Dupa alte analize costisitoare si verificări inutile , am plecat acasa . Si cand zic am plecat acasa , vreau sa zic ca pur si simplu m-am imbracat si am plecat ma saturasem de atatea verificări de rutina , Tim era la bufet din fericire si am putut sa ma strecor usor afara , o sa imi rupă fundul ce-i drept dar macar stiu ca am scapat .
Doamne ce ii faci bietului om , o sa il bagi in panica !!! Spune Cimentel care merge țanțoș pe langa mine . Ba nu e adevarat , o sa isi dea seama la un moment dat ca m-am intors acasa !! Da , dupa ce o sa te caute prin tot spitalul si prin toata California , nu l-ai speriat destul ? Tu sti cat de speriat a fost cand a crezut ca te pierde ,a inceput sa plângă , de ce vrei sa inrautatesti situația ?! Intreaba Cimentel serios , of la naiba are dreptate , mereu are , ar trebuii sa il ascult mai mult , dar toata lumea stie ca nu am s-o fac , decat in zile de sarbatori poate .Dupa inca putin timp ajung si eu acasa , unde se pare ca nu e nimeni , nu vad nicio masina aici . Ma duc spre usa si apas pe clanta, da usa e încuiată , asa ca scot cheia si o deschid , casa e pustie , ce liniște e , cred ca numai eu faceam gălăgie aici .
Cum nu e nimeni in casa , si ma plitisesc , am fugit sus in camera , m-am dezbrăcat de hainele aduse de Tim , mi-am luat o pereche de colanți si un tricou de al lui , si m-am pus in pat . Doamne ce bine e in patul meu de acasa .
-Nu o sa te mai părăsesc niciodata patutul meu drag , ce dor mi-a fost de tine !!! Vorbesc eu fiind singura in camera . Deci oameni buni notati Abby cand se plictiseste vorbeste cu obiectele fara viata si asteapta si sa ii raspunda !! Spune Cimentel dupa care isi da o palma in frunte .
Strang perna lui Tim tare in brate , si o miros , doamne ce dor imi era de mirosul asta .
-Jur ca o sa te omor ,nemernicia mica !!se aude o voce din spatele meu , asa ca ma intorc brusc in direcția din care se aude vocea , ca sa vad un Tim suparat la usa .
- Ce ti-a trecut prin cap sa pleci asa ,tu sti cat m-ai speriat , habar nai cat , am crezut ca fac infarct !! Tipa de-a dreptul la mine , e pentru prima data cand tipa asa la mine , nu a mai tipat asa la mine .
-Nu am mai suportat nicio verificare de rutina ,am vrut doar sa fiu acasa cu tine , Si daca ti-as fi spus ce vreau sa fac tu nu mai fi lasat , ai fi asteptat sa ma externeze ei , da nu mai suportam , nu mai vreau verificări , nu mai vreau Pericole , vreau dor sa stau cu tine , da tu esti prea preocupat de altceva ca sa vezi ce vreau , imi pare rau ca sunt asa egoista , si ca te vreau doar pe tine langa mine !!!urlu mai tare decat a urlat el lasand lacrimile fierbinți sa cada pr fata .
-Sunt preocupat cu sănătatea ta , ma intereseaza daca esti bine , nu o sa mai fie niciun pericol , m-am ocupat eu de toate , ce e asa greu sa intelegi!!urla inapoi la mine apropiindu-se de pat .
-Asta e problema , te ocupi tu de toate , si pe mine ma uiti , vreau sa ma implic si eu vreau sa fiu langa tine de ce nu intelegi asta odata !!urlu inapoi la el si el vine mai aproape de mine .
- Pai daca nu ti-ai baga nasul , nu ai fi patit nimic niciodata , dar tu nu mereu trebuie sa faci cate o prostie sau sa iti bagi nasul si apoi te intrebi de ce ajungi mereu la spital !!! Urla Tim fata fiindu-i rosie acum .
-Poate ar trebuii sa iti gasesti pe altcineva , care nu isi baga nasul , care sa iti Stea la picioare ca un caine ,care nu mai face atatea prostii ca mine !!! Spun eu de data asta mai incet ne vrând sa ma auda , dar din pacate ma auzit .
-Poate !! Spune el de data asta incet , si eu imi ridic capul spre el , se uita pe fereastra , nici mcar nu se uita la mine , Spuneți-mi ca nu am auzit bine , doamne simt cum imi cade cerul in cap , bucati din inima mi sau rupt cand am auzit ,am inceput sa plang in hohote , si am fugit direct in baie dupa care am incuiat usa , m-am Așezat jos cu genuchi la piept lipita de peretele rece ,plangand , nu am mai plans asa de tare niciodata
CITEȘTI
dragoste intamplatoare
Romanceeste vorba despre o fata Abby care se indragosteste intamplatoar de un baiat Tim mai mult nu zic va las sa cititi