𝐿𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝐺𝑖𝑟𝑙 / Final

212 10 32
                                    

~

Daisy yavaşça Derek'in yanına ilerledi. Derek bakışlarını Daisy'e çevirdi.

" Sana bir şey vermem gerekiyor."

Derek oturduğu yerde dikleşince Daisy yanına oturdu. Yavaşç ceketinin cebinden ucu sivrileştirilmiş kızıl meşeyi çıkardı. Derek kaşlarını çattı.

" Diana, bu ne? "
" Hemen tepki gösterme."

Derek cevap vermeyince Daisy devam etti.

" Bu beni öldürebilecek tek silah."
" Diana bırak onu."

Daisy kafasını hayır anlamında salladı.

" Beni dinle... Vücudumu ele geçirmesine az kaldı. Bunu sende çok iyi biliyorsun. "
" Bu hala elindeki açıklamıyor."

Daisy derin nefes aldı.

" Eğer vücudumu ele geçirirse beni öldürecek silah sende olmalı. Babam hepsini yakmıştı ama ben bir tane alabildim. "
" Bu konu konuşmaya kapalı. Öyle bir seçenek yok. "
" Derek her zaman böyle bir seçenek vardı. Sadece sen kabul etmek istemedin. Şimdi bunu al. "

Elindekini Derek'e uzatınca Derek tereddütle Daisy'nin elindekine baktı.

" Eğer bedenimi ele geçirirse bir daha asla birlikte olamayız zaten. "

Derek konuşacakken kapı tıklandı ardından açıldı. Freya kafasını aralıktan uzattı ve konuşmaya başladı.

" Yemek hazır."

Daisy kafasını sallayınca Freya gülümsedi ve kapıyı kapattı. Daisy ayağa kalkınca Derek elini tuttu.

" Eğer... Dediğin raddeye gelirsek yapacağım."

Daisy gülümsedi ve Derek'in elinden tutup aşağıya indiler. Salona girdiklerinde herkesin yerleşmiş olduğunu gördüler. Daisy, Klaus'un yanına oturdu Derek ise onun karşısına. Klaus bakışlarını Daisy'e çevirdi.

" Bugün nasılsın? "

Daisy bakışlarını Derek'den çekip Klaus'a çevirdi.

" İyiyim."

Yalan söylediği için kendini kötü hissettmişti.

" Düne göre daha iyiyim."

Klaus tereddüt dolu bakışlarını Daisy'nin üstünde gezdirdi ardından zorda olsa gülümsedi.

" Davina, Vincent ve Freya elinden geleni yapıyorlar."

Daisy gülümsedi.

" Boşuna çabaladıklarını biliyoruz baba."
" Böyle deme Daisy. "

Konuşan Elijah olmuştu. Daisy sakince konuşmaya devam etti.

" Böyle olduğunu hepimiz biliyoruz. Bu şey asırlardır içimde. Benden güç aldığınıda biliyoruz. Neden gerçeği kabullenmiyorsunuz? "

Kimseden ses çıkmamıştı. Klaus konuşacakken yer sallanmaya başlamıştı. Klaus hızla Daisy'i kollarının arasına alıp üstüne eğilmişti. Derek aynısını Freya'ya yapmıştı. Sallantı bittikten sonra ayağa kalktılar. Freya konuşmaya başladı.

" Cadılar olmalı."

Salondan çıktıklarında büyük kapı kırılırcasına açılmıştı. İki kişi içeriye girip Daisy'e baktı. Elini Daisy'e doğru uzattığında Daisy acıyla yere düştü.

" Bu sefer ona karşı koyamazsın."

Daisy ayağa kalktığında gözleri önce maviye döndü sonra normale döndü. Cadıların yanına geçince parmağını şıklatmasıyla Elijah, Klaus ve Rebekah'ın boynu kırılmıştı.

Little GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin