Riddle'ın amacı

457 19 34
                                    

Bölüm sonunda giydiği kıyafeti koyacağım. Iyi okumalar💜

Asayı her saniye boynuma daha çok bastırırken dizimi karnına geçirdim.

"Ne halt ettiğini sanıyorsun sen?" Asamı cebimden çıkarıp aynı şekilde ona doğrulttum.

"Sırlar odasını açmaya mı çalışıyorsun?"

"Bana soru sorma hakkını kaybettin, melez"

"KENDINI VARIS MI SANIYORSUN"

Sinirlice bana bakarken alaylı bir kahkaha attım. "Sırlar odasına inanıyorsun yani? Bu kadar aptal olacağını düşünmemiştim Riddle, kim bir melezi varisi yapar ki?"

"Melez olabilirim ama varis benim" derken çatal dili konuşmuştu. Bende çatal dili cevap verdim.

"Kendini varis sanmaya devam et, kazanan ben olacağım"

Asasını indirdi, alaylı alaylı gülüp kütüphaneden çıktı. Bir süre olduğum yerde kalıp asamı cebime geri sıkıştırdım daha sonra odama doğru ilerledim daha sonra Bella'nın yanına çağırması ile Ortak salona geçip Bella'nın yanına oturdum.

"Selam, moralin bozuk gibi"

"İyiyim bells sorun yok, ya sen?"

"Bende iyiyim ama sen yorgun duruyorsun, istersen dinlen"

"Harika bir fikir."

Kalkıp odaya girdim yatağa uzanacakken yatağın üzerindeki küçük kağıdı gördüm. Elime alıp açtım.

Yarın hogsmade gezisinde randevuya çıkar gibi buluşup oda olayını konuşalım, sabah 10'da seni alırım.

Tom Marvolo R.

Notu okuyup göz devirdim, üstüme pjamalarımı geçirip yatağa uzandım, gidecektim ve beni rahat bırakmasını isteyecektim.

***

Gözlerimi aralayıp saate baktım 9.00'ı gösteriyordu. Doğrulup duşa girdim ve beyaz elbisemi üzerime geçirdim, hava sıcak duruyordu bu yüzden üstüme bir şey almayacaktım.

Saçlarımı yukardan at kuyruğu yapıp parfümden biraz sıktım ve ortak salona indim. Birkaç şey yiyip Slytherinlerin oturduğu kısma geçtim ve bir grubun yanına oturdum.

"Günaydın"

"Selam yeni kız, ben Nial horen"

"Bende Jhon Smith" dedi diğerine göre daha yakışıklı olan. Elini sıkıp gülümsedim. "Regina Black"

"Elbisen güzelmiş ama hava soğuk, üşürsün"

"Üşümem ben, merak etme"

Onlar quiddich konuşmasına devam ederken etrafa göz atıp bir süre sonra kalktım. Tom'un yanına oturup elindeki kitaba baktım.

"Günaydın" dedi

"Sana da, ne konuşacağız"

Kalktı, gözleri elbisemde gezindi ve memnuniyetsizce konuştu "Yakışmamış"

"Sormadım"

"Neyse ne, hogsmade'de buluşuruz bazı işlerim var"

Dark queen and dark lord//Tom RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin