Ronde Eén Winnaar

224 20 26
                                    

Het is Open Novella Contest niet als er in Ronde Eén ook een winnaar uit alle deelnemers rolt!

De Ronde Eén winnaar zal een ONC Ronde Winnaar sticker krijgen.

Ook zal de Ronde Eén winnaar een custom cover krijgen, gemaakt door het Graphics Team van de Ambassadeurs.

Na de lange wacht zijn we erg enthousiast om de winnaar van Ronde Eén aan te kondigen!

⚈ ⚈ ⚈

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

LorraineMorgen, gefeliciteerd! 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

LorraineMorgen, gefeliciteerd! 

Als Aspen haar woede uit op een pestkop, wordt ze naar strafkolonie Magistra gestuurd. Officieel om haar vuurmagie te leren beheersen, maar ze weet wel beter.

Eenmaal in de kolonie aangekomen, wachten haar vele verrassingen. Op het eerste gezicht lijkt het er meer op een paradijs dan op een strafkamp, zeker als haar vriendschap met de knappe Aelwyn uitgroeit tot iets veel groters. Maar een gouden kooi is nog steeds een kooi. En als er iets is wat de Staat beter niet had kunnen doen, was het de magiërs beroven van hun vrijheid.

⚈ ⚈ ⚈

Open Novella Contest (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu