-6.-

1K 70 93
                                    

Sabah kalkıp hazırlandıktan sonra abimlerle çıktık. Her zamanki gibi Suna'yı da aldıktan sonra konuşarak okula gittik. Öğle arasında kızlarla yemek yerken bir anda konu bana döndü.

-Tsukiko acaba Suna da senden hoşlanıyor mudur? (Y)

-Bilmiyorum,
bence hayır. Çünkü beni kardeşi gibi görüyor ve sevilecek daha güzel kızlar var. (T)

-Niye? Sen güzel değil misin? (M)

-Okuldaki popüler kızlardan daha çirkin olduğumu biliyorum. (T)

-Ama önemli olan iç güzellik değil mi? (S)

-Benim için öyle ama Suna'na için öyle mi bilmiyorum. (T)

-Tamam o zaman bugün okul çıkışı alışverişe gideceğiz.(Y)

-Tamam! (T)

Teneffüste abimlerin yanına gidip haber verdim.

-Ben bugün yokum, kızlarla vakit geçireceğiz. (T)

-Tamam ama çok geç kalmak yok. (O)

-Tamam.(T)

Dersler bitince dördümüz hazırlanıp çıktık. En yakın alışveriş merkezine gittik. Etek, sweat,kazak gibi birçok kıyafet aldık. Kafede oturduk ve bir şeyler yedik.Akşam saat 18.30 gibi eve geldim aldığım şeyleri tekrar üzerimde denedim ve yerlerine kaldırdım. Yarın hafta sonu olduğu için bilgisayardan film izledim. Daha sonra uyudum. Sabah erken kalkıp yürüyüşe çıktım, gelince abimlere kahvaltı hazırladım. Daha sonra beraber sinemaya gitmeye karar verdik. Atsumu, Suna'yı da çağırdı. Ben de dün aldığımız etek ve sweati giydim. Saçlarımı da tepeden sıkı bir at kuyruğu yaptım. Suna da bizi kapının önünde bekliyordu. Beraber yürümeye başladık, Osamu orada sıra beklememiz için telefondan bilet aldı. Sinema salonun önüne geldiğimizde filmin başlamasına 10 dakika vardı, biz de salona girmeye karar verdik. Yerlerimize oturduk ve ben Suna ile Osamu'nun arasında oturdum. Filmi komedi seçtiğimiz için karnımız ağrıyana kadar güldük ve bu beni çok rahatlattı,sanki bütün sıkıntımı kusmuş gibiydim. Film bitince eve geldik. Ben yukarı çıkıp duş aldım, biraz kitap okudum daha sonra abimlerle vakit geçirdik. Pazar günü boş geçti. Vee işte yine o gün pazartesii. Kalktım, hazırlandım; kahvaltımızı yaptık ve evden çıktık. Suna bugün bizimle gelemeyeceğini başka bir arkadaşına söz verdiğini söyledi, biz de onun evine uğramadan gitti. Sınıfa girdiğimde kızlar bana bir şeyler sordular.

-Tsukiko neden bugün Suna ile gelmedin? (Y)

-İşi varmış. Bir şey mi oldu? (T)

-Şey bugün yanında bir kız ile geldi de. (S)

-Peki, bunu bana neden söylediniz? İstediği kişi ile gelebilir. (T)

Hoca geldiği için herkes yerine geçti. Öğle arasında terasta yemek yerken Suna ile 3. sınıftan bir kız vardı. Suna ile gülerek sohbet ediyorlardı, ben de onları rahatsız etmemek için bakmayı bıraktım. Ama kalbimin kırıldığını hissediyorum, belki de kuzenidir. Hemen kanıya varıp aramızı bozmamalıyım yoksa arkadaş olarak da kalamayacağız. Kendimi sakinleştirdikten sonra kızlarla konuşmaya devam ettim. Ama onlar kırıldığımı anladılar ve Suna ile kızı gizlice gösterdim, onlar da beni teselli ettiler. Yemek yedikten beraber bahçede yürümeye başladık. Hiçbirimiz sevdiğimiz kişiden tepki alamıyorduk ve bu bizi çok üzüyordu. Ben de Yuuna ve Minako için abimlerin ağzını aramaya karar verdim, eve gidince bakacağım. Dersler bittikten sonra antrenman yaptık, hepimiz çok yorulmuştu. Antrenman bitince abimleri bekledim.

-Suna gelmeyecekmiş hadi biz gidelim. (O)

-Tamam, hadi çok yoruldum eve gidip yatmak istiyorum. (T)

Abimlerle konuşurken öğlen gördüğüm kız ile Suna'yı gördüm ve kalbimin bir kez daha kırıldığını hissediyorum. Ama hiç yüz ifademi bozmadım ve abimlerin ağzını aradım.

-Eee benim kankamlar hakkında ne düşünüyorsunuz, dökülün bakalım? (T)

-Imm.... Ben galiba Yuuna'dan hoşlanıyorum. (O)

-Ben de Minako'nun enerjisine bayılıyorum. (A)

-Hmm bakıyorum da hiç kız beğenmeyen abilerim benim kankalarımı beğenmiş. (T)

-Sen bize sordun şimdi sıra bizde. Sen bizim kankamız hakkında ne düşünüyorsun?(A)

-Yakın bir arkadaş. (T)

-Bizi salak sandın galiba? (O)

-Tamam tamam evet ondan hoşlanıyorum ama duygularımız karşılıklı değil.

-Peki duygularının karşılıklı olmadığını nereden biliyorsun hanımefendi?(A)

-Bugün yanında hep 3. sınıflardan bir kız vardı ve onunla çok mutluydu. (T)

-Hmm o zaman sen de başka birini sev, dememi beklemiyorsun değil mi? (A)

-Başka ne yapabilirim ki? (T)

- Kıskandır. (O)

-Ama kiminle? Yuuta ile yakın arkadaş olduğumuzu biliyor. (T)

- Okulda popüler olan biri ile ama arkadaş olduğun biri. (A)

-Bir dakika.....Morio Mitsuaki olabilir. Hem arkadaş hem de popüler.(T)

-Tamam yarın onunla konuş. (O)

-Eğer bir şey olursa hemen bizim yanımıza geliyorsun.(A)

-Anlaştık. Siz iyi ki varsınız.

Eve geldik, biraz ders çalışıp müzik dinledim. Müzik dinlemek çoğu zaman olduğu gibi yine beni rahatlattı. Daha sonra yattım. Sabah normalden biraz erken kalktım, saçımı daha özenli bir şekilde yaptım ve abimlere söyleyip biraz erken gittim ve Sunaların oturduğu sokağa girmeden gittim ve Mitsuaki'nin okulda olmasını umdum. Geldiğimde o da yeni geliyordu ben de yanına gittim.

-Merhaba Mitsuaki-san nasılsın?

-Merhaba Miya-chan sen nasılsın?

-Senden bir şey isteyebilir miyim?

-Tabi ki

Anlattım o da kabul etti. Abimler de biz konuştuktan sonra geldi. Ben de kabul ettiğini söyledim, tabi Suna onlarla gelmediği için haberi yoktu. Kızlara da söyledim onlar da beni desteklediler. Ben de 2. sınıftan, basketbolcu ve yakışıklı olan Mitsuaki'nin yanına gittim. Beraber konuştuk ve aslında çok orta hobimiz olduğunu gördüm. Öğle arasında görüşmek üzere ayrıldım.

~Suna'nın gözünden~

Dün Tsukiko'nun tepkisini ölçmek için proje ödevimi üst bir sınıfla yapmaya karar verdim. Ama onun sevgilisi var ve benim onu rahatsız etmem uygun olmaz.Ama onu başka biri ile gülerken canım yanıyor. Keşke cesaretim olsaydı o zaman bunu ona söyleyebilirdim. Ama o başkasıyla birlikte artık şansım kalmadı, kaybettim. Kendime gelmeliyim en azından hala en yakın arkadaşız ve bu onunla hala konuşabileceğim anlamına geliyor.

~Tsukiko'dan devam~

Beraber konuştuk daha sonra onun bugün antrenmanı olmadığı için o eve erken gitti, ben de voleybol antrenmanım olduğu için kaldım. Antrenman bitince abimlerin yanına gittim. Suna da vardı.

-Abi biliyor musun o da beni seviyormuş ve şu an sevgiliyiz. (T)

-Aa ne kadar güzel. Senin adına sevindim. (A)

-Merhaba Suna nasılsın? (T)

- İyiyim teşekkür ederim, sen nasılsın? (T)

-Ben de iyiyim.

Eve geldikten sonra biraz ders çalıştım daha sonra kızlarla mesajlaştım. Daha sonra uyudum.

Bazı sorunlar olmuş bölüm yarıda kesilmiş ben de tekrar yazdım umarım düzelir iyi okumalar...

Tsukiko Miya (Suna x reader) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin