matěj
Pravdou bylo, že jsem ani žádnou kurvu domluvenou neměl. Napsal jsem jenom Liborovi, že dneska už něco mám, ať se mnou kluci nepočítaj.
Asi bych jí na plnou hubu nedokázal říct, že jo, teď jdu prcat jinou, měj se pěkně. Když se něco takovýho děje, ani to nikomu neříkám. To co píšu v písničkách nejsem já. To je moje "druhá" osoba. Já se nezměnil. Furt mám svoje zásady, pravidla. A jedno z těch pravidel je to, že nebudu šukat jinou, když se po jedný dívám.
Asi nějaká část mě pořád věří v to, že se Zuzanou budeme jednou svoji. Že se vezmeme. Ten zbytek to tak nechce. Ani nevím proč. S kolikati holkama jsem byl v minulosti ve vztahu podruhé. Jenže to s něma nevyšlo protože chyba byla v nich, ne ve mně.
Teď vím že jsem pochybil já, že já mám teď hlavní slovo v tom, jak to bude dál. A jak bych rozhodně nechtěl, aby to bylo dál, je že se budeme dál ignorovat a mrhat tak naším mládím.
Je normální, že se třeba nestihneme odmilovat, ne? Třeba za deset let, to jo... ale nejsme od sebe tak dlouho. I když mně to připadá jako věčnost. Tolik věcí se za ten rok změnilo. Já se změnil!
Možná jsem byl kokot. A kokot pořád jsem, ale nejsem takovej kolot. A určitě si nebudu zahrávat s nějakýma drogama.
Už ne. To jsem se už dost poučil. A vím že znovu by jsi mi už něco neodpustila. Asi jsem si taky docela uvědomil hodnotu vztahů. Jak kamarádů, tak holek. A už vím jak s kterýma lidma jednat.Uvařil jsem si kafé a k tomu si zapálil. Tohle mám dneska k večeři. Tady mi nemá kdo vařit a objednávat si nebudu do nekonečna. Tak prostě večeřet nebudu. Zajdu si někdy k Liborovi na řízek, udělám si nějakou polívku, a podobně, nemusím mít teplý jídlo třikrát denně. Jsem vlastně docela nenáročnej.
Koukal jsem se po bytě. Je stejně prázdnej jako před rokem. Jen tady už není ten pocit tepla, jako když tady byla ona. Asi mi nějaká společnost chybí. Ale nejsem si jistej, jestli je to zrovna ona. Nebo vůbec holka.
Bylo mi docela smutno, tady, sám. Žádný holky na byt si nevodím, když se poštěstí na akci, tak něco někde proběhne, ale to neznám ani jejich jména.
Dopil jsem kafé a šel si sednout k televizi. Nejradši bych si otevřel pivo. Na hezčí spaní. Ale šetřím si teď peníze, nejsou moc velký výdělky z toho co dělám, neprodal jsem nějakej merch, nikdo by stejně zájem neměl.
Pivo co si dám dneska, nebudu mít na zítra. Tak to přenechám zítřku, dnešek byl hezkej dost. Popovídali jsme si... po dlouhý době jsem měl nějakou plnohodnotnou konverzaci, co se netýkala hudby.
Dnešek bych přirovnal k tomu dni, co jsem ji poznal poprvé. To jsme si taky povídali, sice opilí, ale povídali si. A já byl v tý době hrozně hnusnej. A ona strašně mladá. A i tak jsme si nějak sedli.
Všichni mi říkali že jsem blázen, že jsem si začal s mladou. S tak mladou. Hlavně to začalo hrozně rychle. Po třetím srazu to už jelo. Oba jsme bylí ještě mladí, nevyspělí. A když jsme spolu dospívali, cesty se rozdělily. Ale strašně mě to teď sere. Že jsem nevyspěl ještě předtím.-
Zavolal jsem tátovi. Absolutně jsem nevěděl co budu dneska dělat. Jsem zase sám na bytě. Na Libora nemám náladu, vyslechl bych si jakej jsem debil, že jsem se s ní viděl.
,,Ahoj tati," usmál jsem se a pozval ho dál. Bylo dost brzo na to, abych šel s ním do hospody. Ve čtyři se normálně nechodí opíjet.
,,Čau, co se děje že se chceš hned vidět? Normálně na mě sereš i měsíc," zasmál se.
,,Ne tak, chtěl jsem si popovídat," vytáhl jsem z ledničky dva lahváče a jeden mu podal. Ani jsem nevěděl že tam fakt ještě dva jsou. Tady se to pije po litrech.
,,A o čem? Máš zas nějakej problém se kterým ti musí pomoct táta?"
,,Není to problém," otevřel jsem nám pivo a sedl si k němu. Jako za starejch časů.
,,Ale asi je to stejně tak důležitý, když sis mě k sobě jen tak zavolal."
,,Jsem se včera viděl s jednou holkou."
,,A co? Neměls kondom nebo čeho se bojíš?" zasmál se a já protočil očima. Jasně... ve pětadvaceti bych si nedal na tohle pozor.
,,Přestaň, tyvole, kondom jsem fakt nepotřeboval."
,,Brala prášky?"
,,Michale přestaň," zasmál jsem se a zavrtěl hlavou, ,,nic mezi náma nebylo. Jen že jsem se s ní viděl a jsem z toho jakoby nesvůj."
,,Z čeho nesvůj? Řekla ti něco hnusnýho?"
,,Ani to."
,,Tak o co jde? Se mi nechceš nějak vymáčknout."
,,Pamatuješ na Zuzanu?" zašeptal jsem a díval se do stolu. Po tom, co jsem ti dva měsíce v kuse říkal jaká je to špína a že ji nesnáším, to bude pro tebe asi šok.
,,Matěji, neříkej mi..."
,,No, co, no. Tak jsme se viděli," vydechl jsem a napil se. Vy všichni ze mě teď budete mít debila.
,,A proč? Je to kurva jsi říkal, tak proč tě teď otravuje?"
,,Nebyl to její nápad, oukej? Prostě mě zajímalo jak si žije a tak."
,,Ty ses do ní zase zamiloval?" zeptal se po chvilce. No tímhle mi vyrazil dech.
,,Ne, to fakt ne. Není v tom nic vážnýho, chtěl jsem ji jenom vidět. Ty bys taky rád někdy hodil řeč s mámou."
Bylo ticho. Cejtil jsem se trapně, jako chudák co lozí za svou ex. Ale já jen chtěl vědět jaká je. Jestli je stejná, nebo se změnila. A ani nevím jaká možnost se mi líbí víc.
,,No a co jsi teda zjistil?" vydechl a koukal se do stolu. Z hlasu mu šlo poznat zklamání.
,,Tati a neměl bys bejt spíš ten co mě podporuje?"
,,Ale tys chvilku říkal, že ji miluješ, pak že ne, pak jo, pak je to svině, pak je ticho a teď zas přijdeš s tím. No kdybys ji miloval tak bys mezitím nevystřídal další."
Někdy si říkám, jestli není chyba ti všechno říkat.
,,Ale já ji teď fakt nemiluju, přísahám."
Po tomhle jsem teď ztratil i chuť ti říct, jak mi včera s ní bylo a že jsem si všiml, že používá novej parfém.
—-
Chtěla jsem jen říct, abyste se nedivili, kdyby informace ve fanfikci nesouhlasily s těma reálnýma. Je to jen fikce.
ČTEŠ
jsme jenom fakani / Ca$hanova Bulhar
Fanfiction"Do stejný řeky dvakrát nevstoupíš" Motto, kterým se u dlouhodobých vztahů neřídí snadno. Protože ne všichni chtějí zahodit vzpomínky s člověkem, kterého milovali. Nebo stále milují. / Cashanova Bulhar