Regina'nın ağzından
Gözlerimi ikinci kez açtığımda Tom başımdaki sandalyede uyuyordu. Göz devirip yavaşça doğruldum ve büyük ihtimalle madam pomfrey'in köşeye bıraktığı kıyafetleri aldım. Hastane kanadının tuvaletine giyip kıyafete göz gezdirdim, rahat duruyordu.
Üstümdekilerden hızlıca kurtulup kan olmuş elbiseye üzgünce baktım. Büyüyle geçecek gibi durmuyordu. Üstüme kıyafetleri geçirip elbiseyi katladım. Yatağa geri dönüp oturdum ve elbiseyi kenara bırakırken Nial'ın ceketini bacaklarıma örttüm, hava oldukça soğuktu ve titrememe engel olamıyordum. Gözlerimi yavaşça kapattım.
Kollarımı birbirine dolayıp üşümeme engel olmaya çalıştım fakat işe yaramıyordu. Tüm camlar kapalı olmasına rağmen aşırı fazla bir soğuk vardı. Gözlerimi geri açtığımda önümde annem ve babam vardı ufak bir çığlık atarken annem asasını bana doğrulttu.
"Obliviate"
Nefes nefese gözlerimi açtım, sadece bir kabustu korkuyla Tom'a baktığımda uyuyor olduğunu gördüm. Üstümdeki yapış yapış elbiseye bakıp kalktım yandaki rahat kıyafetleri alıp perdenin arkasında değiştirdim. Geri yatağa yattığımda Tom uyanmıştı.
"Üzgünüm, uyandırmak istememiştim"
"Sorun değil, üstündekiler nerden çıktı"
"Uyandığımda buradaydı"
"Nefes nefesesin bir sorun mu var?"
"Kabus sadece, önemli bir şey değil"
Tom kollarını bana sarınca şaşırıp sarılmasına karşılık verdim. "Ne gördün"
Kafamı omzuna yasladım, elleri yavaşça saçlarımı okşuyordu. "Annem ve babam benim hafızamı siliyordu"Bir şey demeyip sadece bir süre saçlarımı okşamaya devam etti. "Çocukluğuna dair ne hatırlatıyorsun"
"Ben biraz unutkan biriyim 10 yaşından öncesini hatırlamıyorum"
Geri çekilip kafasıyla onayladı.
"Sana bir teklifim var"
"Nedir?"
"Sırlar odasını birlikte yönetelim, benim kraliçem ol. Varis olmak istediğini biliyorum"
Aniden dediği şeyle şaşırmıştım. Bir şey demek üzereyken Tom işaret parmağını durağımın üzerine koyup beni susturdu.
"Hemen cevap verme"
Kafamla onaylayıp yavaşça geri yatıp yana kaydım. "Ordayken belin ağrır, yanıma gelebilirsin"
"Emin misin?" Dedi şaşkınca
"Elin kolun rahat dursun yeter Marvolo"
"Peki" derken yanıma uzandı. Gözlerimi kapatıp anında uyukuya dalarken bu sefer kabusa dair bir belirti yoktu, tersine oldukça huzurlu bir uyuku olacak gibiydi.
***
"Kalkın uyukucular ziyaretci var"
Madam pomfrey'in sesiyle gözlerimi açtım.
Tom bana sarılmıştı ve başımızda bir sürü insan vardı. Dirseğimi Tom'un karnına geçirip doğruldum. Tom homurdanarak gözlerini açtı ve ilk bana sonra da etraftakilere şaşkınca baktı."Günaydın" dedi Dumbledore, kızardığımı hissederken Tom yataktan kalkmıştı.
"Günaydın efendim" dedik aynı anda.
Bella kenardan bana imalı bakışlarını atıyordu ona göz devirip Tom'a baktım. Tom ters bir şekilde Nial'a bakıyordu. Bu saçma olaya göz devirirken Dumbledore'a döndüm. Aklımda hâlâ gün geceki olay vardı, Tom'un bir şeyler planladığına emindim. Yoksa asla birden böyle bir şey söylemeyeceğine emindim.
"İyi misiniz bayan Black?"
"Evet efendim gayet iyiyim, teşekkürler"
"Birkaç gün derslerden muafsın, iyice dinlen lütfen"
"Tabii efendim, teşekkür ederim"
Profesör tebessüm ederek yavaşça çıktı, Bella ve nial ise hala bana bakıyorlardı. Tom hâlâ üstümdeki cekete bakıp göz devirdi.
"İğrenç bir aşk kokusu var, gidiyorum ben"
"Dikkat et" derken ne dediğimi daha sonra idrak etmiştim. Dudağımı ısırıp en azından bilinçsiz olarak söylediğimi belli etmemek için önüme döndüm. Tom birkaç saniye daha bana bakıp sırıttı.
"Ederim" diyip odadan çıktı. Tamamen doğrulup Bella'ya baktım.
"İyisin değil mi?" Dedi nial. Odağımı ona çevirip tebessüm ettim.
"İyiyim" üstümdeki ceketi çıkarıp nial'a uzattım.
"Kalabilirdi"
"Üşürsem kendi ceketimi giyebilirim, sağol"
Kafasıyla onaylayıp ceketi aldı. Bir süre konuştuktan sonra ziyaret satti bitmişti. Nial ve Bella gittikten sonra kalkıp yavaş adımlarla Slytherin yatakhanesine ilerlemeye başladım. Etrafta pek kişi yoktu, büyük ihtimalle herkes akşam yemeğindeydi.
Yatakhaneye girip kendi odama girdim ve hızlıca üstüme bol bir sweatshirt giydim ve kitaplardan birini cebime sıkıştırdım. Hastane kanadından erken çıkmam dikkat çekeceği için ordayken çalışmalarıma devam etmem gerekiyordu. Odadan çıkıp saate baktım, hastane kanadına on dakikadan önce yetişmem gerekiyordu.
Adımlarımı hızlandırdım dikkat çekmeyecek yollardan ilerlerken karşı kolidorda Tom'u gördüm. Beni görürse planı hakkımda bir şey düşündüğümü tahmin edebilirdi. Yolumu değiştirip daha uzun olan taraftan ilerlemeye başlarken kolidoru dönünce karşımda gördüğüm kişiyle iç çektim. Tom Riddle kollarını birbirine bağlamış bana bakıyordu.
****
Uzun zaman oldu yarım bırakmıştim bölümü unutmuşum sonra.Öptüm sizi 😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark queen and dark lord//Tom Riddle
Teen FictionRegina sonunda hayal ettiği okula giriş yapabilecekti. Dinleyerek büyüdüğü Salazar Slytherin efsanesinin varisi olduğunu biliyordu ve efsaneyi yerine getirmek için karşısında tek bir engel vardı, o da kendini varis sananan bir melezden öte değildi.