siyeon
"She got me she got me there. Bu kısımda biraz daha kalçan aşağıda olacak tamam mı?"Bora bize hareketleri öğretmeye çalışıyordu. Pek başarılı değildik.
"Baştan bir kez daha."Yoobin, Felix'i müzik setinin başına oturtmuştu. Bora'nın işaretiyle şarkı başlarken hepimiz yerimize geçmiştik. Minji en önde duruyordu. Felix'in şarkıyı başlatmasıyla ritme uygun dans etmeye başlamıştık. Bora hem dans ediyor hem de bizim hareketlerimizi kolluyordu. Her yanlış hareketimizde şarkıyı baştan alıyordu. Eğer yanlışı düzeltmezsek, kendisi anlatıyordu.
Saatler boyunca yaptığımız pratik sonrasında hareketleri epeyce öğrenmiştik.
"Son kez! Sonra olaysız dağılalım."dedi Bora ensesinde bağladığı ama artık bozulmaya başlayan saçlarını bir kez daha sıktırırken.
"Bu sefer hem söyleyip hem dans edeceğiz. Part dağılımını güzel bir şekilde yapmıştım. Bok etmezseniz, bok olmaz."Minji yine liderliğini gözümüze soktuğunda müzik setinin başında neredeyse uyuklayan Felix, Yoobin'in parmak şıklatmasıyla sıçramıştı.
Yoobin kardeşine gülmüş, Felix'in yanına gitmişti. Felix'in saçlarını karıştırmıştı.
İkisi konuşurken yorgunluktan ayakta duramayan ben kendimi yere bırakmıştım.
"Hadi be! Son sefer. Yapabilirsin."Yoohyeon başımda dikildiğinde gülmüş ve uzattığı eli tutup ayağa kalkmıştım.
Derin bir nefes alıp yerime geçtim.
Felix'in şarkıyı başlatmasıyla hem söylemeye hem de dans etmeye başlamıştık.
"My lucky strike!"bittiğinde kendimi yere attım.
Nefesimi düzenlemeye çalışırken kızlar da farklı değildi.
Ne kadar öyle kaldık hiçbir fikrim yok ama çalıştığımız, daha doğrusu yığıldığımız, odanın kapısı açılmıştı. Kafamı kaldırıp gelene baktım.
Sanırım yorgunluktan hayal görüyordum çünkü Yoongi tam karşımdaydı.
"Hey!"dediğinde onu görmemiş gibi yapıp kafamı yeniden yere koymuştum.
Hayal değildi.
"Üzerinizden tır geçmiş gibisiniz."demişti gruplarından birisi. Kafam yerde ve gözlerim kapalı olduğu için sadece dinliyordum.
"Bora."demişti Gahyeon büyük ihtimalle Bora'yı işaret ederken.
Erkeklerden bir kıkırdama duydum daha sonra.
"Siyeon umarım ölmemişsindir. Yüksek notaya çıkacak eleman lazım."Yoohyeon ayağıyla beni dürttüğünde gözlerimi açıp baygınlıkla ona baktım.
"Siktir git ya! Gebermişim, sen hala yüksek nota diyorsun."
Omuz silktiğinde yattığım yerden ayağını çekip düşmesini sağlamıştım.
Yoohyeon poposunun üzerine oturduğunda gülecek halim olmasa da kahkaha atmıştım.
"Senden nefret ediyorum."diyen Yoohyeon'a yattığım yerden doğrulurken öpücük attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Number, Blonde ✔
Fanfiction[lee siyeon & min yoongi] Lee aşırı zeki Siyeon, arkadaşı Yoohyeon'un numarasını kaydederken bir rakamı yanlış yazmıştı. Üstüne üstlük, mesaj attığı kişi okulun basket takımının kaptanı Min Yoongi'ydi. 《▪︎》《▪︎》《▪︎》《▪︎》 yanlış numara sarışın •s:27.02...