Claudia belt

132 4 5
                                    

LET OP:
~Emma's POV~

'Het is Claudia' zegt Finneas met een piepstemmetje. We zien hem opnemen en weglopen. 'Billie, zullen we met Shark gaan spelen?' vraag ik. Billie knikt, we lopen naar buiten en gaan naar een hondenveldje met Shark. 'Kom op Shark, pak de bal!' roep ik en ik gooi de bal weg. Shark rent er enthousiast achter aan. Na ongeveer een half uur spelen met Shark gaan we weer terug naar huis. 
We lopen naar binnen met Shark en horen dat Finneas nog steeds aan het bellen is. Patrick en Maggie kijken rustig wat televisie. 'Bedankt voor jullie warme welkom pap en mam!' roept Billie vrolijk. Maggie en Patrick kijken op en lachen.
Na een tijdje komt Finneas weer terug, hij kijkt een beetje raar. 'Claudia heeft het uitgemaakt.' piept hij. 'Huh?! Maar jullie wonen samen?! En je was een huwelijksaanzoek aan het voorbereiden?! En Peaches dan, de hond?' Zegt Billie. Finneas haalt zijn schouders op. 'Ik ga naar Emma haar kamer, aangezien ik mijn eigen kamer hier niet meer heb. Mag dat, Emma?' vraagt hij. Ik knik. Finneas glimlacht en loopt weg. 'Arme Fin,' zegt Maggie. 'Hoe kan ze nou weer die stomme, idiote paparazzi geloven?!' voegt ze er boos aan toe. Ze is het er duidelijk niet mee eens. Ik haal mijn schouders op.
We kijken even televisie en dan gaat de deurbel. Shark begint wakend te blaffen. 'Rustig maar Shark.' lachen Billie en ik. Ik doe de deur open en zie er een man met een microfoon staan. Naast hem staat er een vrouw met een grote camera op haar schouder. 'Is het waar dat jij de nieuwe vlam van Finneas O'Connell bent?!' vraagt de man met de microfoon. Ik kijk achterom, maar hij blijkt het tegen mij te hebben. 'Uhm, n-nee.. Dat is niet waar.' zeg ik tegen de man en ik gebaar naar Billie dat ze me moet helpen. Wat moet ik doen?! Billie komt naar me toe en jaagt de 2 mensen weg. 'Dankjewel, ik heb hier zo geen zin in.. Wedden dat de bel nu om de 2 minuten gaat?!' hopeloos ga ik op de bank zitten. 'Ik hoop dat Finneas en Claudia het snel weer goedmaken, voordat ik word gezien als een relatiebreker.' zucht ik. Billie legt haar hand op mijn schouder en zegt dat het allemaal vast wel meevalt. 'Ik hoop het.' zeg ik en ik glimlach naar Billie.
Billie en ik vervelen ons. Ik loop naar de keuken om wat eten te pakken en ineens hoor ik Billie zingen.

LET OP:
~Billie's POV~
Hey, call me back when you get this, or when you've got a minute. We really need to talk. Oh wait, you know what? Maybe just forget this...

'Hey, is dat niet mijn tekst..?' hoor ik Emma zeggen vanuit de keuken. Shit, ze heeft door dat we haar tekst gebruiken voor een liedje! 'Uhm, nee, wat bedoel je? Liedje? Waar heb je het over?' stamel ik zenuwachtig. Gelukkig gelooft Emma me. 'Oh oke, dat dacht ik even. Ik heb zelf ook een liedje gemaakt die ook zo'n soort tekst had..' Even is het stil. Ik haal mijn schouders op en ga weer verder met wat ik aan het doen was. Gelukkig heeft Emma me niet door gehad, net op tijd! Ineens horen we een keiharde knal en horen we Finneas schreeuwen. Emma en ik kijken geschrokken naar elkaar. Wat gebeurd daar wel niet?! Wat doet Finneas?! Emma en ik rennen naar de kamer. Shit, deur op slot! 'Finneas, doe nu open!' roept Emma. Finneas weigert de deur open te doen, dus verzamel ik al mijn kracht en trap ik de deur open. Daar zie ik ons computerscherm waar we alle liedjes mee bewerken op de grond liggen.. 'FINNEAS, WAT HEB JE GEDAAN?!' Roep ik keihard. Finneas kijkt op en schudt zijn hoofd. Sorry..


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 24, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Life With Billie EilishWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu