16. De brief

9 2 4
                                    

'Ik wordt vader.'

Pov George

Ik en Fred praten nog lang. Over de kleine, maar vooral ook over de rest. Ik heb Fred uitgelegd dat ik in het geheim een relatie had met Luna en dat zij de moeder van mijn kind is. Dat we stiekem afspraken in de keuken. En dat Ginny de enige was die dit wist.

Fred voelde zich wel een beetje bedrogen, maar hij heeft me verzekerd dat hij altijd achter mij en Luna zal staan en zijn best zal doen een goede oom te zijn. Dat was alles dat ik nodig had. Ik begrijp wel dat Fred zich bedrogen voelde, we vertelden altijd alles aan elkaar. Ik weet ook niet wat me bezielde dat ik hem niks had verteld.

Om 22.30 slopen we de common room weer in. Het was iets te gezellig...

Ik zie een brief op mijn bed liggen met mijn naam erop... hij is van mam...

Ik zeg tegen Fred dat ik nog even beneden ga zitten terwijl hij zich klaar maakt om te gaan slapen en loop naar beneden. Het enige lichtpuntje in de donkere commen room is het knapperende haardvuur waar ik bij ga zitten om me op te warmen.

Ik open de envelop en vouw de brief open.

Hi George,

Pap, Bill en Charlie hier.

Huh waarom hun 3 en mam niet?

Wat fantastisch nieuws! We moesten van Mam zeggen dat je nu geen andere keus meer hebt en echt naar huis moest komen met kerst, haha.

Komt Luna ook?

Tot snel!

Ons

Ik besluit het morgen aan Luna te vragen en dan een reactie terug te sturen. Ik loop naar boven en val zonder om te kleden in slaap.

I fell in love with his eyes (DUTCH) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu