~•13•~

717 55 15
                                    

Herkese selam! Bugün nasılsınız?
Ben iyiyim :)
O zaman size iyi okumalar...
------------------!--------------------!---------------------!---------

   İkinci sete benim servisimle başladık, top ortada biraz gidip geldikten sonra kaptanımızın smaçı ile sayıyı biz aldık.

    Şu an durum 23-22 ve biz öndeyiz ama durum her an değişebilir çünkü abimler de bizim kadar hırslandılar.

~Time skip~
    Maç bitti ve biz de bittik. Toplam 3 set sürdü ve ilk seti ve son seti abimler, ikinci seti biz aldık.
 
    Maç biter bitmez kızlarla odamıza çıktık. Duştan çıktıktan sonra Minako ve Sanyu yemek yemeğe aşağıya inerken ben kendimi uykuya bıraktım.

~30 dakika sonra~
  Kapının kapanma sesiyle gözlerim açıldı ve gözlerim etrafı incelemeye başladı. Bir an yeni uyandığım için nerede olduğumu düşündükten sonra bu kadar küçük bir ses yüzünden nasıl uyandığıma şaşırdım.

Telefonumun çalmasıyla yataktan kalktım ve masanın üzerindeki telefonuma uzandım.

Arayan: Başkan Minako

-Efendim Minako (T)

-Tsukiko eğer şu an aşağıya inmezsen yiyecek yemek bulamayacaksın. (M)

-Hemen aşağıya iniyorum (T)
 
  Hemen üzerimi değiştirip aşağıya indim. İndiğimde gördüğüm şeyler gözlerim büyüdü.
 
  Neden herkes aynı anda yemek yemeğe çalışıyor resmen herkes burada. Burası savaş alanı gibi nasıl yemek yiyebilirim.

  Ben böyle düşünürken Sanyu ve Yuuna bana el sallıyordu. Gördüğüm an elimden geldiğince kimseye değmeden geçtim ve kızların oturduğu masaya geldim.


  Nasıl yemek alabileceğimi düşünürken önüme bir tabak konuldu. Bunu kim koymuştu? Kafamı çevirince Osamu'nun koyduğunu gördüm.

- Bu kadar geç ineceğini tahmin etmiştim. Kaybedince depresyona falan girmişsindir. (O)
-Evet abi bak şu an depresyondayım, salya sümük ağladım bak. Neyse teşekkür ederim. (T)

Daha sonra Osamu gitti ve ben de kızlarla sohbet ederek yemek yemeğe başladım.

• Bölüm sonu •

Evet uzun zamandır bölüm atmıyorum kızmak konusunda haklısınız. Bölümü bilerek kısa yazdım kısa kısa yazacağımı önceki bölümün sonunda söylemiştim.

  Bu arada aklımda Denki x reader yazma fikri geçiyor ama Suna x reader i bitirip mi yazıyım yoksa ikisini beraber mi yürütmeye çalışıyim karar veremedim sizce?
   
Diğer bölümlerde görüşmek üzere hoşçakalın <33

Tsukiko Miya (Suna x reader) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin