Ringe çıkan cadı sırıtarak konuşmaya başlamıştı.
" Bu gece kimi öldürsem? Cadı? Kurt Adam? Belki... Vampir?"
Daisy ringe çıkıp alayla konuştu.
" Neden üçünü aynı anda denemiyorsun ? "
Sophie arkadaşlarının geçmesi için kapıyı açıp geçmelerini bekledi.
En önden Derek , arkasından Stiles ve diğerleri girmişti.Ringde iki kişi vardı ve dövüşmeye hazırlanıyorlardı.
Seyirciler ise tezahürat yapıyorlardı.Alice ringe dikkatle bakınca kızlardan birinin Daisy olduğunu gördü.
Hızla yanındaki Crescent'i dürtüp , bakışlarıyla ringi işaret etti.
Crescent diğerlerini durdurmuştu.Daisy karşısındaki cadıya gülümsedi.
Bakışları Damon ve Stefan'a kayınca yapmaması söyleyen bakışlar ile ona bakıyorlardı.Daisy , ona yapılmaması söylenen şeyleri yapmayı severdi.
Bu özelliği büyük ihtimalle ona babasından geçmişti.Derek dikkatle ringdeki kıza bakıyordu.
Siyah saçlı kız elini kaldırınca , elinden kırmızı enerji dalgası çıkmıştı.
Gücünü Daisy'e yönlendirince , Daisy'in elinden de mavi emerji dalgaları yayılmıştı.İkisi de birbirlerine yönlendikleri için tam ortalarında mavi ve kırmızı tonlarını içeren enerji topu oluşmuştu.
Daisy'nin mavi enerjisi , karşı taraftaki kızın enerjisine üstün geliyordu.
Daisy'nin enerjisi tamamen üstün gelince diğer kız enerjinin etkisiyle savrulmuştu.Daisy sırıtarak kızın yanına eğildi ve fısıldadı.
" Senden üstün varlıklar varken , üstünlük taslamayı bırak. Yoksa burada yaşadığını sürekli yaşarsın. "
Sırıtarak ayağa kalktı ve son kez konuştu.
" Gerçekten bir Mikaelson'u yenebileceğini düşünmemişsindir umarım. "
Alayla gülüp ringden aşağıya indi.
Çıkışa ilerlerken yanına gelen Salvatore kardeşlere gülümsedi." Gösteriş yapmasan olmazdı değil mi ? "
" Bunu Stef söylese anlardım Damon. "Sophie arkadaşlarına döndü.
" Demek istediğimi anladınız mı? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Girl
Science FictionOrmanda karşıma çıkan kişi ile kaşlarımı çattım. Bu vakitte bir insanın ormanda ne işi vardı ki? Ondan aldığım kokuyla, insan olmadığını anladım. " Senin gibi küçük bir kızın, bu saatte ormanda ne işi olur?" Kahkaha attım. "Görünüşüme aldanma tatlım...