Capitolul 48

9.5K 306 67
                                    

Cel de sus este Eric ---^

Tim povesteste

-Si mie mi-a parut bine sa te cunosc frate !! Spun eu spate in spate cu Eric .

Javra pleaca de langa noi si se duce spre Abby , iar restul matahalelor vin mai aproape de noi .

Jur ca daca o atinge il omor.

Se lasa pe vine langa ea , si ii da o șuvita Rebel de par , dupa ureche , apoi intoarce capul spre mine si zâmbetul care ia apărut acum pe fata pur si simplu ma îngrozește .
Abby era ghemuita jos pe asfaltul rece , cu mainile strânse la piept , iar el ii prinde ambele mâini si ii le îndepărtează , apoi apuca un sân , si strânge puternic facand-o sa plângă si mai tare de cat plângea .

Fug spre ea dar doua gorile ma prind si ma arunca inapoi.

-Daca te mai atingi de ea jur ca te omor chiar daca ar fi ultimul lucru pe care il fac!!!urlu la el starnindu-i un ras zgomotos , face un semn din cap ordonandu-le gorilelor sa se apropie de noi , aud o căzătură si ma intorc cu fata la Eric care acum era pe jos .

cineva ma prinde de umăr si ma trage in căzând jos pe ciment, se apropie de mine 5 marionete , asa ca eu daca mor macar sa mor luptând , m-am ridicat de jos si am ridicat un pumn cu direcția spre fata unuia din ei , care si-a atins ținta ,mare greseala , imediat dupa ce am facut asta , am primit un picior in spate aruncandu-ma efectiv ,de aici urmând numai picioare peste tot in corp , aproape inconștient iau pistolul si împușc o matahala , apoi pe a 2-a , pe a 3-a si pe a 4-a , al 5 -lea si-a apăsat picioru pe încheietura mâini mele unde tineam pistolul , facandu-ma sa ii dau drumul , l-am prins de picior cu cealalta mana si l-am aruncat pe spate , cum a cazut m-am ridicat de jos si am incepu sa ii dau pumni in fata , oprindu-ma doar atunci cand numai are nicio șansa sa trăiască , ma duc i-au pistolul , ducându-ma la Eric impuscandu-i si pe celelalte matahale,
Il ajut pe Eric sa se ridice si ne îndreptăm spre Abby .

Ma opresc la cativa metri de ea deoarece nenorocitul si-a îndreptat pistolul spre ea .

-Asta o sa fie ultimul lucru care il fac , si nu imi pare rau !! Spune el apoi auzim sunetul pistolului declanșat ,fara sa mai stau pe ganduri il împușc direct in cap si fug spre Abby care acum era întinsă pe jos cu un glont in ea .

-Hai iubito !! Stai cu mine !! Nu muri !! Nu poti sa ma lasi singur !!urlu disperat lund-o in brate fugind spre masina cu ea , o pun cu grija pe masina din spate si pornesc cu viteza spre spital, ajunsi acolo cobor din masina o i-au in brate si alerg disperat pe holurile spitalului .

-Sa o ajute cineva !! Are nevoie de ajutor !! Strig disperat alergând in 10.000 de direcții , niste doctori cu o targa vin spre mine , si ma ideamna sa o pun acolo, ii strang mana intre a mea si merg cu doctori pana cand ajungem langa o sala unde ma îndepărtează de ea interzicandu-mi sa intru acolo .

Stau de 2 ore la usa pe care a intrat Abby , intre timp a apărut si Sorina si Black aici si eu dar si ei sunt foarte agitati , Sorina plange de cand a venit , Black incearca sa o calmeze , dar glonțul ia trecut aproape de inma ,sau cel putin încercam sa fim optimiști si sa credem asta , o parte din mine crede ca nu a murit , nici nu vreau sa se intample asa ceva , gandul asta ma omoara ,spun de Sorina dar nici eu nu sunt mai prejos plang si ma învârt de cand am ajuns aici, doctori nu dau niciun semn ca vor iesi curând , doamne sa fie bine te rog sa fie bine .

-Daca a murit !! Daca a intrat in coma !! Spune Sorina printe râuri de lacrimi .

-Nu , nu a murit Abby e o luptătoare , va lupta o sa trăiască , o sa se faca bine si o sa vina acasa !!spun eu stergandu-mi lacrimile , astea ar trebui sa fie încurajări pentru Sorina dar defapt ma încurajez pe mine .

Dupa inca 3 ore de agonie suspine si plansete , venind din partea mea si a sorinei , un doctor iese din salon , cum il vedem toti trei ne apropiem de el , sufocandu-l.

-Ce a patit , e bine ?! Cum se simte ?! Il intreb disperat .

-Surprinzător copilu nu a fost afectat , dar fata a pierdut mult sange si chiar imi pare rau ,dar inima i s-a oprit in timpul operatiei am incercat sa o salvam , dar nu am putut !! Spune doctorul si imediat Sorina cade la pamant , plângând , iar eu fug spre salon , nu poate fi adevarat nu , nu , ea trăiește stiu ca trăiește .

Intru in salon si o vad acoperită ,cu pătura , inca era conectata la aparate , dar niciun doctor nu mai era aici , mama dus langa pat si am luat-o in barate plângând .

-Nu e adevarat !! Iubito spunemi ca e o gluma , spunemi ca defapt trăiesti !! Te rog , nu poti sa imi faci asta !! Haide revinoti !! Urlu disperat in salon strangand-o tare la piept .

Ii i-au mana in a mea si o strang tare sarutand-o pe toata lungimea brațului ,plângând incontinuu .

Usa se deschide si pe ea intra Sorina si Black in spatele ei , cum o vede Sorina il strânge in brate pe Black , plangand si mai tare .

Joanna apre si ea la scurt timp cu lacrimi in ochii .

-E numai vina ta !!! Tu , tu,din cauza ta a murit , nu puteai sa o lasi in pace !! Spune începând sa plângă .

-Stiu bine stiu !! Stiu asta ! Crezi ca nu ma invinovatesc pentru asta !! O iubesc , nu pot , nu a murit sunt sigura de asta ,ea trăiește !! Urlu întorcându-ma spre ei .

-Ba nu , nu vezi , e in fata ta moarta. Si e numai vina ta !! Urla Joanna la mine dar se opreste cand intra doctorul .

-Scuzatima dar trebuie sa o deconectez de la aparate , va rog sa va dati la o parte !! Spune doctorul iar eu refuz printr-o micare din cap .

-Nu , va rog , va rog !! Mai lăsați-o pana maine , doar atat va cer , trăiește trăiește , sunt sigur !! Spun uitandu-ma la Abby .

-Nu pot domnule !! Nu am voie !! Spune si incearca sa ma dea la o parte , ma ridic si scot portofelul de unde scot un teanc de bani si il întind , văzând asta el ofteaza .

-Chiar va doriți asta !? Ma intreaba si eu dau afirmativ din cap . Bine doar pana maine , nu mai mult , sa stiti ca nu am nevoie de bani dumneavoastră !! Dar va zic inima i s-a oprit chiar daca am scos glonțul nimic nu o mai poate aduce inapoi !!!Spune el îndepărtându-se de ea .

-Va multumesc enorm , va raman dator !! Spun dupa care iese pe usa .

-Nu mai încerca atat , nu o sa învie din morți nu mai are rost !! Încetează , s-a terminat , hai Sorina , mergem acasa sa pregătim înmormântarea !!spune Joanna plangand trăgând de Sorina in sus, ca sa se ridice de pe scau .

-Nu , nuu , nuu !!! Nu pregătești nimic , nuu !! Abby trăiește , nu a murit , maine se va trezi si va fi bine !! Nuu pregătiți nimic am zis !! Am inceput sa urlu ca un nebun, spaima citinduse acum in ochii celor doua fete , chiar daca stiu ca nu mai e Nico șansa ca Abby sa se trezească , o parte din mine inca spera .

-Bine noi mergem acasa , dar dupa cum ai observat nu esti nici Iisus nici dracu sa poti sa invii un om , trezește-te odata !! spune Joanna părăsind încăperea urmată de cei doi .

Nu imi vine sa cred ce reacție are , nu , e clar Joanna nu tine la ea , ar fi ramas aici si ar fi sperat ceva daca tinea la ea .

-Abby !! Stiu ca ma auzi !! Te rog , nu imi face asta , întoarcete inapoi la mine ,daca te trezești promit , nu o sa mai fi in pericol nu o sa te mai scap din ochii nu voi mai lasa pe nimeni sa iti faca rau , copilul nostru inca trăiește in tine , trezește-te, ajutal sa crească , pentru noi!!! Vorbesc cu ea in speranța ca se va trezi , desi stiu ca nu o va face , sunt un idiot tot ce pot sa fac e sa plang din cauza prostiei mele , din cauza ca nu am stiut sa am grija de ea si acum am pierdut-o pe vecie , asta merit ,asa mi-a fost scris , sa sufăr , nu o sa fiu niciodata fericit.

-----//
Da stiu e scurt e postat tarziu doar ca a fost acum pe final de semestru si trebuia sa iau note si sa invat , stiti si voi cum e , imi cer scuze pentru greseli , si sper sa va placa

dragoste intamplatoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum