İlk bölüm umarım beğenirsiniz.
Sabah abimlerin bağrışlarıyla uyandım.Neymiş Atsumu Osamu nun suluğunun rengini beğenmiş de onun suluğunu istiyormuş. Anlamıyorum bunları aynı renginden al okuldan sonra. Her neyse hemen üstümü giyindim çantamı hazırladım aşağıya indim. Osamu yemek yiyordu Atsumu ise saçıyla uğraşıyordu. Ben de gıcıklık olsun diye saçını ıslattım ve beni kovaladı. Eğer Osamu araya girmeseydi Atsumu kesin beni öldürecekti. Biz de kahvaaltımızı yaptık ve evden çıktık. Okula giderekken Suna da bize katıldı. Daha sonra okula vardık.Okula girerken bütün kızlar bana tip tip bakıyolardı. Ben de takmadım. Çünkü sebebini biliyordum: Osamu, Atsumu ve Suna ile olmamdı. Ama tek sorun onlar beni bilmiyorlardı. Ben de bundan yararlandım ve Atsumu'nun kolunun altına girdim. Kızları kıskançlıktan çatlatmak hoşuma gidiyordu. Okula girince onlar sınıflarına çıktı. Ben de müdürün odasına gittim ve sınıfımı öğrendim.1-4 bence fena değil. Sınava girdim kendimi tanıttım ve arkada boş bir yer buldum oraya oturdum. Teneffüste iki kız yanıma gelip tanışmak istediler.
-Merhaba ben Raku Minako .
-Ben de Nami Sanyu.
-Ben de Miya Tsukiko. Tanıştığıma memnun oldum.
-Bir dakika Miya bana tanıdık geliyor...(Minako)
-Aaa evet bana da tanıdık geliyor.(Sanyu)
-Kimseye söylemeyin ben Miya Atsumu ve Miya Osamu 'nun kardeşiyim. Diğer kızlar bunu bilmiyor ben de onları gıcık etmeyi çok seviyorum.
Kızlarla kıkırdadık. Ben çok sevdim ya benimle abimler ya da Suna için birlikte değiller ve cana yakınlar.Derste kulüp seçmemizi istediler.Kızlarla voleybola gitmeye karar verdik. Sanyu 1.49 ve liberyoymuş.Minako 160 cm ve pasörmüş. Ben de smaçördüm. Okuldan sonra spor salonuna gidip başvuru yaptık daha sonra kızlara beraber eve yüremeye davet ettim.Onlar da tamam dediler. Beraber abimleri bekledik onlarda 15 dakika sonra gelmişlerdi. Atsumu arkadaşım olduğu için şaşırmıştı, Osamu da ona neden kızın arkadaşı olmasın ki?, demişti. Biz kızlarla önden yürüdük, abimler arkadan yürüdüler. Kızlar farklı bir yöne gidecekleri için yanımızdan ayrıldılar ben de abimlerle yürümeye başladım.
-Ooo,hanımefendi sizin hiç ilk günden arkadaş edineceğinizi düşünmemiştim.(Atsumu)
-Neyim ben hayvan mıyım da arkadaş olmayacakmış, konuşamayacakmışım. Şşştt, Suna!(Tsukiko)
-Nee!(Suna)
-Bugün okula girerken kızların yüzünü gördün mü? kddssksdsdn*gülme efekti*(Tsukiko)
-Aynen sanki uzaylı görmüş gibilerdi.kakdskjkjsk*gülme efekti*(Suna)
Eve varınca ben hemen odama çıkıp üstümü çıkardım.Telefonuma bakarak aşağıya iniyordum ki bir anda telefonum gitti ve tabi benim canım abim Atsumu almıştı.Şaşırdık mı ? Hayırr. Bütün evi turladık hatta bahçeyi bile en sonunda durdu ben de onu havuza attım. Ondan sonra Osamu da beni itti. Atsumu ile beraber Osamu yu da çektik o da düştü beraber biraz havuzda vakit geçirdik ondan sonra yukarı çıkıp üstümüzü değiştirdik ve yemek yedik ailem yine iş gezisindeydiler 1 aylığına.Sonunda telefonuma bakma şansım olmuştu. Bu arada tam abimi suya atarken telefonu elinden almıştım ve yere koyduğum için telefona bir şey olmamıştı.Telefona açtığımda yeni bir gruba eklendiğimi gördüm.
Kız Kıza Gezelim=)
M:Selam kızlar bu grup artık bizim grubumuz=)
S:Keşke okul yerine lunaparkta tanışsaydık o zaman günümüzü şu lanet derslere vermezdikkk.
T:Keşkeee. Neyse yarın voleybol kulübüne girip girmediğimizi öğrenceğiz çok heyecanlıyım.
M:Aa evet umarım gireriz çok istiyorum sizinle oynamıyı...
T:Ben deee
S:Yarına olan kimya ödevini yaptınız mı?
T:Ben daha ödeve oturamadım offff. Salak Atsumu telefonumu alıp kovalmaya başladı ben de onu havuza attım fln çok zaman geçti ve galiba yetişmeyecek.Bir insan okulun ilk gününden geçen senenin özetini isteyebilir Allah ım ya offf.
M:Evet aşırı saçma off.
S:Hadi burada yazıcağınıza oturun ödevinize ve Tsukiko senin hiç mi aklın yok Atsumu yu çağır o da yardım etsin sonunda onun yüzünden yetişmeyecek.
T:Oha çok mantıkllıııııı tamam byess
Telefonu bırakıp koşarak Atsumu'nun odasına girdim o da bana ne var bakışı attı ben de konuşmaya başladım.
-Benim canıım abim abilerimin en iyisi lütfen kimya ödevinde yardım etttt!
-Bi dakika sen beni en zayıf noktamdan mı vurmaya çalıştının? Aferin abini iyi tanıyorsun hadi yürü ne yapılacaksa yapalım.
Koşup yanağını öptüm. Sonra beraber odaya gitti gece 1 e kadar yaptık sonra bitti ve uyuduk. Sabah zar zor Osamu'nun çarışıyla uyandım.
-Offffff şu okul niye var ki kızlar ve voleybol olmasa gitmem falan bu okula..
-Tsukiko yine ters tarafından kalkmış anlaşılan Atsumu bugün hiç uğraşma.
-Tamam ben de fark ettim zaten okuldaki arkadaşlarına yazık onlara üzülüyorum ya.
Beraber yola koyulduk sonra Suna geldi beraber dün Atsumuyla olan kavgamızı konuştuk o da kahkaha atarak güldü.Beraber okula gittik okulun kapısının önüne geldiyimizde Atsumu nun yanağından öptüm ve el salayarak gittim. Kızlar beni öldürecekmiş gibi bakıyordu.Ben de içimden kahkalarla gülüyordum. Bu kızları sinir etmek çok hoşuma gidiyor hele hele ATSUMUUUU!!! diye bağıranları sabah sabah bir mutluluk geldi.
RAKU MİNAKO
NAMİ SANYU
Yukarıdaki fotoğrafları ben örnek olması için koydum siz farklı hayal edebilirsiniz.Ben hikayeyi biraz yavaş ilerletmeye karar verdim bundan dolayı pek Suna yok bugünlük bu kadar hoşçakalın Suna Loverları ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tsukiko Miya (Suna x reader) TAMAMLANDI
ChickLitSuna x reader olacak iyi okumalar 💛💛