Csűrhe banda /kiegészítő rész/

164 13 0
                                    


Miután otthagytam Aizawát és lejárt a munka időm, egy kis nyugalomra volt szükségem, nem értem miért húztam fel magam rajta ennyire..
A város egyik kihaltabb kerületéhez értem és bekopogtam az egyik nagy romos épületbe.

-Én vagyok.. -szólaltam meg mikor egy kis rés elhúzódott az ajtón. Beléptem  és végigsétáltam  egy sötét hosszú folyosón majd be nyitottam egy ajtón.

A szobába érve egy régies bárban találtam magam.
-Nocsak ki keveredett idee. - hallottam egy halk nevetést az ajtó mellől.
-Nem számítottunk a mai nap egy hős jelenlétére.

-Sziasztok. -ültem le vigyorogva a bárpult elé.
-fogadjunk hogy a ti művetek az az új drog. -Néztem végig a csűrhe bandán, most nincs itt mindegyik, csak a szőke lány, a maszkos, és Az égett.

-Nati mi ilyenekkel nem foglalkozunk tudod jól. -szólalt meg Dabi.

-Ne hívj ezen a néven. -említettem már igaz? Törekvővel kapcsolatban, A kicsi fia azóta felnőtt és még mindig tartjuk a kapcsolatot, mondhatni elég jó barátok vagyunk. Össze köt minket tudjátok, egy olyan láthatatlan kötelék, mint például hogy én nem köpöm őt, És kölcsönösen ő sem köp. Ezt nevezhetjük barátságnak is.

Miután belépett egy fiatal srác "Bandájába" én is elkezdtem össze barátkozni azokkal a gonosztevőkkel, akik tagjai ennek a szövetségnek. Nagyon sok információt elmondanak és bíznak bennem, a bizalom az én oldalamról is megvan és sokat segítek nekik. Az egyik kedvencem a góré, tiszta pszichopata viszont el lehet vele beszélgetni Shigaraki Tomurának hívják, van egy náluk sokkal fiatalabb diák lány is Toga, elmebetegnek tartják pedig szerintem nagyon aranyos kis csaj, imádni való a maga módján. De persze nem lehet mindenkit szeretni.. vannak olyanok is akiket kifejezetten utálok. Van valami Gyík ember, Atya ég bármikor letudnám ütni, a jelenlétével is feltud húzni.. a hátam közepére sem kívánom.
Aztán ennyi megvagyunk mi négyen, Én, Dabi, Shiggy, és Toga.

-Nati-chan! -ült le mellém a kis szőke vigyorogva. -régen voltál már itt! És a fiúk egy nagyon csúnya, nem divatos felszerelést akarnak rám aggatni!!

-megnézheteem?~ -mosolyodtam el mire fel is pattan mellőlem a làny, és előhozta.
-ez egy maszk nem Toga? -vettem át tőle óvatosan. -biztos nagyon sok előnnyel szolgál, és azért ez nem is olyan vészes. Nekem tetszik! -mosolyogva vissza is adtam neki.

-nocsak nocsak. -hallottam meg magam mögött egy rekedt hangot. -csak nem a harmadik tisztel meg minket jelenlétével?

-Ah, már hiányoltam a jelenlétedet Tomura. -fordultam felé. -Nem tudsz valamit az új drogról? -kérdeztem.

-Nem, viszont engem is nagyon érdekelne hogy hol tudnék szerezni.. -kezdte vakargatni a nyakát.
-Tomura ha vakarod rosszabb lesz ezt már szerintem sokszor elmondtam. -Néztem könyökölve a szemébe.

-Megint úgy viselkedsz mint egykor az anyám, márcsak krémekkel kellene letámadnod. -foglalt helyet mellettem.

-Hát legyen. Ha ennyire szeretnéd, majd legközelebb. -vigyorogva körülnéztem közben öntött nekem egy italt Kurogiri.

-Ma úgy felidegesítettek.. -húztam le az italt.

-Na mesélj. -dőlt hátra a székén Dabi.

-Nemrég fejeztem be a járőrözést, és Pár napja ugye részt veszek ebben a drog ügyben, amin Eraserheaddel dolgozom együtt. És ma kiszúrtam őt az egyik utcában munka közben, majd megmentettem mert nem bírt el egyedül a gonosztevővel. És még neki ált feljebb! Még elkezdett kóstolgatni! Hát én azt hittem leütöm.. -kitört belőlük a nevetés.
-Most mi olyan vicces ezen?!

-Két opció lehetséges -nevetett Dabi. -Az első hogy tényleg utál téged, és szíve szerint elásna.

-A második! -vágott a szavába Twice, bevallom kicsit a frászt hozta rám mikor meghallottam a hangját mert szegényt nem nagyon vettem eddig észre. -Szerelmes beléd!..Nem,utál téged...És direkt zaklat téged emiatt! Lehet azt hiszi bevágódik nálad ezzel!..meg kellene ölni!..

-Na ne idegesítsetek jobban! -túrtam hátra a hajamat és kértem még egy kört Kurogiritől.
-A rendőr előtt fogom meg folytatni este csak várjátok ki a végét.. -húztam le azt is.

Eléggé elbeszélgettünk az időt, majdnem sikerült csatag részegre leitatniuk is.. Hülye barmok.
Elköszöntem tőlük és elindultam a megbeszélt helyszínre, viszont érzem hogy ez így nem olyan jó.. Azért érzem az alkohol hatását, és mintha még émelyegnék is..

Kényszer munka(BNHA ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora