kaan Karadağ:hande'yi seviyor bir kaçkez takılmışlardır Bürsinlerle düşman mafya babası masanın üyesi
Cihan Karadağ:55 yaşında masanın ortağı tek oğlu kaan'dır
Celal Sarıkaya:çıkarcı masanın üyesi 55 yaşında tek kızı serenay'dır
Masanın İçinde Olanlar;
Kara erçel,Kemal Bürsin,Ali Yılmaz,Cihan karadağ,Mehmed gümüş,Celal Sarıkaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passione
Adventure+18 yoğunluk içerir;Birbirlerine düşman olarak büyütülmüş iki insan babaları sayesin de tanışırlar ve birbirlrinsen etkilebirler.