Gelukkig hebben ze niet ontdekt dat ik verliefd op George ben.
Pov George:
Ik zit met Fred in de common room. Hij is me een heel verhaal aan het vertellen, maar ik weet eerlijk gezegd niet waar hij het over heeft. Ik luister niet echt. Eerst wel hoor, maar ik ben gewoon een beetje afgeleid. Afgeleid door Luna. Ze loopt net de common room in. Ze kijkt wat rond en huppelt dan vrolijk naar Harry en Ron toe. Ik zie dat ze wat woorden uitwisselen, maar ik kan ze niet verstaan. Dan rent Luna vrolijk naar de Girlz dorm en roept (voor hoever je het roepen noemen kan) naar Harry en Ron 'BEDANKT JONGENS!' met een grote lach. Haar blonde, losse haren wapperen op en neer. Door de wind die door de ramen naar binnen komt en doordat ze zo vrolijk op en neer stuiterd als een lieve stuiterbal. Als ze voor de deur staat, langs het raam, schijnt de zon op haar ogen waardoor je haar prachtig zilver gekleurde ogen nog duidelijker ziet. Mensen vinden haar vaak maar een rare snuiter, maar ik vind haar fantastisch. 'Hey George, lukt het? Kun je haar zien?' vraagt Fred met een grote grijns op z'n smoel. Maar dan ook een grijns die ik er maar al te graag van af zal halen. 'Shut up' mompel ik en kijk weer terug op mijn boek 'Spreuken en Bezweringen'. Het is een leuk vak hoor, maar de spreuken zijn soms zo lastig. Fred blijft me nog wat irriteren, maar ik negeer hem. *Zoem zoem*. Ron krijgt een bericht binnen. Als hij kijkt wat er is kleurt hij langzaam rood. 'Oeh! Fred, kijk. Ron is verliefdddd.' zeg ik tegen Fred, hopend dat hij dan stopt over mij en Luna. 'Ja, hoor wie het zegt.' zegt Fred dan lachend. Ja, dat hielp dus niet. Ik sla mijn boek met een klap dicht. 'ik ga' zeg ik wanneer ik opsta. Ik loop naar de Boyz dorm en laat Fred verontwaardigd achter.
JE LEEST
I fell in love with his eyes (DUTCH)
FanfictionFirst book. Tips zijn dus welkom. Luna is al sinds haar eerste jaar hopeloos verliefd op George Weasley. Ze durft het alleen tegen niemand te zeggen. Maar wat moet ze doen als George haar mee uit vraagt? En wat heeft de tovenaarsoorlog voor een gev...