-Denis , eu cred ca ar trebuii sa pleci , fiindca abea pot sa o mai țin , si presupun ca ți la viața ta !! Spun eu straduinduma sa o țin in loc pe Joanna.
M-a surprins faptul ca dupa ce am zis asta , s-a ridicat ne-a zâmbit scurt si a ieșit pe ușa .
Dupa ce a închis ura i-am dar drumul joannei si aceasta nu a făcut decât sa se arunce in pat oftand .
-Trebuia sa ma lași sa il bat !! Spune ea apoi Zâmbește scurt
-Nu , nu trebuia ! daca te lăsam sa il bati acum era mort si nu vreau sa ajungi la închisoare !! Spun eu in timp ce ma pun pe pat langa sa .
-Sti , ma cam plictisesc !! Spune ea întorcând capul spre mine .
-Si ce vrei sa facem ? O intreb eu fixand-o cu privirea .
-Pai ce zici sa Ieșim diseară toți in pădure , sa facem un foc spunem povesti de groaza , toate cele !!spune ea apoi se ridica in picioare trăgând usor de tricou in jos .
-Suna grozav !! Hai sa mergem sa le spunem si celorlalti !! Spun eu ridicându-ma de pe pat .
Cum am zis asta , ea ma tras de mana pana jos in living .
-Joanna , cum a fost ?! Întreaba Sorina si toți se uitau la Joanna atent .
Sa înțeleg ca stiu toți , ce a făcut ea cu Denis , si ce ma surprinde e ca toți sunt aici , da noi mereu am fost uniti , cand a fost de plecat sau de stat am stat toți .
-Oooo!! Nu începeți va rog !! spune Joanna si lăsa capul in jos .
-Da , in fine ! uitati la ce ne-am gândit , in seara asta sa Ieșim afara in pădure , stam la un foc de tabăra , spunem povesti de groaza , dormim sub cerul liber !! Spun eu făcând câțiva pași in fata .
-Suna grozav !! Spune Marius apoi bate palma cu Ely .
-Da , dar fetele o sa se sperie fiindca , o sa spunem povesti de groaza si poate o sa se întoarcă acasa !! Spune Raresi uitându-se la Andreea .
-Ce vrei sa spui cu asta ?! Întreaba Sorina punându-și mana in șold
-Ca sunteți fricoase !! Spune Tim uitându-se la mine .
-Mai vedem noi cine e fricos , si cine se duce acasa , acum hai duceți-vă si pregătiți totul pentru diseară !! bate Joanna din palme si toți băieți se ridica si încep sa caute chesti si sa le pună in pungi.
-Va vine sa credeți ca ne-au făcut fricoase !! Spune Andreea revoltata .
-O sa le arătăm noi cat de fricoase suntem !! Spune Joanna uitându-se in gol.
-Dar cum? întreaba Bia .
-Pai ..........ne spune Joanna planul si noi zambim satisfăcute .
-Abea astept !! Spune Bibi cu un zâmbet malefic pe buze .
-O sa vadă ei !! Spun eu uitanduma la tim care se afla in bucătărie si caută ceva .
******
Suntem toți afara sub cerul instalat , si stam la focul de tabăra .
-Asa deci cine mai zice vreo poveste de groaza ?!! Întreaba Joanna plictisita , fiinda nicio poveste nu ne-a speriat
-Eu!! Spune Rares , domeniul lui sunt chestiile de groaza deci s-ar putea sa ne speriem aici .
-Dai drumul !! Spune Sorina calma
-A fost odată , o femeie care urma sa se căsătorească chiar pe insula asta !! Ea si soțul ei au venit aici cu o zi înaintea nuntii !!Au inspectat zona si s-au plimbat pana la miezul nopți împreuna !! Aceasta s-a deplasat la câțiva metri de soțul ei. Pentru a-si face nevoile !! Cand s-a întors viitorul ei Soț stătea intr-un lac de sânge !! Cand a văzut asta a început sa plângă incontrolabil si sa blesteme sfinți !! Cerul a început sa fulgere si sa tune !! La un moment dat a ieșit un demon de undeva din pătura si a tras-o intr-o groapa , ultimele cuvinte ale ei au fost ca nu o sa lase niciun cuplu de pe insula asta sa fie fericit , si o sa-i urmărească si o sa le faca lucrării rele pana cand vor murii in chinuri groaznice !!! Spune el si in timp ce noi suntem lipite una de alta , ținândune de mana , știți chiar ne-a speriat puțin si si băieți parca sunt Speriați .Ok ,deci nu merge singura sa te ușurezi in pădure !!spune Cimentel speriat.
-Ok , deci , cine vine cu mine la "baie "!? întreaba Bibi
-Vin eu !!! Spune Joanna dupa care se ridica si pleacă .
Dupa ce pleacă toți stam si ne uitam unii la alții , ca prosti , si nimeni nu spune nimic .
Timp de 10 minute e liniște totala apoi se aude untipat asurzitor si toți ne ridicam îngrijorați , apoi o vedem pe Bibi alergând nebunește spre noi.
-Ce , ce s-a întâmplat ?!o întreaba Ely speriat in timp ce ea ii sare in brate plângând .
-Unde e Joanna ? Intreb eu in timp ce ma apropii de ea .
-Nu stiu!! Era cu mine apoi m-am departat putin am auzit-o tipand si am vazut ceva miscanduse apoi am fugit !!!spune ea dintr-o suflare plangnd in continuare .
Se lasa o liniste asura noastrsa pana cand vedem un tufisi miscanduse si incepem toti sa urlam si sa alergam catre casa .
Partea buna e ca nu eram departe de casa .
Cand ajungem , ne ingramadim cate 5 pe usa dar reusim sa intram toti repede si sa inchidem usa . Baieti au incuiat toate ferestrele si usile , in asa fel incat nimeni sa nu poate sa intre dar nici sa iasa .
-Aaaa....hai sa dormim toți intr-o camera in seara asta !! spune Bia vizibil speriata .
-E o idee buna !! Spun eu in timp ce il strâng in brate pe Tim .
-Da , hai in camera noastră ! spune Tim in timp ce ma trage pe mine dupa el , spre camera , toți urmandune , fiind o liniște totala pentru a auzi orice suntet anormal .
Intram toți in camera si ne așezămintele ba in pat ba pe jos , dar nimeni nu spune nimic , de spaima .
Tim incuie camera apoi se întoarce cu fata la noi si deschide gura pentru a spune ceva dar o Inchide si se așeaza pe pat .
-Eu cred ca ma culc !!! Spune Tim mai tare in timp ce stinge lumina .
-Si eu !! Spune Sorina si se ghemuieste in bratele lui Marius .
-Cred ca toți o sa dormim ! spune Rares încet .
Apoi toți ne așezăm sa dormim , in pat stau eu cu Tim Raresi si Andreea , si jos stau restul .
Ma scol brusc deoarece se aude un sunet ciudat de jos , ma uit la ceasul care indica ora 03:35 apoi ma întorc cu fata la Tim care dormea bustean.
Il misc puțin , pentru a se scula dar nimic .
-Tim scoalate , s-a auzit ceva de jos !! Spun eu încet , cum spun asta Se ridica brusc din pat si se uita la mine .
-Treziți-vă !! S-a auzit ceva de jos !!spune Tim , in timp ce il misca pe Sorin .
Toți se trezesc si se ridica in picioare , iar Tim deschide ușa încet .
-Urmatima !!spune Tim făcând câțiva pași , dupa care toți il urmam pana la scări.
Stam pe scări si ne uitam in jur , sa vedem daca este cineva , si cand credeam ca doar ni s-a părut , o umbra trece din sufragerie in bucătărie foarte rapid .
Tim aleargă către intrerupator si aprinde lumina apoi i-a o vaza in mana si merge la bucătărie , urmat de noi .
-Unde e ? Ce era ? Cum a putut sa dispară așa repede ? spune Tim speriat si uimit in același timp deoarece in bucătărie nu era nimic .
-Băieți , eu ma duc pana la baie !! Spune Bia , dupa care noi dam aprobator din cap si ea fuge sus la baie .
Noi stăteam si ne uitam prin jur pana cand o auzim pe Bia țipând , alergam toți pana la baie , dar ușa era încuiată .
Sorin trece de noi si da cu picioarele in ușa pana reuseste sa o spargă , cand ne uitam înăuntru rămânem nemișcati ....
Îmi cer scuze pentru greșeli sper ca v-a plăcut , astept păreri , va iubesc pe toți si va mulțumea pentru voturi ,si pentru tot
CITEȘTI
dragoste intamplatoare
Romanceeste vorba despre o fata Abby care se indragosteste intamplatoar de un baiat Tim mai mult nu zic va las sa cititi