Seděla jsem ve svý kanceláři. Rozhodla jsem se, že se práci budu věnovat naplno. Byla jsem povýšena, mám odteď jenom ranní směny a na studium na vysoké jsem se docela vysrala.
Už mi to tolik podstatný nepřišlo. Chtěla jsem začít nanovo. A Matěje jsem od sebe odhánět přestala. Stejně se naše cesty vždycky nějak spletou.
Ať se snažím jak se snažím ho od sebe odhánět, zůstává. A to je něco, co jsem u něj dřív neviděla.
Dostala jsem telefonát na firemní telefon. Měla jsem dole návštěvu. Trochu jsem nechápala. Žádné objednávky na firmu jsem nečekala.
Odložila jsem všechno, co jsem dělala, na stůl a sešla po schodech dolů.
Mates. Proč tady otravuje Mates. S úsměvem jsem vyšla před budovu.
,,Ahoj, víš že pracuju?" usmála jsem se. Podal mi starbucks, na energii a obálku.
,,Tady pro tebe něco mám. Otevři si to kdyžtak až nahoře u sebe, pak se mi jenom ozvi," dal mi pusu na čelo.
Pořád mi přijde, jako bychom byli jenom štěnata. Jsme oba dost mladí a asi si k sobě stále hledáme cestu. A tohleto je jedno krásný gesto, které bych od něj dřív nečekala.
Asi to všechno dělá čas. A peníze.
,,Tak mazej klidně už pracovat, potom se stav ke mně," pohladil mě po vlasech.
,,Jo, tak jo, dobře," trochu jsem se zasmála.
Bylo mi po dlouhý době tak hezky.Otočila jsem se a šla zpátky do svojí kanceláře. Kafe mi taky docela náladu zlepšovalo.
Sedla jsem si ke stolu a obálku nahoře opatrně nařízla.
Byla to smlouva o koupi bytu.
A k ní byl malý vzkaz."Náš byt"
Byla jsem bezeslov. Vždycky mi sliboval, že se spolu sestěhujem. Že budeme mít vlastní byt.
A vždycky když se to k tomu už blížilo, tak to profetoval nebo se na to prostě vysral.
A teď dostanu tohle. Začal jsi konečně plnit sliby.
Sice po několika letech, ale přeci.
Prvně jsem tě poznala jako malýho nezletilýho kluka. Potom jako feťáka. Pak jako opilce v baru, kde jsem předvedla scénu.
A teď nám plánuješ společnej život.
Ve společným bytu.
———
Omlouvám se, ale tohle bude konec. Snad vás knížka bavila, kdyžtak si přečtete další díla. Všechno co jsem knihou chtěla říct, jsem řekla, proto to takto ukončím. Mějte se hezky.
ČTEŠ
jsme jenom fakani / Ca$hanova Bulhar
Fanfiction"Do stejný řeky dvakrát nevstoupíš" Motto, kterým se u dlouhodobých vztahů neřídí snadno. Protože ne všichni chtějí zahodit vzpomínky s člověkem, kterého milovali. Nebo stále milují. / Cashanova Bulhar