LET OP:
~Billie's POV~Finneas, Emma en ik zijn net thuis. Emma ging naar haar kamer en Finneas en ik gaan naar de studio. Het geheim wat Emma nog niet mag weten is dat we van haar teksten een nummer gaan schrijven! Ik heb een schriftje gevonden waarin zij teksten voor liedjes had opgeschreven. Het liedje gaat waarschijnlijk Party Favor heten. Finneas zet de microfoon aan. Ik pak het schriftje en begin te zingen en te oefenen met bepaalde melodieën.
Hey, call me back, when you get this. Or when you've got a minute, we really need to talk..
'Wat vind je daarvan Finneas?' vraag ik. Finneas vind het gelukkig goed klinken. 'Misschien kunnen we in het begin nog iets doen dat ze iemand belt ofzo, en dan de voicemail krijgt weet je wel? Dat is volgens mij ook wat Emma daarzo had opgeschreven..' zegt Finneas. Goed idee!
Telefoon gaat over
Hey, leave a message.
Finneas gaat meespelen met zijn ukelele.
Hey, call me back, when you get this. Or when you've got it a minute. We really need to talk. Oh wait, you know what, maybe just forget this. 'Cause by the time you get this, your number might be..Wat staat hier Finneas? 'Bl.. Geen idee..' Zegt Finneas. Ik ga wel even naar Emma haar kamer om het haar te vragen. 'Heeey Emma! Ik was wat in je boekje aan het bladeren en ik zag dit.. Wat staat hier?' Emma kijkt me raar aan, maar geeft wel antwoord. 'Blocked', zegt ze. 'Top Emma, dankjewel!' zeg ik en ik loop weg.
Finneas, er staat 'blocked'. Even opnieuw? Finneas knikt en zet de microfoon weer aan.Your number might be blocked. Stay, and blah blah blah. You just want what you cant have.. No wait, i'll call the cops, if you dont stop i'll call your-
'BILLIE! EMMA! FINNEAS! ETEN!' Roept Patrick. Ik zucht en kijk naar Finneas. We waren net zo goed bezig.. Finneas haalt zijn schouders op en loopt naar de eetkamer. 'Waar is Emma?' vraagt hij. 'Is ze niet bij jullie dan?' vraagt Patrick terug. Finneas en ik schudden ons hoofd. Precies op dat moment komt Emma binnen gerend. 'Ze hebben volgens mij een klein beetje door dat ik hier woon!' zegt ze en wijst naar alle pers en paparazzi die voor het raam staat bij hun. Ik sla mijn hand op mijn voorhoofd. 'Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?'. Ik zie dat Emma gespannen kijkt. 'Het is niet erg Emma, ze zouden er toch wel vroeg of laat achter komen. 'Ja, je hebt gelijk..' zegt Emma. Maggie vraagt: 'kunnen we nu eindelijk gaan eten?' 'Jaja mam, mogen we ff de gordijnen dicht doen?' Maggie zucht en knikt, Patrick en Finneas gaan aan tafel zitten, en Emma en ik doen de gordijnen dicht zodat we niet worden lastiggevallen. Daarna gaan Emma en ik ook aan tafel zitten. We gaan rustig eten. Opeens zegt Emma 'Finneas, je moet je zometeen voorbereiden dat je wordt gebeld door clu- clo- cl- hoe heette je vriendin ook alweer?' 'Claudia' zeg ik. Finneas eet rustig door. 'Waarschijnlijk denk ze zo dat je vreemdgaat.' Van schrik spuugt Finneas z'n eten uit, recht op mijn gezicht. 'Ohja. Ja. Dankjewel Finneas.' 'WAT IS ER GEBEURD MET DIE PAPARAZZI?!' Schreeuwt Finneas. Ik merk aan Emma dat ze een beetje bang begint te worden, dus ik leg m'n hand op haar been om haar gerust te stellen. 'Z-ze vroegen of wij iets hadden en ik reageerde niet.. ik dacht dat dat juist moest.. Maar nu denken ze waarschijnlijk dat we iets hebben..' Zegt Emma. Dan gaat Finneas zijn telefoon over. Het is inderdaad Claudia.
JE LEEST
Life With Billie Eilish
FantasíaREAD THIS BEFORE READING THE STORY - Hi guys! My name is Maartje & im from the Netherlands :) I love to so I wanted to try to write my own 'book'. In the beginning everything will be just in my own language, Dutch, but maybe later also in English! ...