Vendéglátás

151 16 1
                                    


Még a végén tele beszéli a fejemet a hülyeségeivel.. Az kellene még nekem. A sok hülyesége.. Kayama elment, én pedig bezártam a bejárati ajtóm.
Elmentem zuhanyozni majd felvettem a köntösömet, hisz minden ruhám a szobában van ahová eddig nem nagyon akartam bemenni viszont most muszály lesz.

Óvatosan benyitottam és próbáltam halkan elő keresni a cuccaim, majd felöltöztem. Becsuktam a szekrényem ajtaját és az ágyamban alvó nőre pillantottam. Olyan békésen néz ki ilyenkor, talán mèg aranyos is..
Fehér hajtincsei az arcába lógtak és ölelte a takarómat. A ruháit Midnight lerakta az ágy mellé a földre aranyosan összehajtva.

Kimentem és behúztam magam mögött az ajtót, és lefeküdtem a kanapéra.

~másnap~

Mikor felébredtem még nem volt nyoma hogy ébren lenne így felkeltem nagy nehezen és megmosakodtam, próbáltam ezt is halkan csinálni viszont a víz csobogását nem nagyon tudom halkabbra venni, majd elkezdtem keresni a kis szőrös lakótársam viszont ő sehol sem volt. Akkor láttam hogy a szobám ajtaja résnyire nyitva van. Közelebb mentem és benyitottam, majd megláttam az ágyamon a vendégemmel. Az ölében tartotta és simogatta őt. Az egyik fekete pólóm volt rajta, úgy látszik kayama gondoskodott a színekről. Az ajtónak dőltem mire ő is felfigyelt rám.

-Nati szemszögéből-

Felnéztem hirtelen az ajtóban álló férfire és végigmértem őt szemeimmel.

-Látom megismerkedtetek. -vonta halvány vigyorra a száját és beljebb jött.

-Hogy kerültem ide? -néztem őt majd feljebb ültem és elengedtem a macskát, Mire az leugrott az ágyról és elhagyta a szobát. A férfi pedig leült az ágy szélére.

-Semmi emlék? -bámult az arcomba én pedig csak megráztam a fejemet.
-Tegnap eléggé ájulásig ittad magad, aztán fel hoztalak. -mondta teljes nyugodtsággal.

-akkor mi ketten..?-Néztem őt meredten.
-mi ketten?-kérdezett vissza.

-Akkor mi tegnap.. Te és én.. -
-Nem -vágott a szavamba és bevallom nagyon megnyugodtam, nem lett volna szerencsés ha kihasználja a tehetetlenségemet..

-És nem én öltöztettelek át, az agyik nő ismerősöm, szóval nem láttam belőled semmit ha ez megnyugtat.

-köszönöm.. -Fújtam ki a levegőt megkönnyebbülten.

-Kávét főzök, ha gondolod tudok felszolgálni egy bögrével, viszont kenyeren és vajon kívül nagyon nincs semmi a hűtőben, nem szoktam olajjal büdösíteni és semmi más ilyennel, nem szoktam sütkérezni. Viszont ha nagyon éhes vagy re-

-köszönöm elfogadom a kávét. -vágtam most én a szavába, közben szemeim az arcára vándoroltak. Különösen jól áll neki a felkötött haj.. kiemeli az arcát. Felkeltem az ágyból és egy hatalmas sima fekete póló volt rajtam amely leért a combom közepéig. Ő felkelt és elindult ki.

-Öltözz át ha nem akarsz így mutatkozni szalamandra.

-Hívj csak Natinak, és jó lesz így. -Be előztem őt és kimentem szobájából és körbe pillantottam.

-Aizawa Shouta. -a konyhába ment és elkezdte lefőzni a kávét.

-örülök Shouta. -emeltem fel a macskáját és kuporodtam le a kanapéra.

-Szintúgy, hogyan iszod a kávét? -fordult felém.

-Hàrom cukor, sok tej. -Elkészítette és odahozta nekem.

-ha lehet ne öntsd ki mert akkor nem igen fog kijönni a fehér cuccokból.

-Nem terveztem. -kortyoltam bele, majd leült mellém. Néma csendben ittuk meg a kávénkat, majd megtörtem a csendet.
-Köszönöm. -keltem fel és letettem a poharam.
-Akkor én vissza öltözöm és megyek. -fordultam Aizawa felé. Aki csak némán bólintott. Bementem és vissza öltöztem a pólóját pedig elraktam a táskámba, majd Kiléptem szobájából.

-Köszönöm hogy nem hagytál akkor ott. -hajoltam meg előtte.

-Ezért még jössz egyel. -mondta amin szinte meg sem lepődtem már. Kiengedett és bezárta előttem az ajtót mikor kicsit hangosabban odaszóltam neki.

-Többször kellene így hordanod a hajadat!

-Az ajtón túl már milyen nagy a szád! -hallottam meg hangját.

-Na persze. -forgattam meg szemeim.

-Azt tudod hogy látlak igaz? - halványan elvörösödve intettem neki.
-Na szevasz! -és elindultam de még Hazafelé vettem magamnak valami reggelit. A maga módján elég jó fej lehet, vagy csak nehezen nyílik meg mások előtt?

Kényszer munka(BNHA ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora