Chanyeol berjalan sendirian menuju ke Southern Star High School. Jiwanya kosong. Dia tiada semangat ingin ke sekolah. Ada apa di sekolah? Mengapa ibunya seringkali menyuruhnya ke sekolah? Sedang dia asyik mengelamun, dia terlanggar seseorang.
" Auchh." gadis itu mengaduhh.
' Wahhh. Neomu yeppo.' hatinya berbisik.
Tiba - tiba sekumpulan lelaki berkot hitam muncul. Gadis itu terus memeluk chanyeol seolah olah mereka bercinta. Chanyeol terpinga pinga.
"Cari dia sampai dapat! " jerit salah seorang daripada mereka.
Chanyeol hanya memerhati keadaan.
Mengapa gadis ini menjadi buruan? Dia merenung gadis itu. Gadis itu berdiam diri dan terus memeluk Chanyeol.
"Boa ige? " Chanyeol bersuara.
"Shikreoo" Gadis itu membalas.
Chanyeol berasa tidak selesa. Jantungnya berdegup kuat. Gadis itu memeluk Chanyeol lebih erat ketika sekumpulan lelaki itu lalu.
Setelah keadaan selamat, gadis itu melepaskan pelukan.
"Gumapta, chanyeol ya." gadis itu bersuara sambil membersihkan pakaiannya.
' Aihh. Macam mana dia tahu nama aku?' chanyeol terpinga.
" ettokae arasso? Nae ireumen?" chanyeol bertanya sambil menggaru kepala.
"Ige." Gadis itu memuncungkan mulut ke arah name tag nya.
'Aahla. Bodohnya aku.' Chanyeol tersenyum malu.
Kemudian gadis itu berlalu pergi.
"Chakhanman, neo iremen boyeo?" soal Chanyeol sambil menarik tangan gadis itu.
Gadis itu memandangnya dan melepaskan tangannya daripada chanyeol. Kemudian dia melambai lalu meninggalkan Chanyeol.
Chanyeol tersenyum.