Capitolul 36

8.6K 238 21
                                    

Hei acest capitol este dedicat lui Crinutza . :* va rog sa cititi ce am scris la final .

Sper sa va placa capitolul :*

-Ce ?! Ce este ?! Spun si mai agitat , ce naiba .

-Pai ,ea ea ..... Nu e .....spune doctorul dar se opreste fiindcă este intrerupt de ușa salonului care se deschide cu micuta mea lângă ușa .

Ma duc direct si o iau in brate , si o strâng tare .

-Esti bine ?! Întreb eu îngrijorat .

-Da sunt bine , ma simt mai bine !! Spune apoi isi ascunde capul in pieptul meu .

Merg încet înapoi cu ea in salon dar in tot acest timp ea nu s-a deslipit de mine .

-Nu trebuia sa te ridici din pat , trebuie sa te odichnesti !!spun eu in timpi ce ii mângâi ușor parul .

-Multimesc !!! Spune si isi ștergea ușor nasucul de tricoul meu , offf e așa adorabila .

-Pentru ce iubire ? Întreb eu in timp ce ii ridic ușor capul pentru a o putea privii in cele doua oceane minunate .

-Pentru ca mereu esti aici pentru mine , pentru ca mereu ai fost la timp aici pentru a ma salva , pentru tot !!! Spune si isi lăsa o lacrima sa curgă pe obraz .

-Voi fi mereu lângă tine !!! Spun in timp ce cu degetul mare ii șterg lacrima de pe obraz si ii zâmbesc trist .

-Nu vreu sa te pierd !! Spune ea dupa care iar isi adunda capul in pieptul meu si începe sa plângă .

Mi se rupe inima când o vad ca plânge , de ce am rănit-o așa de mult .

-Nu ... Nu plânge !! Nu o sa ma pierzi niciodată !! Te rog nu mai plânge mi se rupe sufletul !! Spun eu agitat , in timp ce ea isi ridica capul din pieptul meu si se uita la mine zâmbind cu lacrimi in ochi

-Te iubesc !!! As vrea sa avem o familie mare si unita , sa avem un copil sau doi sau mai mulți , si toată Gașca noastră sa rămână tot la fel , sa fim nedespărțiți !! Spune zâmbind trist , dar când ii aud cuvintele zâmbesc ca un idiot , fiindcă sunt șanse sa avem un copil si ea nici măcar nu știe , stai doctorul , trebuia sa imi zică ceva .

- Trebuie sa ma duc sa vorbesc cu doctorul !! Spun eu desprinzandu-ma ușor de ea .

-Cat este ceasul ? Întreba ea cu o fata de copil mic .

-Este ora 18:30 !! Ii spun eu uitandu-ma nedumerit la ea , pentru ca m-a întrebat cu un motiv acest lucru sunt sigur .

-Doctorul a plecat acum 10 minute , I s-a terminat programul !! Spune si ma strânge iar in brate , dar ce vroia sa zică doamne de ce nu vrei sa aflu , poate e ceva important .

-Unde suntem ? Ma întreaba ea confuza .

-In California !!! Spun si ma uit la ea .

-Mereu am vrut sa ajung aici !! Dar nu am putut , as vrea sa locuiesc aici !!! Spune ea ca un copil mic , si zâmbetul brusc mi se lărgește .

-Am o casa pe plaja !! Nu e mare are 2 camere 2 bai bucatarie sufragerie !! Dar daca vrei putem locuii acolo , din păcate nu o sa încapă toată Gașca acolo decât 2 au unde sa doarmă pe lângă noi !! Spun eu pastrandu-mi zâmbetul , iar ea Zâmbește înapoi .

-Daa , yupiii !!!!As vrea sa locuiesc acolo !!! Spune ea si sare ca un iepurași , acum stiu de ce i se zice iepure .

-Ok , ma duc sa le spun sa te externeze si mergem direct acolo , e bine ?! Spun iar ea da din cap afirmativ .

Ma duc la o asistenta vorbesc cu ea si nu a vrut sa ma lase sa o externeze deoarece trebuie sa semneze un adult dar i-am zis de doctor si pana la urma m-a lăsat sa o iau din spital , acum suntem in mașina cu portbagajul plin si bancheta din spate e plină de chesti deoarece am fost la cumpăraturi fiindcă din câte stiu acolo nu e decât mobilier .

Ajungem in fata casei iar ea se da jos bucuroasa , scot cutiile si pungile din portbagaj cu mâncare si haine si car câteva pana in fata casei , dar ma opesc când o vad ca vrea si ea sa le ia .

Las pungile jos si alerg spre ea , o opresc din a incrca sa ridice niste cutii grele , ea se întoarce si se uita nedumerita la mine .

-Le fac eu pe toate , te rog nu fa nimic !! Sti ca pentru mine tu esti bebele meu mic !! Spun in Tim ce o sărut scurt pe buze si ridic cutiile si le duc la ușa , am văzut-o cum Zâmbește in urma mea , are nu zâmbet adorabil si are gropițe .

Abby povestește .

Am hotărât nu o sa mai plec de lângă el , lângă el ma simt protejata , ma simt iubita , ma simt bine , si daca ar fi sa murim as fi bucuroasa ca mor lângă el , nimic nu o sa ma mai despartă de el acum .

Gandurile mele sunt întrerupte de Tim care a scăpat niste cutii in fata usii , ma uit la el zâmbind fiindcă e așa adorabil când face fata de nu am vrut .

Aici o sa putem locuii decât 4 persoane , as vrea sa ii i-au pe toți dar nu pot , cred ca o sa il iau pe Black si Sorina , de ce Black pentru ca el e orfan, si imi pare rău de el , mai ales ca datorită lui trăim acum ,si pe Sorina deoarece o cunosc de o viața ea e prietena mea buna si a fost lângă mine mai mult decât toți ceilalți .

Il vad pe Tim cum vine in fata mea si se opreste .

-Ce este ? Întreb eu deoarece se uita cu o fata ciudata la mine si cu un zâmbet pana pana la urechi .

-Mai am un singur lucru de luat !! Spune si ma ia in stil mireasa si ma duce in casa apoi ma pune ușor pe canapeaua din sufragerie .

-Mi-e fomica !! Spun eu ca un copil mic facandu-l sa zâmbească .

-Ma duc sa pregătesc ceva bun !! Si tu stai aici si te relaxezi !! Spune vorbind ca un copil mic .

-Dar vreau sa te ajut !!! Spun si ma bosumflez .

-Bine bine , atâta timp cat nu cari ceva greu sau Muti ceva e totul bine !! Spune iar eu sar in sus de bucurie si il trag de mana pana in bucatarie .

-Ce vrei sa mănânci ?! Il întreb eu in timp ce el pune lucrurile in frigider .

-As vrea niste clătite !! Spune el in timp ce scoate din punga tot ce trebuie .

-Zis si făcut !!! Spun dupa câte iau un castron si încep sa pun lapte si sare sa nu se lipsească .

Dau sa i-au făina dar Tim o trage si vine lângă mine .

-Vreau si eu sa pun !! Spune cu făcând o fata de cățeluș plouat .

-Faina o pun eu !! Spun in timp de trag ușor de punga cu făina .

-Ba eu !! Spune Tim si trage făina spre el .

-Vrei făina ? ! Ia făina !! Spun si ii arunc făina in fata .

-A da , așa vrei sa joci ?'! Spune si imi arunca si el mie făina in fata .

Eu i-au un ou si il sparg in cap ,si el ia trei oua si mi el sparge si tot așa pana când nu mai puteam sa ne oprim din ras .

Bucătăria era făcută praf , numai mâncare aruncata peste tot .

-Si acum ce mâncăm ?! Întreb eu inca râzând .

-Ce zici de niste căpșuni cu frișcă !! Spune in timp ce se ridica si ma ajuta si pe mine sa ma ridic .

-Bine !! Spun eu in timp ce iau fisca si el i-a capsunele .

Pune bolul pe masa si eu pun frișcă peste ele , apoi bag degetul in frișcă si ii dau pe buze , si când vrea sa o linga il opresc si ma ridic pe vârfuri pentru al curată eu de frișcă .

-Esti dulce !! Spun eu dupa ce ma asigur ca nu mai are pic de frișcă pe buze .

-Tu esti dulceața mea ! D-aia sunt așa dulce!! Spune el dupa care ma saruta apăsat in timp ce ma ridica in sus facandu-ma sa imi incolacesc picioarele in jurul lui .

Hei am tot stat sa ma gandesc daca sa vi-l arat pe Tim , Sorina Abby si Black , așa ca va întreb vreți sa ii vedeți ?

Imi cer scuze pentru greșeli si sper ca va plăcut nu uitati sa îmi Spune-ți daca vreți sa ii vedeți , va iubesc si va pup :* .

dragoste intamplatoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum