Capitolul 23

10.8K 279 18
                                    

Un sunet ma trezește brusc , si ma face sa ma uit la ceas , este ora 00:00 , intr-o ora trebuie sa ma vad cu Denis .

-Treziți-vă , acum !!!! Urla Joanna la noi , si Ieșim toți pe ușa ,

-Ce ai ma ? Ai inebunit ? E ora 12 !! urla Sorina la ea .

-Bai copii , am o idee !! Spune ea entuziasmata

-Te ascultam !! Spune Tim in timp ce se freacă la ochii .

-Hai sa dam un mic party !! Nu de alta dar am o cămară plină cu băutura si nu am cu cine s-o împart !! Cum spune asta , băieților le apare un zâmbet pe fata si o sclipire in ochii .

-Eu ma bag !!! spune Marius râzând ,

-Si eu !! spune Tim ,cu Sorin , si Rares in același timp .

-Ok deci fetele nu au nimic de obiectat , hai sa petrecem !!! Urla soramea dupa care Apasă pe un buton al unei telecomenzi si muzica începe sa răsune .

Toți băieți fug jos si scot băuturile din cămară , apoi le așeaza pe masa din sufragerie , iar noi fetele coboram domol scările .

Cum ajungem ii vad deja pe băieți cu desfac sticlele si le pun la gura .

-Stati ma bag si eu !! Spune Bia dupa care alerga si ia o sticla de J&B in mana si o pune la gura .

-Ce avem de pierdut ?!spune Sorina dupa care se îndreaptă si ea la masa cu alcool urmată de Bibi si Joanna .

Eu nu o sa beau in seara asta , dar nu o sa mai plec nicăieri , am hotărât ca nu are rost sa ma întorc in trecut , adică trecutul fiind Denis , viitorul e mai bun , mult mai bun .

-Whooooo !! Urla Sorin care se misca pe ritmul muzici cu o sticla in mana .

Hotărăsc sa ma bag si eu sa dansez , dar nu sa beau .

Începem cu toți sa dansam , restul fiind toți beti , dar numai Ely nu dansează , el sta jos si vorbește cu o sticla .

Ma uit in jur , si nu dau de Tim s-au Joanna , unde naibi or fii ?

Dupa vrei jumătate de ora hotărăsc sa ma duc in dormitorul meu , deoarece Bia se tara întinsă pe jos , nici pe picioare nu se mai putea tine ,Ely se sărută cu sticla de 15 minute , Sorin avea treaba cu Rares , adică se lingeau , Sorina sarea si striga ca e o Căprioara , iar Cimentel rade ca prostul .

Urc scările , si deschid ușa dormitorului , ramân blocată pentru câteva clipe apoi o închid si fug jos de unde i-au o sticla de alcool si ma duc in baie , incuinduma acolo , si încep sa plâng , desfac sticla si o dau pe gât , fără sa iau nici pic de aer , lacrimile curgandu-mi încontinuu pe fata , si parca alcoolul nu ma ajuta cu nimic .

Cum a putut sa îmi facă asta ? Cum sa se culce cu sora mea ? Si de ce a acceptat ? Știa foarte bine ca eu țin la el , chiar daca nu o recunosc prea des ,

Dintr-o data se aud niște bătăi in ușa .

-Abby , deschide !! Pot sa iti explic !! Spune cineva de pe partea cealaltă , dar nu pot sa îmi dau seama cine fiindca efectul alcoolului isi face apariția .

-Aici nu e nicio Abby !!!! Caut-o in alta parte !! Urlu eu la cel de la ușa .

-Abby stiu ca esti acolo iti recunosc vocea !! Spune persoana anonima si chiar ma enervează , adică nu e nicio Abby aici , cine naiba e Abby e o Înghețata ceva .

-Ce e aia o Abby. ? Intreb eu râzând in continuu .

-O persoana care se afla dupa ușa asta !! Spune nenea anonim .

dragoste intamplatoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum