Crescent bir kaç saniyeliğine ihtimalleri düşünmeye başladı.
" Şaşırmız gözükmüyorsun?"
" Sizin kıçınıza tekme basacak biri varsa... Bunu bilmemek ayıp olurdu, değil mi?"Ethan göz devirdi.
" Yenmesi için gizli bilgileri kim verdi sanıyorsun?"
Crescent alayla güldü.
" Sen mi? Eminim sizin vereceğiniz bilgilere zerre ihtiyacı yoktur, hatırlatmak isterim ; o kurt adam, vampir ve cadı. "
Ethan'nın cevap vermesine izin vermeden dolabını sertçe kapatıp oradan uzaklaştı.
Kimya sınıfına girince yerine - Scott'ın yanına- oturdu.
Scott bakışlarını ona çevirdi." Hey... İyi misin ? "
Crescent bakışlarını ona çevirdi.
" Evet. "
Kısa kesince Scott kaşlarını çattı.
" Daisy ne diyor ? "
Crescent derin nefes aldı.
" Konuşmaları anlatmakla uğraşmayacağım... Kısaca Daisy , alfa sürüsünü geldikleri deliğe geri göndermiş. Sadece ikizler kalmış. "
O sırada içeriye Sophia girdi.
İkilinin bakışları ona döndü.
Sophia sakince gülümsedi ve sırasına geçti.Mr. Harris içeriye girince herkes önüne dönmüştü.
Ardından derse başlamışlardı.~
Derek ağır adımlarla kapının önüne ilerledi.
Siyah kapının önünde durunca derin nefes aldı.Yavaşça kapıyı çaldı.
Kapının açılmasını bekledi.
Kapı açılınca gördüğü kişiyle sessizliğini bozmadı." Sende kimsin ? "
" Damon! Kim gelmiş? "İçeriden başka bir erkek sesi gelmişti, ardından kapıya gelmişti.
" Sende kimsin ? O da kim ? "
" Stefan... Bilseydim kapıyı suratına kapatır ya da içeri alırdım. "Stefan göz devirince , Damon'da ona karşılık göz devirdi.
" Hey çocuklar- Derek ? "
Daisy kulaklığını çıkarıp yanlarına adım attı.
" Derek bu mu ? "
Damon yüzünü buruşturdu.
" Daha iyisini bulabilirsin , hala vaktin var . Biliyorsun , değil mi ? "
Stefan arkadan Damon'nın kafasına vurunca Damon göz devirdi.
" Ne haliniz varsa görün... Ama Daisy bu çocuk seni üze- Ne vuruyorsun be ?! "
Damon içeri geçince Stefan göz devirdi ve o da peşinden ilerledi.
" Derek? Burada ne işin var? "
" Konuşuruz diye düşünmüştüm."Daisy terden alnına yapışan saçlarını geriye doğru itti.
" Tabii-"
" Daisy? "Duyduğu sesle derin nefes aldı.
Her şey üst üste gelmeye başlamıştı.
Daisy arkasına döndü sinir bozucu bir gülümseme yerleştirdi yüzüne." Babacığım? "
" Bu, tatlı, küçük, minicik, kurt kim? "Klaus iğneleyici tonda konuşunca Daisy göz devirmemek için zor tuttu kendini.
" Derek. İsmi Derek babacığım."
Klaus sırıtınca Derek bakışlarını Daisy'e çevirdi.
" Ben gideyim-"
" Bence Niklaus, küçük kurt bizimle yemeğe kalmalı. "Klaus güldü ve kollarını iki yana açtı.
" Bana uyar."
Klaus sırıtarak içeri girince Daisy bakışlarını çitlere yaslanmış Elijah'a çevirdi.
" Cidden mi?"
Elijah ağır adımlarla yanlarına ilerledi.
Ardından Derek'in kulağına doğru konuştu." Seni tanımak isterim, küçük kurt."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Girl
Science FictionOrmanda karşıma çıkan kişi ile kaşlarımı çattım. Bu vakitte bir insanın ormanda ne işi vardı ki? Ondan aldığım kokuyla, insan olmadığını anladım. " Senin gibi küçük bir kızın, bu saatte ormanda ne işi olur?" Kahkaha attım. "Görünüşüme aldanma tatlım...