16.

531 42 38
                                    

Selam bebekler nasılsınız? Ben iyiyim.O zaman size iyi okumalarr. Önceki bölümü okumayı unutmayın onu da bugün attım.

...

 Eve döndüğümüzde direkt odama gidip üzerimi değiştirdim ve rahat olan geceliklerimi giydim ve hediyelerimi yerlerine yerleştirdim. 

  Suna'nın doğum günüme gelmemesine çok kırılmadım açıkçası çünkü onun gelmeyeceğini biliyordum bundan dolayı bir beklentim yoktu. 

Yarın okul olmadığı için oturup manga okumaya karar verdim. Ben mangamı elime alıp yatağa uzanacağım zaman zil çaldı.

-Tsukiko kapıya baksana! (A)

-TAMAM!

  Kapıyı açtığım zaman kocam bir kutu vardı ve üzerinde bana olduğuna dair bir kart vardı.Kutuyu alıp odama götürdüm.

-Tsukiko ne gelmiş? (O)

-Bana bir kutu gelmiş abi galiba biri hediye yollamış çünkü yakın zamanda kargo gelmedi.

  Kutuyu yere koyduktan sonra yere oturup kutunun üzerindeki kartı okudum.

    Doğum günü kızı olan Tsukiko Miya'ya <3

 Kargo değil biri koyup gitmiş bunu anlayabiliyorum (genius). Ama neden biri koyup gider ki? Her neyse içini açalım bakalım.

 Kutuyu açtığım zaman küçük bir mutluluk yaşadım üzerinde bir türlü denk getirip alamadığım mangalar vardı, gittiğim çoğu yerde kalmamış ya da gelmemiş oluyordu. Onları alıp rafa yerleştirdim ve sonra tekrar kutunun yanına geldim. 

  Kutunu içinde kutudan biraz küçük bir kutu vardı kutunun içinden onu çıkardım ve açtım.

Anlık büyük bir şok yaşadım ve gözümden minik bir yaş düştü. Bunlarım benim ve arkadaşlarımla olan ifşalarım, abimlerle tartışırken fotoğraflarım, maçtayken ki fotoğraflarım vardı. 

 Bu sefer minik bir yaş değil baya baya yaş döküldü. Bu fotoğrafların nereden çıktığını bilmiyorum veya kimin gönderdiğinde bilmiyorum. Pardon yalan söylemeyelim şimdi nereden çıktığından emin değilim ama kimin gönderdiğini biliyorum ve onu tanıyorsam bir yerden ya izliyordur ya da abimlere video çektiriyordur. O zaman ona minik bir şaka yapsak fena olmaz herhalde şey için diye düşünebiliriz sırf partileri sevmediği için doğum günüme gelmediğinden minik bir azarlama. Bence olur.

-Teşekkürler Keiji...

Biraz bekleyelim  eğer videoyu izlerse diye minik bir şok yaşasın diye evet şimdi söyleyebiliriz.

-Tabi ki şakaydı. Kimin gönderdiğini biliyorum. Teşekkür ederim Rintarou ve bir dahakine Osamu'ya video çektirmek yerine gelip kendin tepkilerimi görsen daha iyi olurdu sanki neyse kapatma Osamu şu yazdığı mektubu da okuyayım onun tepkisini de görsün sonra kapatırsın.

  Evet Tsukiko doğru bilmişti Osamu Suna için video çekiyordu ve evet bu videoyu izlerken Suna'nın kalbine ineceğini de.

 Merhaba Tsukiko,

  İyi ki doğdun Tsukiko. Doğum gününe gelmedim çünkü hem parti ortamanı sevmiyorum hem de doğum gününü en son kutlayan ben olmak istedim. Aynı en son beni sevmeni istediğim gibi . Son vermek istedim çünkü diğerlerininkinden daha çok seveceğini  biliyorum ve beni de en çok sevmeni istiyorum. Seni çok seviyorum Tsukiko. Her şeyden çok, sana her şeyden çok değer veriyorum.  

  Seni seviyorum. Benimle uyur musun Tsukiko? Benimle film izler misin Tsukiko? Benimle müzik dinler misin Tsukiko? Peki beni kalbine alır mısın Tsukiko?

                                                                                                                             Rintarou Suna

 Tsukiko minik bir şok yaşadı ve hemen toparladı. Suna cevabını bekliyordu.

-Sorularına cevap vereyim Rintarou. Seninle uyururum hem de seve seve, seninle film izlerim ve seninle müzik dinlerim. Ama seni kalbime alamam Rintarou...   

  Tsukiko biraz bekledi ve devam etti.

-Çünkü orası dolu... Kim tarafından diye sorarsan Rintarou Suna adında biri eğer onunla iyi anlaşırsan neden olmasın. Hediye için teşekkür ederim iyi geceler Rintarou...

-Abi videoyu kapatıp yanıma gelir misin?

  Abim odaya girdiği zaman ona sıkıca sarıldım. Ve kapıdan bize bakan Atsumu'yu da çağırdım o da geldi.

-Her şey için teşekkür ederim iyi ki sizin gibi abilerim var sizi çok seviyorum.

-Biz de seni çok seviyoruz bizim bir tanecik prensesimiz ama önce şu Suna'ya aşırı kalp krizi yaşatacak videoyu gönderelim. (O)

  Abimler odadan çıkınca ben de kutuyu kenara kaldırdım ve yattım. Yarın sabah kalkınca onlara çok güzel yerler bulacağım.

          *Bölüm Sonu* 

Evet bir günde 2 bölüm yazarınız çok şaşırtıyo bugün neyse önceki bölümde konuşmuştuk zaten ben gidiyorum.

Sizleri çok seviyorum ve eğer özelden konuşmak isterseniz mesajlar kısmından ban yazın gördüğüm an cevap veririm <33

Tsukiko Miya (Suna x reader) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin