Damon, Daisy'nin savurduğu yumruktan kurtulmuştu.
Damon yüzünü buruşturup konuştu." Tanrı aşkına. Neyin var?"
" Bir şey olduğu yok."Daisy'nin yurmuğunu tutup ters çevirip, ayağına çelme takıp yere düşmesini sağladı.
" Damon kalk üstümden."
Damon güldü.
" Ne olduğunu söylemeden, hayır."
" Şuan istesem, seni öldürebilirim. Biliyorsun, değil mi? "Damon göz devirdi ama pozisyonu bozmadı.
" Arkadaşlığın ilk kuralı, birbirlerini öldürmek yok."
" Ben öyle bir kural olduğunu bilmiyorum. "Daisy derin nefes aldı.
" Dimiterre. "
Damon duvara doğru savrulunca Daisy gülümsedi ve ayağa kalktı.
Yerde acıyla inleyen Damon'a kısa bir bakış attı ve odadan çıktı.Elindeki eldivenleri çıkartıp koridora bırakırken kapı çalmıştı.
Göz devirip kapıya ilerledi ve açtı.
Partide onu ve ikizleri dikizleyen kızı görünce abartılı bir şekilde göz devirdi." Neden buradasın?"
" Yardım istemek için?"Daisy cevap vermeyince Crescent derin nefes alıp konuşmaya başladı.
" Alfa sürüsü ile olan olayları az çok biliyorum... Ve... Bize yardım edebilirsin diye düşünmüştüm..."
" Yanlış düşünmüşsün, görüşmemek üzere. "Daisy kapıyı kapatacakken Crescent ilk ve son kozunu oynadı.
" Derek'i istiyorlar. Sürüsünden birini öldürüp onlara katılmasını istiyorlar. "
Daisy kapıyı tekrar sonuna kadar açıp bıkkın bakışlarını Crescent'e çevirdi.
" Artık isteyemezler. "
Crescent kaşlarını çattı.
" Neden?"
" Çok soru soruyorsun."Kapıyı Crescent'in suratına kapatınca Crescent göz devirdi.
Arabasına bindi ve derin nefes aldı.'Artık isteyemezler' derken ne demek istediğini cidden anlamamıştı.
Telefonunu aldı ve Scott'u aradı." Crescent ne oldu? "
" Yardım etmeyeceğini söyledi."
" Kozum var diyordun, işe yaramadı mı?"
" Suratıma kapıyı kapatıyordu, kozu kullanınca dediği tek şey ; Artık isteyemezler."
" Bu ne demek?"
" Bilmiyorum."Scott bir süre cevap vermedi.
" Tamam, okula gel konuşalım."
" Tamam. "Crescent telefonu bıraktıktan sonra arabayı çalıştırdı.
Okula girdiğinde Aiden ve Lydia'yı gördü.
Dolabına ilerlerken dinlemeye başladı." Neden inanmıyorsun? Gittiler. Sadece biz kaldık."
" İnanmıyorum çünkü arkadaşlarımızı öldürdünüz. Ve... Hatırladığım kadarıyla birini sen ve ikizin tutuyordu."
" Eğer yapmasaydık bizi öldürecekti, artık onlar yok. Dediğim gibi ; sadece Ethan ile biz kaldık. "Crescent'in dolabının kapağı hızla kapatılınca irkilmişti.
" İnsanları gizlice dinlemek ayıp, Maria. "
Ethan'ı görünce güldü.
" Bunu diyen sen misin? Güldürme beni. "
Ethan cevap vermeyince tekrar konuştu.
" Gerçekten diğerleri gitti mi? İstediğinizi elde etmeden gitmezsiniz sanıyorduk."
" Onlara iyi bir teklik geldi diyelim. "Crescent güldü.
" Kim tarafından."
Cevabı biliyordu, ama emin olmak istiyordu.
Ethan kulağına yaklaştı ve fısıldayarak konuştu." Tribrid tarafından. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Girl
FantascienzaOrmanda karşıma çıkan kişi ile kaşlarımı çattım. Bu vakitte bir insanın ormanda ne işi vardı ki? Ondan aldığım kokuyla, insan olmadığını anladım. " Senin gibi küçük bir kızın, bu saatte ormanda ne işi olur?" Kahkaha attım. "Görünüşüme aldanma tatlım...