Ronde Eén Kwalificaties

307 17 21
                                    

Na de lange wacht zijn we hier dan eindelijk! In dit hoofdstuk staat de lijst met succesvolle kwalificaties voor Ronde Eén van de Nederlandse ONC.

Hoewel ik begrijp dat je je niet kunt bedwingen om rechtstreeks de rest van het hoofdstuk te lezen, zie hieronder de sticker voor Ronde Eén!

>> 2000 woorden mijlpaal sticker <<

We vragen je alleen de sticker te gebruiken als je de mijlpaal ook echt hebt behaald. Iedereen die 2000 woorden binnen de Ronde Eén tijdlijn heeft geschreven - als deelnemer of gewoon voor jezelf - mag de mijlpaal sticker hierboven op zijn/haar cover plakken!

Blijf lezen voor de Kwalificaties van Ronde Eén!

⚈ ⚈ ⚈

✰ Alle kwalificaties hieronder zijn georganiseerd op gebruikersnaam en alfabetische volgorde

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

 Alle kwalificaties hieronder zijn georganiseerd op gebruikersnaam en alfabetische volgorde. Als een naam bovenaan staat betekent het dus niet dat diegene hoger is geëindigd.

Voor alle genoemde kwalificaties die meerdere verhalen hebben ingezonden zullen we vermelden hoeveel inzendingen kwalificeren voor Ronde Twee. Als je vragen hebt over welke wel of niet door zijn, stuur ons dan een DM.

✰ Voor meer informatie over wat er nu gaat komen en hoe je je verhaal voor de volgende ronde kunt inzenden; houdt een oogje in het zeil voor het hoofdstuk getiteld: "Insturen voor Ronde Twee".

⚈ ⚈ ⚈

Het Nederlandse Open Novella Contest Team feliciteert alle Ronde Eén Kwalificaties!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het Nederlandse Open Novella Contest Team feliciteert alle Ronde Eén Kwalificaties!

Hier is de lijst voor alle succesvolle Ronde Eén deelnemers die door zullen gaan naar de tweede ronde:


AmazingAmy-

Disgleiro

emmaatjetomaatje

FreyaDH

helskabaal

JVDWriter

Keira-007 (2 novelles)

LIENE-LIENE

LorraineMorgen

Matte-Jas

Moonkitty1

ochtendbloesem

onverschrokken

raelynlayn

Redfirestar

Vehements

writer_dutch

xFoolofaTook

xYourDisneyPrincess

Zerfoura

⚈ ⚈ ⚈

Open Novella Contest (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu